2 uri
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: kaj je pokazal merilnik sevanja?
2 uri
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims
3 ure
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
4 ure
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
4 ure
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo
4 ure
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
4 ure
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
9 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
11 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
14 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas
16 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
17 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
17 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 7
18 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
18 ur
What TikTok Got Wrong About America
19 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Arbitraža: Republika Srbska mora slovenski družbi plačati 45 milijonov evrov 1
19 ur
Švedska centralna banka je znižala ključno obrestno mero 1

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.405
[#2823790] 13.03.20 18:34
Odgovori   +    10
Avti nad vrednostjo 30.000 EUR sploh ne bi smeli dobiti subvencije. Nato pa vsako leto znižati mejo za subvencijo za 1.000 EUR.
moon sporočil: 1.623
[#2823796] 13.03.20 18:44 · odgovor na: sopranos (#2823790)
Odgovori   +    13
Se strinjam! Bogati prasci subvencij ne potrebujejo.

Pravzaprav jih nihce, ker razen bogatih prascev nihce ne kupuje EV!

Torej ukinimo subvencije in tistih 10+ papkov, ki delajo na odobritvi le-teh posljimo domov.
sopranos sporočil: 11.405
[#2823799] 13.03.20 18:50 · odgovor na: moon (#2823796)
Odgovori   +    7
Če bi bilo od mene odvisno bi tudi vse to ukinil. Ampak ker je to verjetno malo težko, bi vsaj omejil cifro na koliko toliko sprejemljiv nivo. Verjetno bi moral napisati 25.000 EUR ali pa samo 20.000 EUR. Ampak kot vem prav veliko vozil v tem rangu ni, zato sem šel na 30.000 EUR.
sonce1313 sporočil: 376
[#2825362] 16.03.20 20:31 · odgovor na: moon (#2823796)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: sonce1313 16.03.2020 20:45
Nisem več revež odkar za novi BEV dajem mesečno za obrok 100eur manj kot prej mesečno samo za gorivo za 11 let starega diesla, pri 50t km letno. Ti si očitno bogat, ker boš še dolgo celo plačo dajal za gorivo za jakodimiča, elektriko in gretje doma in ne žali prascev
moon sporočil: 1.623
[#2828154] 22.03.20 22:44 · odgovor na: sonce1313 (#2825362)
Odgovori   +    0
[sonce1313]
Nisem več revež odkar za novi BEV dajem mesečno za obrok 100eur manj kot prej mesečno samo za gorivo za 11 let starega diesla, pri 50t km letno. Ti si očitno bogat, ker boš še dolgo celo plačo dajal za gorivo za jakodimiča, elektriko in gretje doma in ne žali prascev
Ne jamraj... uzivaj...
Meni CLS kar v redu sluzi, cez par let, ko ga menjam pa na elektriko.. pa verjemi, da to ne bo zaradi par centov pri polnjenju.. se manj zaradi subvencije, katere primerljivi e-avti temu (po tvoje jakodimicu) itak ne dobijo.
PS: stekal itak nisi nic, kar sem zgoraj napisal.
anon-191845 sporočil: 961
[#2828164] 22.03.20 23:43 · odgovor na: moon (#2828154)
Odgovori   +    1
Se strinjam, sem na MB E280 bencin + plin, vožnja je od 6,19 do 10,76 €/100km vožnje domet pa od 1.050 do 1.150 do prve polnitve tankov. Nimam nobene skrbi kje bom ostal na cesti. Še to, za avto + plinska instalacija me je stalo 7.300,00€, kje so te nebuloze o EV za 30.000,00€ ki ni premerjave z velikostjo avta, ki ga vozim. Še prej bi raje videl kombinacijo bencin + CNG a žal je malo vozil pri nas in še manj mest za polnjenje. Potem bo pa vodik nadaljeval. EV so zgrešena vozila, poglejte na Avto.net koliko mescev se prodajajo, npr. Renault Fluence je ne netu že 1 leto, cena obsolutno previsoka glede na doseg avta in komuniteto (8.500,00€).
Skratka, treba je ukinit sunbvencije za EV.
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2828189] 23.03.20 07:09
Odgovori   +    0
Že nekajkrat elaborirano:
- subvencije za el. avto so nesmisel, medtem ko jih za varnejši avto ni! Le zakaj?
- el. avto še bolj svinjajo, kot običajni: zadnji podatki vse več govorijo o delcih gume, ki jih na asfaltu pustijo avti, zlasti tisti električni z nerazumno hitrimi pospeški, da o vseh ostalih, že povedanih razlogih ne govorimo!
- o plinu se nič več ne govori, celo komisarka ukinja plin!! (sicer za elektrarne) Le zakaj?
- o cenah in dekompoziciji cen bi se morale ukvarjati tudi finance: sem že omenil Lexus ES model: navkljub dejstvu, da ga ne doseže davek na kubaturo, da je hibrid z malo izpusti tako da DMV pride le okoli 0,5 % oz. par sto eurotov, pa je cena v Sloveniji v primerjavi s tujino najmanj 8 (osem!) tisočakov višja, od najugodnejše ponudbe celo kakih 13 tisoč! Nesramno odiranje trgovca / distributerja (zato nič ne prodajo ali pač samo nekaterim bebotom, ki so to pripravljeni plačati. Pa trgovec ti še naklada, da dobiš nekakšno subvencijo, ki jo ne daje eko sklad, ampak kr nekdo (?) in podobne flance, pa da nimaš garancije v EU, in je ne moreš uveljavljati v Slo, če ti gre baterija v maloro in podobno nakladanje. Morda le utemeljeno javno mnenje, podprto z analizami cen spremeni čudne in nesprejemljive navade Slo avto trgovcev!
hijena1 sporočil: 1.214
[#2828200] 23.03.20 07:45 · odgovor na: sopranos (#2823790)
Odgovori   +    0
ne sam subvencije, tudi oprostitev plačila DMVja je perveznost nad tem zneskom.

Strani: 1