Zasebnost

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Manjša, lažja in še odločnejša mokka

Strani: 1

drugmirko sporočil: 1.301
[#2853042] 25.06.20 23:52
Odgovori   +    3
eh, Miloš... te francoske platforme, ti pa ne grejo pa ne grejo :)). tokrat si pocilou skorej kompletno platformsko žlahto tega novega Opla (manjka ti Corsa), platformi na kateri so narejeni se pa vseeno reče CMP in ne EMP2 ;).
milos9 sporočil: 1.046
[#2853044] 26.06.20 00:05 · odgovor na: drugmirko (#2853042)
Odgovori   +    0
Hvala za pozornost tovariš Mirko in še pripomba oziroma pojasnilo.

Platforma je res CMP, a njeno drugo (middle) ime oziroma (deuxième nom), ker je pač francozinja, pa je tudi EMP1.

Corsa se je namerno izgubila v ..., pač saj ni treba in tudi ne bomo vselej našteli cele žlahte, še posebej zato ne, ker postaja hudo velika.

Lp, Miloš
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2853052] 26.06.20 08:00 · odgovor na: milos9 (#2853044)
Odgovori   +    2
[milos9]
Platforma je res CMP, a njeno drugo (middle) ime oziroma (deuxième nom), ker je pač francozinja, pa je tudi EMP1.
Izgledalo je, da bodo v Avtu članki počasi že v nemščini napisani, tako da podpiram vsak znak pluralnosti.
Ali pa je mogoče koga Zoe začarala? ;-)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2853056] 26.06.20 08:25 · odgovor na: milos9 (#2853044)
Odgovori   +    0
ne čist, sicer gre za tehnikalijo, pa vseeno... EMP1 je bla platforma namenjena A in B segmentu, ki so jo pred svojo zadnjo krizo razvijali vzporedno z EMP2 in je bila takorekoč tik pred industrializacijo, ko so leta 2012 "zaplezali"... se ne spomnem več kateri model je bil planiran prvi na njej.... mogoče celo Cactus, ki potem najbrž ne bi bil tak flop, drugač pa itak en kup Citroenov, Pežojev in Oplov (ker so bli takrat v eni ohlapni španoviji z GM-om). no, v glavnem... zmanjkalo dnarja za dokončanje razvoja in posodobitve tovarn s PF1 proizvodnimi linijami in iskanje partnerja z malho denarja. ta je 2014 prišu v obliki kitajskega Dongfenga, ki pa je za svoj vložek zahteval spremembe na novi platformi, kar je za kakšno leto prestavilo njeno dokončanje in spremenilo njeno ime...

tam nekje leta 2012, ko so na enem od salonov pokazali EMP2, je blo v PR materialih ene par slik na katerih je blo navedeno katerim pogonom, segmentom in tipom vozil je bla namenjena katera od novih platform... EMP1 ni bila namenjena vozilom C segmenta, za EMP2 pa so mislimda že takrat pisali, da omogoča EV pogon... pa je zgleda vseskupej bil res le PR, ker "predelano" EMP1 (CMP) uporabljajo tudi za C segmentne modele (novi C4), EMP2 pa bo možnost čistega BEV avta dobila šele v svoji četrti verziji, čez dve ali tri leta... zato so veliki modeli za zdej samo hibridni in morda prav zato C segmentne modele delajo na platformi v osnovi namenjeni A in B segmentom... ker omogoča čisto električni pogon, kar so najbrž zahtevali kitajci, ko so dali denar :)
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2853061] 26.06.20 08:52
Odgovori   +    7
"1,2-litrski turbo trivaljnik, ki pri sestrskih znamkah zmore 114 kilovatov"
Iz sosednje mehanične delavnice slišim nekaj sumljivo podobnega pokanju zamaškov šampanjca.
murje sporočil: 5.120
[#2853072] 26.06.20 09:51
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: murje 26.06.2020 10:00
eMOKKA & Co.

Glede na ceno Mokke, stanje in nenehne ovire na naših avtocestah, bi morali uvesti potujoče polnilnice, saj ne bo premogla niti vožnje iz Obale v Maribor in nazaj...nismo še tako bogati, da bi vozili velike akumulatorje po avtocestah...
anon-519650 sporočil: 14
[#2853099] 26.06.20 11:56 · odgovor na: murje (#2853072)
Odgovori   +    2
Pa saj človek težko verjame naivnosti in zablodam okrog električnega avtomobila. Celo Musk...kar bo ostalo bodo gorivne celice in vodik!
Da težki akumulatoirji, saj še vedno velja, da je 1,5 tone težak avto ne glede na vrsto pogona, bolj ekološki kot 2,5 tone težak, zopet ne glede na pogon!
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2853106] 26.06.20 12:13 · odgovor na: anon-519650 (#2853099)
Odgovori   +    5
[Sgs]
Pa saj človek težko verjame naivnosti in zablodam okrog električnega avtomobila. Celo Musk...kar bo ostalo bodo gorivne celice in vodik!
Da težki akumulatoirji, saj še vedno velja, da je 1,5 tone težak avto ne glede na vrsto pogona, bolj ekološki kot 2,5 tone težak, zopet ne glede na pogon!
Ne moreš ti s fiziko in matematiko proti politiki in marketingu.
Pamet in logika zmeraj potegneta krajšo.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2853168] 26.06.20 18:56 · odgovor na: anon-154083 (#2853106)
Odgovori   +    0
Praviš, da če bi bil pameten bi bil ing. ne politik. Poglej kolikokrat so ingi v razvoju izkoriščeni v neke druge namene.
anon-519650 sporočil: 14
[#2853235] 27.06.20 12:38 · odgovor na: anon-154083 (#2853106)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-519650 27.06.2020 12:39
Sem prepričan, da so tisti, ki prisegajo na samo EVozila danes tisti, ki se bodo na napakah nekaj naucili. Pa ne hodijo preveč po ledu, saj bosta elektromotor in ostala regulacija v veliki meri uporabna pri vozilih na gorivne celice.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2853311] 28.06.20 07:49 · odgovor na: hijena1 (#2853168)
Odgovori   +    0
[hijena1]
Praviš, da če bi bil pameten bi bil ing. ne politik. Poglej kolikokrat so ingi v razvoju izkoriščeni v neke druge namene.
Nekako čudno si to zdaj obrnil. Jaz pravim ravno to kot ti, da strokovnost inženirjev nima nobenih šans.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2853709] 30.06.20 09:41 · odgovor na: anon-154083 (#2853311)
Odgovori   +    0
filozofsko vprašanje: jej ali bodi pojeden.

kravatarjem je vse jasno....jej, še več jej, prenažiraj se! in nekoč boš to big to fail.... al kako že upajo.

Strani: 1