Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Mazda CX-5: prekletstvo najstarejše sestre
Strani: 1
sporočil: 8.568
Razlika v ceni med tem CX-5 in verzijo z 165KM "sposobnim"
bencinarjem je kar precejšnja. Tolikšna, da te že povleče - če si
racionalen - k bencinarju... čeprav troši 1,5 l na 100 km več,
ampak kdaj pa se obrestuje teh cca. 6 jurjev višja cena za dizlaša?
Računa lahko vsak sam.
sporočil: 1.227
Glede na fotke z novoletnimi lučkami gre še za starejši model. Pred
dnevi je bila objavljena vest
www.autocar.co.uk/ca...efficiency o novih spremembah (med
drugim tudi zapiranje valjev, boljša zvočna izolacija itd.).
sporočil: 577
Mazdin 2.0 bencinar je tako prijazen stroj in tako lepo prede, da
mi dizel še na misel ne pride.
sporočil: 1.214
165Km sploh ne porabi 1,5 litra več, razen če ga nonstop tiščiš.
moj ma dost 7,4 do 7,6l pa sem samo čez mesto na AC in po 30 km
ugasnem, ko kdaj zavijem na podeželje pa hitro pade še za kak lter
in pol. po mestu po omejitvah brez ožemanja, po AC pa po zgornjih
omejitvah.
poznajo se edino zimske kratke relacije, ki pa ji skoraj nimam, saj avto ni ravno prikladen za taxi/šoping kart.
poznajo se edino zimske kratke relacije, ki pa ji skoraj nimam, saj avto ni ravno prikladen za taxi/šoping kart.
sporočil: 22
čas vnosa: 31.03.20 09:39
Tudi jaz imam to izkušnjo in to poleg dizla.
Je pa bencinski direktni vbrizg in izklapljanje valjev lastniku down pri nadaljnji prodaji, ker se avto ne proda prav z lahkoto in cena se običajno zgodi kar niže od pričakovane, japoncu pogosto.
Je pa bencinski direktni vbrizg in izklapljanje valjev lastniku down pri nadaljnji prodaji, ker se avto ne proda prav z lahkoto in cena se običajno zgodi kar niže od pričakovane, japoncu pogosto.
sporočil: 22
čas vnosa: 31.03.20 09:31
+5 za to petico dam tudi jaz.
Glede racionalnosti pri nakupu nad 20k plačanega avta pa jaz kot "nikoliveč dobrostoječi" pripadnik slovenskega srednjega sloja...
Iz prvotno izbranega Foresterja oktobra 2019 sem se zracionaliziral decembra na mazdo 3, nato januarja na taobično korolo, torej iz 30k+ na 14k, govorim za nov družinski avto. Ker sem ob "racionalizaciji" konec januarja sklenil upoštevati še razsežnost covid19, sem sklenil, da bo vozilo rabljeno in max 10k.
Glede prerasporeditve družinskega "avto-budžeta" bom spraševal v drugih temah...
Glede racionalnosti pri nakupu nad 20k plačanega avta pa jaz kot "nikoliveč dobrostoječi" pripadnik slovenskega srednjega sloja...
Iz prvotno izbranega Foresterja oktobra 2019 sem se zracionaliziral decembra na mazdo 3, nato januarja na taobično korolo, torej iz 30k+ na 14k, govorim za nov družinski avto. Ker sem ob "racionalizaciji" konec januarja sklenil upoštevati še razsežnost covid19, sem sklenil, da bo vozilo rabljeno in max 10k.
Glede prerasporeditve družinskega "avto-budžeta" bom spraševal v drugih temah...
sporočil: 577
Dodatno pojasnilo, imam trojko, ne cx5. Terencev ne maram; iz
ekoloških razlogov in čudovite lahkotnosti vožnje z modelom 3. Se
vozi kot gokart.
Za trojko je 2.0 bencinski motor pravi in nima izklapljanja valjev. Vsaj moj dve leti star model ne. Skyactive x bo naslednja izbira (če nas ne bo prej hudič vzel).
Za trojko je 2.0 bencinski motor pravi in nima izklapljanja valjev. Vsaj moj dve leti star model ne. Skyactive x bo naslednja izbira (če nas ne bo prej hudič vzel).
sporočil: 33
Racionalen?? In greš kupit novodobni kombajn, zmešnjavo, ki se na
cesti pelje slabše od vsake cenovno enake limuzine. Kombajn, ki je
neuporaben na vsakem resnem terenu? Ki žre vsaj 20% več od spet
cenovno primerljive limuzine. Ki ima bistveno slabše zmogljivosti
od limuzine z enako zmogljivimi motorji. itd. Pa kje je tu
racionalnost?
sporočil: 99
Že tretje leto vozim CX3.Super avto, poraba 5,6 bencina. Ne bi
zamenjal za noben drugi SUV. Pa še lep je. Mogoče vzamem čez kakšno
leto CX30.
sporočil: 1.214
in kje lahk dirkaš in polagaš ovinke. no zdej bi se jih dal, pa so
občinske meje zaprte. in ker mamo v SLO 260 občin to pomeni, da si
čez celo občino prej, k s fičakom dosežeš 100 km/h.
vsakič, k se po tvojem presedem v eko/ultravozno/zjajcinatleh/ohinsploh HB lupino, me mine.
PS
poguglej težo CX5 165 bencin spredni pogon pa jo primerjej s pasatom SMRDI. pol se pa vsedi v prvega pa naredi en 300 km krog pol pa še u drugega.
vsakič, k se po tvojem presedem v eko/ultravozno/zjajcinatleh/ohinsploh HB lupino, me mine.
PS
poguglej težo CX5 165 bencin spredni pogon pa jo primerjej s pasatom SMRDI. pol se pa vsedi v prvega pa naredi en 300 km krog pol pa še u drugega.
sporočil: 22
čas vnosa: 03.04.20 22:42
Ampak efektivna in še bolj cenovna razlika od skyactiv-g do
skyactiv-x pa ... Meni nikakor, pa mi je koncept skyactiv-x res
všečna domislica.
Strani: 1