Strani: 1

murje sporočil: 5.120
[#2816759] 13.02.20 17:42
Odgovori   +    0
BKS BANK AG

Glede na napovedi, da bodo na bankah, poleg pravnih oseb, kmalu tudi za fizične osebe uvedli ležarine, pa jih tudi na borznoposredniških družbah že sedaj plačujejo fizične osebe. Ti zneski velikokrat tudi presegajo morebitno izplačilo dividend, tako, da se po odobritvi nadzornih organov, da se dovoli borznoposredniškim družbam, da se prenese vrednostne papirje iz KDD, k njim, sprejme tudi vsakokratne pogoje in predvsem podražitve poslov, ki jih izvajajo. Prav posebno področje pa je možnost internetnega poslovanja, ki je sicer bolj udobno, vendar predstavlja tudi pasti in sive lise, poslovanja in skritih pogojev, zato je potrebno brati tudi med vrsticami.
Vse to je področje moderne digitalizacije vseh poslov, toda med tem, hkratii oži prostor osebni svobodi izbire in ustvarjalnosti. Do teh vsebin je možno pristopati zgolj z par kliki, vendar se je potrebno absolutno strinjati z napisanimi pogoji, na katere pa mi kot komitenti, nimamo prav nikakršnega vpliva. Tukaj je eklatantni primer posledic digitalizacije poslov, veliko vprašanje pa je, kaj se dogodi, če se potrošnik s temi pogoji ne strinja, kaj potemtakem ne more več uporabljati portala, kjub temu, da ga je že dosedaj uporabljal in tudi plačal za njegovo uporabo!
ALTA d.d. borznoposredniška družba, katero je prevzela nova sodobna borznoposredniška družba BKS Bank d.d., namreč ni postavljala takšnih pogojev in zahtev za koriščenje njihovega portala!

Spoštovani,

Obveščamo vas, da smo vam na spletno trgovalno postajo MyBroker ali na elektronsko banko MyNet odložili:
* Letno obvestilo v zvezi z opravljanjem investicijskih storitev pri banki,
* Obračun stroškov, ki vsebuje nadomestilo za vzdrževanje poslovnega razmerja za leto 2020 in
* Obračun za nadomestilo za vzdrževanje stanj finančnih instrumentov za zadnje četrtletje leta 2019 oziroma za daljše obračunsko obdobje, če v prejšnjem obdobju nadomestilo ni doseglo 10,00 EUR.
Spletna aplikacija MyBroker je dosegljiva na povezavi broker.bksbank.si in elektronska banka MyNet na povezavi www.bksbank.si/login/mynet V obe aplikaciji lahko vstopite z uporabniškim imenom in geslom. Če ste uporabniško ime ali geslo pozabili smo vam na voljo na elektronskem naslovu vrednostnipapirji@bksbank.si.

S prijaznimi pozdravi,
BKS Bank AG,
Bančna podružnica

Pristopna izjava za uporabo aplikacij MyBroker in mBroker

IZJAVE GLEDE IZPOLNJEVANJA POGOJEV ZA ODOBRITEV DOSTOPA DO APLIKACIJ IN SOGLASJA

* Izjavljam, da sem seznanjen, da se vsi vsakokrat veljavni akti BKS BANK AG, Bančne podružnice (v nadaljevanju Banka) nahajajo na spletni strani Banke, t.j. www.bksbank.si, kjer so objavljene tudi vse druge pomembne informacije;

* Izjavljam, da so mi bili pred podpisom te Pristopne izjave izročeni oziroma mi je bil omogočen dostop in seznanitev s Splošnimi pogoji za uporabo aplikacij MyBroker in mBroker na povezavi www.bksbank.si, da so mi bili izročeni Splošni pogoji poslovanja s finančnimi instrumenti s prilogami in Splošne informacije o varstvu osebnih podatkov, da mi je bilo omogočeno, da sem se z vsebino le-teh natančno, ustrezno in podrobno seznanil, ter izjavljam, da se z njihovo vsebino strinjam in jih v celoti sprejemam;

* Izjavljam, da so vsi podatki in dokumenti, ki sem jih ob podpisu pogodbe predložil Banki, resnični, ažurni, pravilni in popolni, in da bom Banki nemudoma sporočil morebitne spremembe teh podatkov, ter prevzemam vso odgovornost iz tega naslova;

* Izjavljam, da sem prejel odgovore na vsa dodatno postavljena vprašanja glede določil, rokov, pogojev ter drugih zadev, ki se nanašajo na storitve Banke v zvezi z aplikacij MyBroker in mBroker (v nadaljevanju aplikacija);

* Soglašam, da mi Banka od vključitve do morebitnega izstopa iz aplikacije preko te aplikacije pošilja informativna gradiva, analize in priporočila v zvezi s finančnimi instrumenti, oziroma nudi dostop do njih preko aplikacije, ter da je vsebina posredovanih gradiv lahko predmet omejitve odgovornosti;

* Izjavljam, da sem seznanjen, da lahko Banka pridobljene podatke o stranki (kar vključuje tudi podatke o pooblaščencu) posreduje Ljubljanski borzi vrednostnih papirjev d. d., Ljubljana (v nadaljevanju: »Borza«) za namene poročanja oz. za namen zagotavljanja storitve aplikacije, kot tudi v primeru utemeljenega suma s strani Borze, da stranka uporabljam podatke v nasprotju s Splošnimi pogoji za uporabo aplikacije oz. Splošnimi pogoji poslovanja s finančnimi instrumenti;

* Izjavljam in se zavezujem, da bom podatke, do katerih dostopam v okviru aplikacije, uporabljal izključno v zasebne, nekomercialne namene, ki so vezani na neprofesionalno upravljanje z osebnim premoženjem, in ne v poslovne namene ali v korist tretje osebe (npr. neprofitne delniške združbe, brezplačno vodenje premoženja tretjim osebam,…). Banki zagotavljam in jamčim, da niti sam (torej stranka) niti katera od fizičnih oseb, ki kot zakoniti zastopnik ali pooblaščenec stranke razpolaga oziroma bo razpolagala z vstopno kodo, ne deluje kot večinski lastnik, organ, partner ali zaposleni investicijskega podjetja (kot slednjega opredeljuje vsakokrat veljavni zakon o trgu finančnih instrumentov), ter tudi ne deluje v imenu druge fizične ali pravne osebe z namenom uporabe podatkov, ter tako izpolnjujem pogoje za status neprofesionalnega uporabnika podatkov.

IZJAVA O ELEKTRONSKEM PREJEMANJU POTRDIL, OBRAČUNOV IN DRUGIH SPOROČIL

* Izjavljam, da želim potrdila o prejemu, spremembi oziroma preklicu naročil, morebitna opozorila, obračune o opravljenem poslu, poročila o stanju naložb z obračunom poslov, izpiske o stanju in letnem prometu na računu, ter ostala podobna obvestila in informacije Banke (v nadaljevanju: »Obvestila«) v zvezi z opravljanjem investicijskih storitev in poslov ter pomožnih investicijskih storitev prejemati v elektronski obliki preko Sistema sporočil v aplikaciji oz. po elektronski pošti, ter da se elektronska korespondenca med mano in Banko šteje kot običajen način izmenjave podatkov.

* S podpisom na tej Pristopni izjavi tudi izrecno izjavljam, da Obvestil ne želim prejemati obenem tudi v pisni obliki.

* Strinjam se, da me Banka o spremembah Splošnih pogojev za uporabo aplikacije, Splošnih pogojev poslovanja s finančnimi instrumenti, Tarife Banke in drugih aktov obvešča preko Sistema sporočil v aplikaciji oz. po elektronski poštioz. preko spletne strani www.bksbank.si.

IZJAVA O SPREJEMANJU TVEGANJA

Izjavljam, da sem seznanjen, razumem in sprejemam:

* Podatki in informacije, ki jih Banka razkrije v aplikaciji, so informativne narave;

* Banka ne odgovarja za točnost, pravilnost, ažurnost, popolnost in dostopnost podatkov v aplikaciji. Za točne, pravilne, ažurne in popolne podatke se mora stranka obrniti na svojega borznega posrednika oziroma svojega skrbnika.

* Banka stranki ne odgovarja za morebitno škodo zaradi spremljanja uporabe ali nezmožnosti spremljanja aplikacije, vključno zaradi nedelovanja ali neustreznega delovanja aplikacije, in sicer ne glede na razloge, ki so tem botrovali;

* Banka ne zagotavlja priklopa na omrežje internet in dostopa do interneta;

* Banka ne prevzema nobene odgovornosti za posledice, ki nastanejo zaradi napak pri dostopu na internet, motenj ali prekinitev na telekomunikacijskem omrežju in/ali napak pri prenosu podatkov preko interneta. Banka tudi ne prevzema odgovornosti za varnostna tveganja pri prenosu podatkov preko interneta, kot tudi ne odgovornosti za napake v delovanju programske opreme pri uporabniku.

VEZANOST VSTOPNE KODE NA POSAMEZNEGA IMETNIKA

* Seznanjen sem, da se pravica do uporabe uporabniškega imena in vstopnega gesla dodeli fizični osebi in ni prenosljiva. V primeru stranke, ki je pravna oseba, se uporabniško ime in vstopno geslo lahko dodeli enemu ali več zakonitim zastopnikom ali drugim pooblaščencem - fizičnim osebam. V primeru stranke, ki je fizična oseba, se uporabniško ime in vstopno geslo lahko dodeli stranki, kolikor ima polno poslovno sposobnost, sicer pa njenemu zakonitemu zastopniku ali skrbniku, ter enemu ali več pooblaščencem.

Strinjam se z licenčnimi pogoji
Potrdi
broker.bksbank.si/User/LogOn

BKS BANK AG

* že 5 dni se ne da dostopati do portala BKS BANK AG zaradi njihovega enostranskega pogojevanja uporabe portala, kljub temu, da se redno plačuje vse račune za investicijske storitve, vzdrževanje poslovnega razmerja in vzdrževanje stanj finančnih instrumentov...

ZPS

Zahvaljujemo se vam za obvestilo o poslovanju s trgovalnim računom pri BKS. Problematika visokih stroškov in obenem nemoči uporabnika, nezmožnosti izbire...nam je poznana, na njo smo v preteklsoti večkrat opozorili, je pa zanimiv konkreten primer, ki ste nam ga posredovali.

V tem trenutku vam ne moremo obljubiti "akcije", je pa tema na programu za letošnje leto, tako da jo bomo zagovotovo obravnavali. Velikega uspeha v preteklosti nismo imeli, tudi naši pozivi Agenciji za nadzor vrednostnih papirjev so ostali neslišani. Vsekakor gre za pomembno temo, takšna praksa onemogoča razvoj kapitalskega trga in zaupanje potrošnikov, a zaenkrat interesa za rešitev na dugi strani ni bilo. Upamo, da se to v prihodnje, tudi z našim trudom, spremeni,
lep pozdrav, Alina Meško
Vodja projektov na področju bančništva
Zveza potrošnikov Slovenije
Tržaška 2, 1000 Ljubljana
Tel: 01 47 40 623
Fax: 01 433 33 71
E-pošta: alina.mesko@zps.si
www.zps.si

Strani: 1