Zasebnost
1 ura
(fotoreportaža) Tako Plastika Skaza učinkovitost proizvodnje povečuje z digitalizacijo in industrijo 4.0
2 uri
Bliža se največji izvozni dogodek v Sloveniji; kdo bo tudi tam?
5 ur
Spletni pogovor s šefom Hidrie: Kako zelo hudo je v avtoindustriji?
5 ur
Nemška avtoindustrija se trese, v kakšnem stanju so slovenski avtomobilisti
11 ur
Na Brniku sprejeli milijontega potnika letos
12 ur
Evropska avtomobilska industrija v dilemi v pogledih na prihodnost 1
12 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Višja predplačila evropskih podpor za kmete 1
17 ur
RAZKRIVAMO Kako daleč je projekt stomilijonske investicije v protonsko zdravljenje raka 4
17 ur
Bloomberg: Volkswagen bi lahko odpustil 15 tisoč ljudi 11
18 ur
Praznik evropskega transporta v Hannovru, Kitajci pa za ovinkom
18 ur
China’s Grip on Rare Earths Undercuts Projects From US to Japan
20 ur
Sloveniji zelena luč Bruslja za izplačilo 257 milijonov evrov iz mehanizma za okrevanje 1
20 ur
Stéphane Séjourné je nov francoski kandidat za evropskega komisarja 4
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
20 ur
Ali lahko na račun pri digitalni banki dobim pokojnino in koliko stanejo storitve za upokojence? 5
21 ur
Kako kupcem dati razlog, da se odločijo prav za našo blagovno znamko?
21 ur
Eles sporoča Petrolu: Nismo mi odgovorni za pravilnost obračunavanja omrežnine 6
22 ur
Verica Trstenjak dobila visoko nadzorno funkcijo pri ECB 1
23 ur
Francoski kandidat za komisarja Breton odstopil zaradi spora z von der Leynovo 12

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Digitalni in priključeni na paniko

Strani: 1

znanec sporočil: 25
[#2820543] 05.03.20 07:25
Odgovori   +    6
Moderno je če imaš hibrid, dobiš subvencijo, nisi okoljsko sporen, voziš pa na oktane...
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2820553] 05.03.20 08:12
Odgovori   +    1
Še dobro, da obstajajo nenemški proizvajalci z boljšo kvaliteto in nižjo ceno. Ker njihove cene za našo socialistično državo niso prave. Kupijo ga samo tisti bolj enaki kot drugi.
kzupanc sporočil: 10.545
[#2820561] 05.03.20 08:36
Odgovori   +    3
Dosti problematično pri priključnih hibridih se mi zdi, da imajo več tehnike in več možnih okvar kot samo fosilni ali samo električni.
bc123a sporočil: 48.253
[#2820586] 05.03.20 09:42
Odgovori   +    3
To omogočajo superkrediti EU, ki tovrstne stroje nagrajujejo s 56-odstotnim teoretičnim odpustkom. Ob nerednem polnjenju, to pač za samo vožnjo ni nujno potrebno, pa so izpusti tudi za trikrat večji od obljub na papirju.
Spet logika "štempelj je važen"
anon-383066 sporočil: 68
[#2820598] 05.03.20 09:57 · odgovor na: kzupanc (#2820561)
Odgovori   +    0
Ni tako črno. Imam Opel Ampero(Chevrolet Volt), 240.000km, okvare minorne, vsega skupaj manj kot 1000€ popravil dosedaj, star osem let, porabil zadnja 3 leta za 1300€ bencina in naredil 100.00km.Doseg 40-80 na elektriko, z polnim tankom 550km.
Je pa res, da ko pelje le na bencin se spremeni iz normalnega avta z 100kW v hrupno zadevo z 63kW.

Strani: 1