Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Športno nadarjena Toyota, v kateri se boste 'stiskali'
Strani: 1
sporočil: 8.244
Zadnja sprememba: FIN-379669 16.02.2020 20:41
Hibridi in BEV so še predragi, prvi pa so vsaj praktično bolj
uporabni in ti ni potrebno paziti, da boš kje na cesti (v koloni)
brez energije ostal.Pač, tele nižanja izpustov, pa čeprav za 15% napram klasični motorizaciji vozila, bomo fajn (pre)plačali.
Hvala Bruselj, kjerkoli že si.
sporočil: 1.623
Ne gledas na zadevo iz pravega konca.. zal..
Evropo BK za poceni prevoz mase telickov.. Ce mas dnar bos vozil BEV, ce ne pa na vlak. Jasno?!
Evropo BK za poceni prevoz mase telickov.. Ce mas dnar bos vozil BEV, ce ne pa na vlak. Jasno?!
sporočil: 28
In jo predelaš na avtoplin in se voziš za ceno 3,5 litrov benza na
100km... juhej :)
Vse mamo, samo še gnar manjka :)
Vse mamo, samo še gnar manjka :)
sporočil: 219
[sempri]Načeloma to sicer drži. Hudič je v majhni podrobnosti, da ti proizvajalec (največkrat) vzame garancijo na motor, če ga predelaš na LPG. Potem pa skorajda ni junaka, ki bi to prakticiral, vsaj do poteka garancije ne.
In jo predelaš na avtoplin in se voziš za ceno 3,5 litrov benza na 100km... juhej :)
Vse mamo, samo še gnar manjka :)
P: Vozim na LPG, zelo zadovoljen.
sporočil: 219
Nekako sem bil mnenja, da novejši Mercedesi vodijo pri oblikovanju
najbolj nagravžne aramturke sploh, v vseh razredih. Tota Toyota pa
jih s svojim 'televizorjem' na sredini z naskokom poseka. Sedaj
čakam še kakšen novejši model kateregakoli prozvajalca, da jih
prehiti. Lahko se zgodi, da se bom načakal, ampak pri teh
novodobnih notranjih oblikovalcih sem lahko optimističen - morda še
letos.
sporočil: 219
[abrame]Ni nujno. Pri meni so likvidirali rezervno kolo in notri postavili rezervar (60-65l). Sicer imamo res zakon, da je treba imeti vedno rezervno kolo s seboj, če te ravno modri ustavijo in se zapičijo kontrolirati v piko (komplet za 'flikanje gum' ne velja, ker ga ne moreš homologirati, če ni bil homologiran z novim avtom). Jaz zato rezervo vozim v prtljažniku, če bi moral kaj pripeljati, jo pa lahko za tisti čas postavim ven in potem vrnem.
Pa tudi majhen prtljažni prostor po takšni predelavi postane zelo majhen.
Domet na plin pa bi bil max. okoli 520km, prktično pa tankam po nekje po 400-440 prevoženih kilometrih.
sporočil: 219
[mpss]Yep, ampak moj komentar leti bolj na avte, ki imajo vsaj malo tekočega (oktanskega) v sebi :).
Si videl armaturo (tablico) Tesle 3?
Glede tega Tesle res zmagajo.
sporočil: 1.628
Imaš prav. Namreč "komplet za flikanje gum" je nezanesljiva
rešitev. Pred 7 leti so mi prodali nobel premijsko limuzino, s
ketero sem zadovoljen, vendar sem moral prodajalca prepričati, da
mi je bedarijo za flikanje gume nadomestil z rezervnim kolesom.
Seveda se je nekoliko zmanjšal prtlažnik, s čemer še nisem imel
problema, vendar ko sem lani jeseni obtičal v "vukojebini" 700 km
od doma, zaradi prazne in sezute gume, sem zadevo rešil sam v pol
ure in še isti dan prišel domov. S tistim "kompletom za flikanje",
pa bi prigoda postala težka heba.
sporočil: 1.628
No vidiš, jaz sem v moj prav prepričal prodajalca Mazde 6 in
prtljažnika je še vedno litrov 500+.
sporočil: 6.570
[abrame]Zakaj pa nimate asistence, fantje?
No vidiš, jaz sem v moj prav prepričal prodajalca Mazde 6 in prtljažnika je še vedno litrov 500+.
sporočil: 1.628
Saj jo imam. Pa moj urnik tudi. Predno bi se mi asistenca
približala, sem bil že na pol poti proti domu.
Strani: 1