Zasebnost

Strani: 1

anon-93129 sporočil: 2.117
[#2854201] 02.07.20 06:55
Odgovori   +    0
DS9 ne more biti naslednik DS19. Da se razlikuje od 508 in Insignije je le razvlečen znotraj lepo oblečen koncernski avto s koncernsko tehniko. Citroenov DS9 pa je tehnično in oblikovno še danes pojem zase na svetovnem nivoju.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2854204] 02.07.20 07:01
Odgovori   +    4
Najebal ga je fant.
Avtomobile prilagojene kitajskemu trgu prodajati v Evropi in to po visokih cenah.
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2854207] 02.07.20 07:13
Odgovori   +    4
Bojim se, da po DS postal in ostal "premijski" zgolj po visokih cenah. Premijski, poleg višje kvalitete vozila, mora imeti le toliko višjo ceno od "običajnega" konkurenta, da kupca lahko še premami v nakup nekoliko dražjea avta. Vse ostalo pa je na strani vrhunskega prodajalca in ne pretirano razkošnega salona, pač pa kupcu na videz dostopnega okolja, v katerega bo vstopil brez sramu in občutka, da gre gledat avtomobil, ki si ga težje privošči. Če že imaš za Zlatarno Celje npr., pa veš da nima za Chopard npr., ki ga gledaš le skozi izložbeno okno.
Ceovna politika - vedno znova zelo pomembna: kupec ne sme niti za trenutek pomisliti, da ga je trgovec nategnil; kupec se ne sme pogajati o popustih, ki so pač moderni in slovenceljnu blizu, pač pa za primerno in ne navito ceno dobiti tisto kar pričakuje; nič barantanja in cenkanja, zgolj nakup pri katerem veš, kaj plačaš in kaj dobiš - ob vrhunski postrežbi avtotrgovca. Ne sme se dogoditi, da to npr. trgovec (kot je pri Lexusu v Ljubljani) dobesedno naklada, da če boš avto kupil v tujini (ker je v Ljubljani astronomsko visoka cena) ne boš mogel uveljavljati garancije v Ljubljani, pač pa boš moral v državo nakupa itd., kjer se mu tudi matematika ne izzide: če je avto v tujini cenejši za 10 tisočakov (najmanj), potem te tudi ne prizadane, da baterije, ki naj bi imele 10 letno garancijo, pa jih Ljubljanski Lexus ne bi hotel zamenjati, stanejo zgolj 2000 €??!! Da bi se pustil prodajalcu izzsiljevati za tista dva tisočaka pri tolikšnem nakupu??
Ker pač tako je v Ljubljani, so prodajne številke nezadostne, salon preprosto ne preživi ali zgolj životari, nivo usluge pade in "premijskega" občutka ni več.

Drugo pa je v samem intervjuju, pa brez zamere gospodu, ki si prizadeva DS uveljaviti kot premijsko znamko, in novinarju, ki ne opozori na to: le poglejte si body language na fotkah: na eni roke v bok - jaz sem the boss, kot Kardelj na Prešernovi, na drugi s komolci odbija vse od sebe itd. Strokovnjaki bodo vedeli več povedati. Včasih je IBM svoje ljudi treniral z video posnetki nastopov, analizami napak, ko si se ogledoval na videu itd... Kaj pa danes? Za prvi stik s kupcem in tisto premijskost, ki ne sme biti vzvišenost, je prvi vtis izjemno pomemben.

Pa lep dan in vseeno veliko uspeha želim. Si bom pa novi DS9 prav gotovo prišel ogledat.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2854423] 02.07.20 18:47
Odgovori   +    2
HALOOOO Miloš, z vsem spoštovanjem, ampak.... kakšno vprašanje pa je to:

DS ima bogato dediščino, ampak ta sega kar daleč v preteklost. Koliko kupcev menite, da bo prišlo v salon zaradi zgodovine znamke, koliko bo tistih, ki zgodovine DS sploh ne poznajo, kaj bodo ti iskali?

...pa sej nismo po "župi prplavali"! kakšno -in predvsem kako bogato- zgodovino pa lahko ma znamka, ki obstaja šele piškavih pet let?!? tisti, ki bo v salon prišu zaradi "zgodovine znamke" je ignorant al pa idiot!
za predstavnike in PR službo sedaj samostojne znamke imenovane DS bi blo pa veliko bolj pametno, če bi se sfokusirali na kvalitete in prednosti svojih produktov kot pa, da "zlorabljanjo" Citroenovo dediščino in ikoničnost Citroenovega modela DS, ter jo na silo povezovat z modeli svoje znamke! najprej, zato, ker je bedasto tako krčevito in na vsak način se probat ločit od povezovanja z "nepremijskim" Citroenom s tem, da "premiumskost" svoje znamke upravičuješ z modelom iz Citroena! in potem zato, ker je to podcenjujoče najmanj do potencialnih kupcev, ki vsaj približno vejo kaj kupujejo, če ste se že profesionalni avtomobilistični novinarji (ki bi te stvari morali vedet "po defaultu") pripravljeni delat "nevedne" (ker si forme tvojega vprašanja drugače ne morem razlagat)...
drugmirko sporočil: 1.301
[#2854433] 02.07.20 19:33
Odgovori   +    0
[Peter Horvat]
Čez približno dve leti pa prihaja še en nov model s konceptnim imenom D41. Kot serijsko vozilo bo to duhovni naslednik modela DS4, ki bo nekakšen mestni športni terenec.
hmm... fotografije zamaskiranih primerkov na netu gledam že najmanj pol leta...evo, tu jih je ene par iz februarja:

i.servimg.com/u/f29/...-4-210.jpg
i.servimg.com/u/f29/...-4-214.jpg
i.servimg.com/u/f29/...-4-216.jpg
i.servimg.com/u/f29/...-4-218.jpg

... kako to misli, čez dve leti? kaj bodo pa delali z njim do takrat? al želi povedat, da bo v prodaji pri nas šele čez dve leti? in to model, ki bi (po količini X1-nk in Q3-ojk na cestah) bil našemu tržišču najbpolj zanimiv?

Strani: 1