Zasebnost

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Lep, poseben, predvsem pa brutalen

Strani: 1

anon-504021 sporočil: 481
[#2850420] 11.06.20 08:41
Odgovori   +    0
Ni bilo še dosti MV Agust (če sploh katera), ki bi jih testerji označili, da se res dobro peljejo...me prav zanima kako bo s to...
amaroki sporočil: 192
[#2850427] 11.06.20 08:59
Odgovori   +    0
Serviser za to obstaja v SLO?
suhigo sporočil: 20
[#2850431] 11.06.20 09:34 · odgovor na: amaroki (#2850427)
Odgovori   +    0
Uvoznik, prodajalec in servis je Avto center Šubelj www.subelj.si/sl/
shevchenko sporočil: 21.898
[#2850432] 11.06.20 09:41 · odgovor na: amaroki (#2850427)
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: shevchenko 11.06.2020 09:42
[amaroki]
Serviser za to obstaja v SLO?
center SOCA
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2850434] 11.06.20 09:52 · odgovor na: shevchenko (#2850432)
Odgovori   +    2
[shevchenko]
> [amaroki]
> Serviser za to obstaja v SLO?

center SOCA
Univerzalni serviserji za vse tipe motociklistov, kolesarjev, padalcev, voznikov, pešcev, delavcev za strojih....
153 sporočil: 9.333
[#2850440] 11.06.20 10:31
Odgovori   +    2
Strnjen g(r)ozd pohval je pred nami razprostrl vešči
Gorazd Suhadolnik, še nepoučenega bi, do mokrih
sanj prepričal ta sladki, zapeljivi uvodnik, da pri priči
zajahal bi Brutalca, renčeče odpeljal se - na Grobnik.

Sodražan
anon-77598 sporočil: 21
[#2850470] 11.06.20 12:18 · odgovor na: anon-504021 (#2850420)
Odgovori   +    3
V članku je veliko govora o ceni, zato bi bilo dobro, če bi dejansko pisalo, koliko znaša.
suhigo sporočil: 20
[#2850483] 11.06.20 13:03 · odgovor na: anon-77598 (#2850470)
Odgovori   +    2
[tiger009]
V članku je veliko govora o ceni, zato bi bilo dobro, če bi dejansko pisalo, koliko znaša.
Citat iz članka: Brutale sploh ni motor za vsakogar, predvsem pa ne za vsak dan. Zamolklo biserno rdeč in ubito siv lepotec, ki smo ga vozili, stane zajetnih 15.990 evrov (tri tisoč evrov dražji od osnovnega modela), veliko dražji je od tricilindrskih tekmecev, triumpha street triple, yamahe MT-09 triple in KTM 790 duke, ki so naprodaj že precej po desetimi tisočaki.
bigl sporočil: 18.363
[#2850520] 11.06.20 15:55
Odgovori   +    4
"Brutale 800RR je osredotočen in neizčrpno energičen motocikel, ki nenehno išče voznikovo pozornost in (so)delovanje".

To itak zahteva vsak motocikel, moped, kolo itd. Pa tudi na avto, traktor.....je treba pazit, da nenadoma ne zavijejo levo...Lep dan.
abrame sporočil: 1.628
[#2850531] 11.06.20 17:21 · odgovor na: bigl (#2850520)
Odgovori   +    1
Če ga zadost' hitr' žgeš, hoče ostat vzravnan kot giroskop, pol ga pa mal' kipneš in se igraš s plinom ....., da ga pobereš iz nagiba ..... in t'ko naprej.
abrame sporočil: 1.628
[#2850533] 11.06.20 17:31
Odgovori   +    2
Ljubljana je precej zakotno mesto, že sama po sebi. Žal to tako je, kdor ne verjame, mora izprobati še kaj drugega. V bližini priporočam Budimpešto = bikers friendly City, od leta 2010, ko je zadeve v državi prevzel "veliki satan" Orban.
Ljubljana in Slovenija na splošno, je precej zakotna glede odnosa "pomembnih" udeležencev v prometu do kolesarjev, mopedistov in motoristov. Takšni smo po naravi, zakompleksani in to se najbolj opazno odraža na načinu vožnje in ogrožanju drugih, najpogosteje šibkejših udeležencev.
anon-468443 sporočil: 16
[#2850637] 12.06.20 11:42 · odgovor na: abrame (#2850533)
Odgovori   +    6
čas vnosa: 11.06.20 23:18
Da! Dodam: super zmedeno vzdrževane/obnovljene/preplaščene regionalne asfaltne podlage. Nobenega skupnega standarda. Se zgodi da na relaciji 10 km doživim ducat različnih širin/kvalitet/granulacije podlage vozišča. Upam na prvo dobljeno sodbo proti vzdrževalcu/konstruktorju. Po tej sledijo mnoge.
anon-468443 sporočil: 16
[#2850638] 12.06.20 11:42 · odgovor na: anon-504021 (#2850420)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 11.06.20 23:02
Mel, vozil, užival na brutali pred 12 leti: vodljivost pri vpadu v srednje zaprt ovinek (takih je največ) je (bila) podobna 125-tki. In začuda: smerna stabilnost na nivoju povprečne SuperSportke. Pa so ti dve zakonitosti diametralni. Zvok..!!! Videl notranjost glušnika- mi je jasno zakaj na brutali nikoli ni second market auspufov.
Največji minus (vsaj nekoč) v Slo: servis suport in tržna vrednost rabljene brutale.
abrame sporočil: 1.628
[#2850666] 12.06.20 14:52 · odgovor na: anon-468443 (#2850637)
Odgovori   +    2
Tako je. Treba jih bo tožit in iztožit za velike denarje, bando lopovsko.
Tudi širina cest je pri nas povsod zahebano Gorenjska. Povsod drugje po svetu kjer se vozim, je lepega 0,5m voznega pasu več. Tudi to zelo pomaga pri varnosti v prometu.
abrame sporočil: 1.628
[#2850667] 12.06.20 15:00 · odgovor na: anon-468443 (#2850638)
Odgovori   +    0
Ja z italijanskimi motorji je veliko veselja v vožnji, a zahtevajo nekoliko več občutka in vzdrževanja, torej drugače kot pri Japoncih ali pa govšarjih.
Drži kot pribito. Takšnih izpuhov kot jih zadnjih 20 let dajejo serijsko na MV Auguste, ne naredi noben drug proizvajalec ali izdelovalec!
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2850949] 15.06.20 09:17 · odgovor na: abrame (#2850666)
Odgovori   +    0
[abrame]
Tudi širina cest je pri nas povsod zahebano Gorenjska. Povsod drugje po svetu kjer se vozim, je lepega 0,5m voznega pasu več. Tudi to zelo pomaga pri varnosti v prometu.
Če pa se špara in zbira asfalt za štiripasovnico do Slovenj Gradca.
Vinci sporočil: 5.933
[#2850964] 15.06.20 10:08 · odgovor na: anon-468443 (#2850637)
Odgovori   +    2
[stricjakaJJ]
Da! Dodam: super zmedeno vzdrževane/obnovljene/preplaščene regionalne asfaltne podlage. Nobenega skupnega standarda. Se zgodi da na relaciji 10 km doživim ducat različnih širin/kvalitet/granulacije podlage vozišča. Upam na prvo dobljeno sodbo proti vzdrževalcu/konstruktorju. Po tej sledijo mnoge.
Na lokalnih cestah periodično utrjujejo bankine s peskom in seveda je ta pesek najmanj po prvem resnem dežju na cesti ali v jarku, načeloma pa že prej, ker so ceste ozke in vozniki v ovinkih pogosto zapeljejo na bankino.

Revizijski jaški so tudi večinoma tako izvedeni, da te na motorju pošteno premetava. In to na obnovljenih odsekih. Tehnična zahteva je, da morajo biti v nivoju ceste, potem je pa nekje centimeter pod nivojem ceste, nekje centimeter nad, nekje pa tudi občutno več.

Včasih najdeš lep odsek in postaneš optimist, dva kilometra naprej več nisi. V splošnem so slovenske ceste za motoriste precej nevarne.

Strani: 1