Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Koliko subvencij gre v Sloveniji za električne avtomobile?
Strani: 1
sporočil: 30.415
Koronavirus je vse spremenil, električne avtomobile države ne bi
smele subvencionirati, greteniste bi morali v EU v norišnice
spraviti, kajti "gretice" so igra, koronavirus je prav nasprotno
resna zadeva.
sporočil: 961
Moj pogled na subvencije je precej drugačen, če že mora bit potem
naj bi znašal za EV 10% maloprodajne cene do največjega zneska
40.000,00€ kar je več je dobesedno lezenje v rit bogatunom.
Za hibride subvencija 5% od MPC pa do MPC 30.000,00€.
V kolikor avti presegajo omenjene zneske naj bi bili brez subvencij.
Kdo pa da subvencijo avtu na dizel-bencin-plin ???
Tudi nižanje bonitet za službena vozila je po pravni poti zelo sporno, na Ustavnem sodišču zadeva sigurno pade, saj je v obeh primerih prevozno sredstvo avtomobil.
Za hibride subvencija 5% od MPC pa do MPC 30.000,00€.
V kolikor avti presegajo omenjene zneske naj bi bili brez subvencij.
Kdo pa da subvencijo avtu na dizel-bencin-plin ???
Tudi nižanje bonitet za službena vozila je po pravni poti zelo sporno, na Ustavnem sodišču zadeva sigurno pade, saj je v obeh primerih prevozno sredstvo avtomobil.
sporočil: 30.415
[comteo]Za milijon električnih avtov v Sloveniji kje vidiš slovensko elektriko?
Vi ste zastopnik Savdove arabije. Imate rajši arabsko nafto, kot Slovensko elektriko?
sporočil: 376
90% lastnikov BEV imajo manjše obroke za kredit za celotni BEV kot
so imeli prej mesečni strošek samo za gorivo in daleč od kakšnih
bogatunov. Bogatuni so vsi, ki mesečno dajejo celo plačo za
ogrevanje, elektriko doma in gorivo jakodimičev, pa da se le čim
bolj kadi.
Subvencije za jakodimiče so miljardne ob upoštevanju direktnih za tovorni promet, kmetijstvo, še posebej pa ob upoštevanju vseh stroškov nesreč, onasnaževanja, zdravljanja, cene za zdravje ljudi in škodo na okolju itak ni mogoče vrednotiti, realna cena fosilca bi tako bila prej 10 kot 5€ za liter
Subvencije za jakodimiče so miljardne ob upoštevanju direktnih za tovorni promet, kmetijstvo, še posebej pa ob upoštevanju vseh stroškov nesreč, onasnaževanja, zdravljanja, cene za zdravje ljudi in škodo na okolju itak ni mogoče vrednotiti, realna cena fosilca bi tako bila prej 10 kot 5€ za liter
sporočil: 376
Vprašanje je koliko manj bi bilo novih kvalitetnih oken, fasad,
izolacij podstrešij, ničenergijskih stavb, MSE, elektraren na plin,
leseno biomaso, toplotnih, BVE, hibridov…, brez subvencij in
ugodnih eko kreditov r+1,3%. Na žalost mnogi proizvajalci in
monterji na ta račun navijajo cene.
Kritiki subvencij samo nabijajo, ne povedo pa, da je pri 50 litrih fosilca prispevek OVE+SPTE cca 50c in prispevek URE cca 40c, kar je skupaj manj kot 2c na liter fosilca za subvencije, ni pa problem plačati 1,2 do 1,3€ za ostale dajatve in gorivo in financirati naftne šejke, vojne, terorizem in samo da se kadi.
Podobno je pri računu za elektriko, kjer gre cca 34% za elektriko, 35% za omrežnino, 11% energetske dajatve in seveda DDV.
Kritiki subvencij samo nabijajo, ne povedo pa, da je pri 50 litrih fosilca prispevek OVE+SPTE cca 50c in prispevek URE cca 40c, kar je skupaj manj kot 2c na liter fosilca za subvencije, ni pa problem plačati 1,2 do 1,3€ za ostale dajatve in gorivo in financirati naftne šejke, vojne, terorizem in samo da se kadi.
Podobno je pri računu za elektriko, kjer gre cca 34% za elektriko, 35% za omrežnino, 11% energetske dajatve in seveda DDV.
Strani: 1