Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Limuzina, ki obuja zlato dobo francoske avtoindustrije
Strani: 1
sporočil: 664
Če bi bil samo električen bi bil super. Tak je treba še počakati.
Zakaj ne dajo vsaj 25 kWh, pa naj bo zraven nepotreben bencin, če
ne gre drugače?
sporočil: 2.033
Dolgo je trajalo, da so Francozi zopet izdelali konkreten večji
avto. Izgleda Francosko obetavno. Dnevna soba po vzoru XMa.
Pogrešam pa močnejši bencinski motor, morda MHEV, ki bi
limuzinskemu nastopu dodal še malo soli. Takole zgleda kot model,
kjer so hoteli nekaj več, pa so se na pol poti premislili, kar se
motorja tiče.
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 26.02.2020 01:01
eh, ja... iskreno, jaz sem pričakoval kej veliko bolj
ekstravagantnega. dokler "slečene" zadevščine niso lani poslikali v
eni kitajski garaži... in na uradnih fotkah ne zgleda spet tako
bistveno boljše :(. in... pisat o "povratku velike fracoske
limuzine" je pr tem DS 9 rahlo fouš!najprej, ker kljub svoji dolžini to ni! narejena je - in tega se v bistvu niti ne trudi skrivat- na za kitajce podaljšanem Peugeotu 508... avtomobila takorekoč iz vseh strani zgledata zelo podobno. enaki previsi, enaka silhueta, enaka linija strehe, enaka bočna okna, enak prtljažnik, enaka hauba... mislim... ne zdej "štet pregibov in vdolbin po plehu", razlikujeta se v detajlih kot do sprednja maska, sprednjih in zadnjih luči, dizajnu notranjosti...
potem pa, da ti "detajli" niso njemu lastni ampak so jih praktično "sneli" z DS7 SUV-ja... sprednje luči so identične, maska tudi, zadnje luči so podobne (ampak ok) in armatura je prektično enaka... do te mere, da bi se otroci lahko igrali "spot the difference"... kar je rahlo "lame" za nekej kar naj bi blo "prestižna limuzina" E segmenta...
avto je praktično rebadge Peugeota 508 L (čitaj: "malo nategnjen model D segmenta") in zato ne more bit polnopravni naslednik modelov ki se omenjajo v tekstu in kljub dolžini tudi ne povsem enakopraven konkurent modelom "svete trojice", BMW 5, Mercedez E in Audi A6... za to mu manjka ene 4-5cm v širino in kak bolj konkreten motor s par valji več! lahko pa kr konkretno "zalepi šamar" kašnemu Audiju A4 al pa BMW 3 ...
evo slike DS 9 vs 508 L, da bote lažje razumeli o čemu drobim..:
spredaj:
i.servimg.com/u/f28/...200241.jpg
profil:
1.bp.blogspot.com/-Y.../0.027.jpg
www.autoblog.nl/gall...-10003.jpg
zadaj:
1.bp.blogspot.com/-J.../0.026.jpg
i.servimg.com/u/f52/...24px10.jpg
armatura DS 9 vs DS 7:
www.netcarshow.com/D...800-28.jpg
farm2.staticflickr.c...926d_b.jpg
sporočil: 2.117
Je pa zanimivo, da za Kitajce delajo daljše modele, pa so povprečno
ti nižji od Evropejcev. Tam še normalno reagirajo na prostor in
dimenzije, v Evropi pa smo popustili Nemcem, ostali razen Škode pa
se po njih zgledujejo, da nas prepričajo, da je za denar, ki ga
zaračunavajo, prostornost kabine predvsem zadaj dobra. Vsaj v
srednjem in večjih razredih.
Strani: 1