Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek (Miloš živi trajnostno, 4. del): renault zoe – prvih 6.800 kilometrov me je stalo 90 evrov elektrike
Strani: 1 2
sporočil: 5.314
[sopranos]Takrat se presede v dizla. Kot tudi, kadar ima kakšno daljšo pot, ki presega domet kolesarjev.
In kaj narediš ko moraš kaj peljati? Ker ti mlinčki so res majhni.
Ravnokar sem gledal rabljene Renaulte Zoe na Avtonet, neverjetno kako malo kilometrov imajo, nekateri manj kot moje kolo.
sporočil: 1.623
Zeh.. ce se peljem na elektriko, se s Taycanom.. ce je treba kaj
odpeljat, je zato CYBTRK.. tako nekako bo zgodba EV userja..
Sparamo? Ma niti ne. Hehe
Sparamo? Ma niti ne. Hehe
sporočil: 5.314
Hvala Milošu za izčrpne podatke o elektro slepariji. Danes sem se
obogatil z novo informacijo, da ne samo, da je polnjenje v vseh
primerih, ko ne poteka med našim spanjem, popolnoma nesprejemljivo
dolgotrajno, ampak se lahko tudi ustavi. In potem lastnik zjutraj
kot en mongoloid bulji v prazen avto, ter gre namesto naokoli nazaj
spat. Ali pa seveda z dizlom, če gre za lastnika s planom B.
sporočil: 376
Kakšne probleme imate lastniki fosilcev. Saj razumemo, takšne smo
imeli lastniki BEV, desetletja ko smo imeli jakodimiče
sporočil: 2.117
[sonce1313]Sedaj pa jih imate na EV. Smola.
Kakšne probleme imate lastniki fosilcev. Saj razumemo, takšne smo imeli lastniki BEV, desetletja ko smo imeli jakodimiče
sporočil: 376
Še nisem slišal da bi kakšen uporabnik BEV niti v sanjih pomislil,
da bi šel nazaj na ropotalo in cukalo. Iz prve roke, toplotna 20
let, MSE 3 leta in BEV 2 leti 1. avto, letno 50t km, pa se še ogrel
ni in v ničemer ni primerjave
sporočil: 1.062
[tes]Pozdravljen,
Dodatni strosek AC polnilnice in "pamet". Lahko podatek, prosim.
Etrelova 22 kW polnilnica z load guardom stane 1.279 evrov.
sporočil: 1.062
[sopranos]Pravzaprav zoe pogoltne kar veliko prtljage. Žena se ukvarja z dobrodelnostjo, vsaj enkrat na teden zoeja napolni s paketi oblačil, hrane in drugimi stvarmi. Če podre sedeže, gre v zadek prek 1.000 litrov prtljage, brez tega pa 338 litrov.
In kaj narediš ko moraš kaj peljati? Ker ti mlinčki so res majhni.
Z zoejem smo šli tudi na družinski dopust, takrat je bilo bolj na tesno, a je šlo. Seveda pa zoe ni družinski avto.
sporočil: 1.062
[gogi1]Tudi sam sem dvomil v uporabnost električnih avtov. Z našim pa smo v dobrih štirih mesecih prevozili 7.000 km, brez posebnega prilagajanja. Tudi izlet v Umag pretekli teden (320 km v obe smeri) je minil brez stresa, na cilji smo prek šuka pretočili 8 kWh v baterijo in se vrnili z 10 kWh v bateriji.
> [sopranos]
> In kaj narediš ko moraš kaj peljati? Ker ti mlinčki so res majhni.
Takrat se presede v dizla. Kot tudi, kadar ima kakšno daljšo pot, ki presega domet kolesarjev.
Ravnokar sem gledal rabljene Renaulte Zoe na Avtonet, neverjetno kako malo kilometrov imajo, nekateri manj kot moje kolo.
Povsem brez prilagajanje seveda ne gre, a odrekanje ni preveliko.
sporočil: 1.062
[gogi1]Tole bom seveda še raziskal. Zaenkrat le informacija, kaj se dogaja, ker je prav da v blog pretočim vse izkušnje - dobre in slabe.
Hvala Milošu za izčrpne podatke o elektro slepariji. Danes sem se obogatil z novo informacijo, da ne samo, da je polnjenje v vseh primerih, ko ne poteka med našim spanjem, popolnoma nesprejemljivo dolgotrajno, ampak se lahko tudi ustavi. In potem lastnik zjutraj kot en mongoloid bulji v prazen avto, ter gre namesto naokoli nazaj spat. Ali pa seveda z dizlom, če gre za lastnika s planom B.
sporočil: 1.214
pa je to zahtevalo že kake predprirpave na hišni elektro
inštalaciji (pustimo razvod do polnilnega mesta), ali se je
enostavno vgradil loadguard med el. omarico in porabnike?
sporočil: 1.062
[hijena1]Tako je, enostavno je loadguard vgradil v elektro omarico
pa je to zahtevalo že kake predprirpave na hišni elektro inštalaciji (pustimo razvod do polnilnega mesta), ali se je enostavno vgradil loadguard med el. omarico in porabnike?
sporočil: 6.570
Koliko kregarije zaradi ene igrače.
Če imaš denar, prostor in čas, v čem je problem?
Če imaš denar, prostor in čas, v čem je problem?
sporočil: 1.035
[milos9]seveda moraš imeti 22kW trofazni priključek, saj je običajen 17kW (3x25A)
> [hijena1]
> pa je to zahtevalo že kake predprirpave na hišni elektro inštalaciji (pustimo razvod do polnilnega mesta), ali se je enostavno vgradil loadguard med el. omarico in porabnike?
Tako je, enostavno je loadguard vgradil v elektro omarico
zaradi večje priključne moči to pomeni 120 EUR dodatnega stroška omrežnine na leto
ni veliko, ampak v kalkulaciji se pa pozna, upoštevati je treba tudi kakšna je pogodbena obračunska moč
sporočil: 4
5 mesecev 6800km oz. cca 15.000km na leto.
Najem baterije za take kilometre 100€/mesec.
Torej 5 mesecev 90€ elektrike in 500€ baterije. 590€. Pa še amortizacija polnilnice :)
Diesel bi nas toliko stal pri porabi 8.6l/100km. Kar pa je v rangu Mercedes S.
Najem baterije za take kilometre 100€/mesec.
Torej 5 mesecev 90€ elektrike in 500€ baterije. 590€. Pa še amortizacija polnilnice :)
Diesel bi nas toliko stal pri porabi 8.6l/100km. Kar pa je v rangu Mercedes S.
sporočil: 934
[alek14]To pa Miloša ne briga, važno da on živi trajnostno, karkoli že to pomeni.
>4. del): renault zoe – prvih 6.800 kilometrov me je stalo 90 evrov elektrike
Koliko je teh Miloševih 6800 km stalo mene?
sporočil: 934
[0924Insti]
5 mesecev 6800km oz. cca 15.000km na leto.
Najem baterije za take kilometre 100€/mesec.
Torej 5 mesecev 90€ elektrike in 500€ baterije. 590€. Pa še amortizacija polnilnice :)
Diesel bi nas toliko stal pri porabi 8.6l/100km. Kar pa je v rangu Mercedes S.
s tem da bi v primeru dizla kar nekaj prispevali tudi v proračun, ne pa samo brezsramno cuzali subvencije.
sporočil: 188
Ojej, tole pa že v tem trenutku povsem spremeni pogled na stroške
EV. Subvencijam navkljub.
sporočil: 934
[rename]hvalil ga gotovo ne bom, kot tudi ne bom ekonomskega migranta, ki pride z ogromno familijo in cuza socialno pomoč. je pa oboje iz iste sklede in po zakonu, migrant je še manj kriv kot en novinar, ki ima vsaj priložnost obveščati in osveščati javnost.
> [Maticek]
> > [alek14]
> > >4. del): renault zoe – prvih 6.800 kilometrov me je stalo 90 evrov elektrike
> >
> > Koliko je teh Miloševih 6800 km stalo mene?
>
> To pa Miloša ne briga, važno da on živi trajnostno, karkoli že to pomeni.
Saj ni Miloš kriv, da so takšni zakoni in subvencije.
Namesto, da pljuvate po njem, se mu raje zahvalite za natančno poročanje.
Ne nazadnje, je ravno ta članek (morda?) dokazal, da Zoe stroškovno spije (najmanj) toliko dizla, kot en ogromen SUV ;-)
#8.6 litrov/100km.press.
sporočil: 4.080
Huh, kar veliko.
Mene je prvih 10.000 km stalo 15 evrov. Edino na Madžarskem sem plačal dve polnjenji po 7,5€ ob blatnem jezeru, ker je bila bližnja zastonjska polnilnica v okvari.
Ampak jaz sem Gorenjc.
Pogosto me vprašajo, koliko časa filanje traja doma. Jaz pa, da nimam pojma, ker še nisem poizkusil. Doma moram elektriko plačat. :-)
Mene je prvih 10.000 km stalo 15 evrov. Edino na Madžarskem sem plačal dve polnjenji po 7,5€ ob blatnem jezeru, ker je bila bližnja zastonjska polnilnica v okvari.
Ampak jaz sem Gorenjc.
Pogosto me vprašajo, koliko časa filanje traja doma. Jaz pa, da nimam pojma, ker še nisem poizkusil. Doma moram elektriko plačat. :-)
sporočil: 10.844
[kekez]Kaj je bolj škrto od Gorenjca???? Bohinjc!!!
Huh, kar veliko.
Mene je prvih 10.000 km stalo 15 evrov. Edino na Madžarskem sem plačal dve polnjenji po 7,5€ ob blatnem jezeru, ker je bila bližnja zastonjska polnilnica v okvari.
Ampak jaz sem Gorenjc.
Pogosto me vprašajo, koliko časa filanje traja doma. Jaz pa, da nimam pojma, ker še nisem poizkusil. Doma moram elektriko plačat. :-)
sporočil: 4.080
Še za ostale lastnike BEV ... zame najbolj uporabna long distance
aplikacija je ABRP (A Better RoutePlanner).
Do minute natančno ti naredi itinerar z vsemi polnjenji, kjer tudi predlaga točno lokacijo in čas polnjenja.
Primer, če vnesem, da hočem od tukaj v Munchen, dobim:
* skupno trajanje vožnje 4 ure in 2 minuti.
* vključuje eno polnjenje 22 minut v Eben Sud, kjer se avto napolni 35% - 74%
Nekajkrat pretestirano in zadeva je presenetljivo točna.
S tem uporaba res postane uporabno predvidljiva in brezskrbna.
Do minute natančno ti naredi itinerar z vsemi polnjenji, kjer tudi predlaga točno lokacijo in čas polnjenja.
Primer, če vnesem, da hočem od tukaj v Munchen, dobim:
* skupno trajanje vožnje 4 ure in 2 minuti.
* vključuje eno polnjenje 22 minut v Eben Sud, kjer se avto napolni 35% - 74%
Nekajkrat pretestirano in zadeva je presenetljivo točna.
S tem uporaba res postane uporabno predvidljiva in brezskrbna.
sporočil: 2.054
[0513ANITO]Jaz sem pa slišal, da Škot. Ko je šel Gorenjc na Škotsko in tam pobaral nekoga, če bi mu dal kakšen nasvet, kako še bolje prišparati kak cent. Je dobil odgovor: "Kako to misliš, dal nasvet!?"
> [kekez]
> Huh, kar veliko.
> Mene je prvih 10.000 km stalo 15 evrov. Edino na Madžarskem sem plačal dve polnjenji po 7,5€ ob blatnem jezeru, ker je bila bližnja zastonjska polnilnica v okvari.
>
> Ampak jaz sem Gorenjc.
> Pogosto me vprašajo, koliko časa filanje traja doma. Jaz pa, da nimam pojma, ker še nisem poizkusil. Doma moram elektriko plačat. :-)
Kaj je bolj škrto od Gorenjca???? Bohinjc!!!
sporočil: 5.314
[milos9]Moj komentar je bil mišljen pozitivno za avtorja, z zanimanjem preberem vsako nadaljevanje.
> [gogi1]
> Hvala Milošu za izčrpne podatke o elektro slepariji. Danes sem se obogatil z novo informacijo, da ne samo, da je polnjenje v vseh primerih, ko ne poteka med našim spanjem, popolnoma nesprejemljivo dolgotrajno, ampak se lahko tudi ustavi. In potem lastnik zjutraj kot en mongoloid bulji v prazen avto, ter gre namesto naokoli nazaj spat. Ali pa seveda z dizlom, če gre za lastnika s planom B.
Tole bom seveda še raziskal. Zaenkrat le informacija, kaj se dogaja, ker je prav da v blog pretočim vse izkušnje - dobre in slabe.
sporočil: 376
V zda je tudi tesla na zadnjem mestu po eni od anket. Mi ni bilo
jasno, pa piše da niso zadovoljni z dometom, to so verjetno oni, ki
v BEV še vedno tankajo bencin.
V Sloveniji poznam ogromno lastnikov BEV osebno, pa tudi v društvih, skupinah in forumih ter nobeden niti v sanjah nazaj na fosilca, če je še ostal fosilc pri hiši, ga tedensko peljejo k maši, da ne zarjavi, nobeden ga več noče voziti, zelo kmalu tudi 2. in naslednje nabavimo BEV, je že tudi rabljenih kar nekaj na trgu, tudi skeptiki navdušeni
V Sloveniji poznam ogromno lastnikov BEV osebno, pa tudi v društvih, skupinah in forumih ter nobeden niti v sanjah nazaj na fosilca, če je še ostal fosilc pri hiši, ga tedensko peljejo k maši, da ne zarjavi, nobeden ga več noče voziti, zelo kmalu tudi 2. in naslednje nabavimo BEV, je že tudi rabljenih kar nekaj na trgu, tudi skeptiki navdušeni
sporočil: 45
[alek14]Ne bo še konec, dokler ne bo BEV mass adoption, kar pa bo pri Slovencih trajalo še kar precej časa glede na predhodne komentarje.
> [sonce1313]
> V zda je tudi tesla na zadnjem mestu po eni od anket. Mi ni bilo jasno, pa piše da niso zadovoljni z dometom, to so verjetno oni, ki v BEV še vedno tankajo bencin.
> V Sloveniji poznam ogromno lastnikov BEV osebno, pa tudi v društvih, skupinah in forumih ter nobeden niti v sanjah nazaj na fosilca, če je še ostal fosilc pri hiši, ga tedensko peljejo k maši, da ne zarjavi, nobeden ga več noče voziti, zelo kmalu tudi 2. in naslednje nabavimo BEV, je že tudi rabljenih kar nekaj na trgu, tudi skeptiki navdušeni
Lahko, da bo konec, ko bodo morali dejansko pokriti vse stroške iz žepa. Sedaj je ogromno prikritih in odkritih subvencij - pa je luštno.
Strani: 1 2