Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Prodaja avtov v Sloveniji: slaboten start trga, eksplozija električnih vozil
Strani: 1
sporočil: 8.244
BEV je baje eksplodiral v prodaji iz 27 vozil (JAN 2019) na 98 v
JAN 2020.
S takim tempom bodo skoraj sesuli Slo elektro omrežje... za proračun, ki izdatno subvencionira takle nakup, pa se ni bati. Teh recimo 300.000 eur subvencij bomo preživeli.
Ampak počakajmo na naslednja leta... po logiki bo rast prodaje BEV primerna kriptovalutam.
S takim tempom bodo skoraj sesuli Slo elektro omrežje... za proračun, ki izdatno subvencionira takle nakup, pa se ni bati. Teh recimo 300.000 eur subvencij bomo preživeli.
Ampak počakajmo na naslednja leta... po logiki bo rast prodaje BEV primerna kriptovalutam.
sporočil: 1.214
praviš najprej vsi kupujejo, pol vsi prodajajo?
jez bi štromarja kupu po polni ceni, če bi mel druge ugodnosti... boljše/cenejše parkiranje, uporabo rumenih pasov, ekskluzivno pravico vstopat v mesto. ne pa da se morm vozit za smrdljivimi zgonijenimi dizalicami, iskat parking zaseden od prej omenjenih sajovčkov, ...
jez bi štromarja kupu po polni ceni, če bi mel druge ugodnosti... boljše/cenejše parkiranje, uporabo rumenih pasov, ekskluzivno pravico vstopat v mesto. ne pa da se morm vozit za smrdljivimi zgonijenimi dizalicami, iskat parking zaseden od prej omenjenih sajovčkov, ...
sporočil: 214
jez bi štromarja kupu po polni ceni, če bi mel druge ugodnosti... boljše/cenejše parkiranje, uporabo rumenih pasov, ekskluzivno pravico vstopat v mesto. ne pa da se morm vozit za smrdljivimi zgonijenimi dizalicami, iskat parking zaseden od prej omenjenih sajovčkov, ...Take ugodnosti bi si potem zaslužili tudi novi dizlaši in še kdo. Mal zmanjka prostora, ane? ;)
o.
sporočil: 4.311
[hijena1]Električni avto ni rešitev za večino problemov, ki ga avtomobili prinašajo mestu. Zato pozabi na take ugodnosti. Res pa bi bilo nujno prepovedati vožnjo sajavčkov v mestu in verjetno na sploh.
praviš najprej vsi kupujejo, pol vsi prodajajo?
jez bi štromarja kupu po polni ceni, če bi mel druge ugodnosti... boljše/cenejše parkiranje, uporabo rumenih pasov, ekskluzivno pravico vstopat v mesto. ne pa da se morm vozit za smrdljivimi zgonijenimi dizalicami, iskat parking zaseden od prej omenjenih sajovčkov, ...
sporočil: 68
Rast v decembru kaže na to, da so si trgovci z umetnimi
registracijami popravljali statistiko prodaje. to počnejo vsako
leto. Po moje je bila prodaja lani precej nižja, povsod po Evropi
je bila, pri nas ni nič drugače.
sporočil: 32
VW s popustom prodaja električne golfe in up-e, renault po super
ugodnih pogojih (140eur/mes) ponuja Zoe, vse zato, da dobijo co2
kvote za prodajo normalnih avtov. Danes so kvote vse, totalen
gamechanger, ki bo uničil ravno najboljše (BMW, Mervcedes) Tukaj je
najbolj genialno potezo povlekel Chrysler/Fiat, ki se je zbindal s
Teslo in sedaj na njihov račun nima nobenih roblemov s CO2
emisijami (Tesla pa naenkrat s proizvodnimi kapacitetami ne).
Bolj zlobnega načrta kot so ka naredili evrokrati za evropsko avtoindustrijo, nebi mogli narediti niti vesoljci
Bolj zlobnega načrta kot so ka naredili evrokrati za evropsko avtoindustrijo, nebi mogli narediti niti vesoljci
sporočil: 1.214
ja in nova dizalica slej ko prej postane stara smrdalica, sploh k
smo tko nagnjeni k nadpovprečnemu vzdrževanju brez šparanja (sej bo
to sosedov Tonček za 20 neurov zrihtov), pa vožnjam po mestu, da o
unih na vasi ne govorim. k 200m pa res namo peš iz štacune nosil,
al pa da bo mogu naš mali Nick cipi cap u vrtec, pa JuanaNera na
violino.
sporočil: 376
to je samo ogrevanje, poleg že dobavljivih, sledijo letos še E
corsa, 208, 2008, ID3 in ostali. Nič bati za omrežje, subvencije
tudi še bodo, zastonj polnilnice tudi. Čim več ostanite na
jakodimičih, delat do konca življenja za ogrevanje hiše, vode,
elektriko doma in fosilca za avto, samo da se kadi
sporočil: 68
[sonce1313]Teslo pa bomo obudili od mrtvih, da do konca sprojektira in izvede dostop do proste energije!
to je samo ogrevanje, poleg že dobavljivih, sledijo letos še E corsa, 208, 2008, ID3 in ostali. Nič bati za omrežje, subvencije tudi še bodo, zastonj polnilnice tudi. Čim več ostanite na jakodimičih, delat do konca življenja za ogrevanje hiše, vode, elektriko doma in fosilca za avto, samo da se kadi
sporočil: 376
Zadnja sprememba: sonce1313 11.02.2020 11:54
Kar je Tesla sanjal je že in bo v kratkem možno. Pravzaprav bi
lahko dejansko imeli vsi prosti dostop do VSE energije, če bi
politika in gospodarstvo EU in SLO to želela. Najprej na vse strehe
MSE, drugo je malo problem: VE - pri nas nevarno za ptiče, HE za
ribe, SE se ne vidi brežiški grad, JEK 2 itak brez veze, plinske,
geotermalne koliko hočeš, sežiganje odpadkov, ob viških elektrike
proizvodnja vodika... Če ne bi spali in jamrali bi se že gadilo
komplet omrežje, kar verjetno niti ne bo potrebno z novimi načini
hrambe elektrike, z ogromno polnilnicami in navedeni viri
elektrike.Baterijski hranilniki so zelo dragi. Kaj se bo spremenilo, ko bodo dostopne še druge tehnologije, npr. kot hranilnik elektrike v trdi snovi z ogromno in poceni kapicateto na dolgi rok, takorekoč brez onasneževanja. Seveda je bolje da ljudje še naprej plačujejo in delajo samo za ogrevanje objektov in vode, elektriko doma in jakodimiče, samo da onesnažujejo, financirajo tujino. Bolje plačevati emisijske kazni in CO2 kot da ostane za ljudi in v RS oz. EU.
Jaz že imam dolgo toplotno namesto kurilca in s tem pokrite vse navedene invisticije, BEV in MSE 12 MW letna proizvodnja, kar je dovolj za ogrevanje hiše in vode, vso elektriko doma in elektriko za BEV kot edini avto letno 45.000km, za 20€ mesečno
sporočil: 68
Ti omenjaš tehnike, ki jih je Tesla razvijal v mladih letih v New
Yorku in takorekoč znane zadeve, skratka nič novega in z tem ne boš
ničesar pametnega rešil. Jaz pa namigujem o neprimerno pomembnejših
delih, ki jih je Tesla razvijal v Coloradu Springs, vendar očitno
niso smele biti dostopne javnosti, ker spadajo v domeno "znanstvene
fantastike". V resnici pa so zadeve po eni strani skrajno preproste
in temeljijo na naravnih principih. Kogar zanima več bo se o tem
podučil.
Skratka, Nikola Tesla je tudi praktično edini znanstvenik, ki kolikor vem ni dobil nobene Nobelove nagrade, je pa v mojih očeh genij brez primere. Po mojem mnenju mu Einstein seže komaj do kolen ...
Skratka, Nikola Tesla je tudi praktično edini znanstvenik, ki kolikor vem ni dobil nobene Nobelove nagrade, je pa v mojih očeh genij brez primere. Po mojem mnenju mu Einstein seže komaj do kolen ...
sporočil: 376
Na žalost ne, ker je dober mio osebnih fosilcev in še pol mio ter
tranzitni cestni promet tovora in potnikov katastrofa. Prav v
mestih, še posebej mrzel motor in pozimi, ko je zrak najslabši, se
kadi x10. Iz BEV se nič, tudi v ŠOštanju ni slab zrak, ker zadeva
dela stalno, filtri, ni več degradirano obmičje, manj PM10 in
ostalih svinjarij, ker je daljinsko ogrevanje tudi Velenje. Pri
jakodimičih ni samo CO2, temveč veliko različnih strupov in delcev
sporočil: 934
[nimasmisla]Tesla je bil genij, o tem ni dvoma. Da se mu je pa na stara leta odpulilo in je bluzil v tri krasne pa tudi ni nobena skrivnost, tudi Newtonu se je, pa še komu. Starost je sranje. Z Einsteinom seveda ni nobene primerjave, Einstein je postavil temelje fizike, Tesla pa je bil bolj tehnik.
Ti omenjaš tehnike, ki jih je Tesla razvijal v mladih letih v New Yorku in takorekoč znane zadeve, skratka nič novega in z tem ne boš ničesar pametnega rešil. Jaz pa namigujem o neprimerno pomembnejših delih, ki jih je Tesla razvijal v Coloradu Springs, vendar očitno niso smele biti dostopne javnosti, ker spadajo v domeno "znanstvene fantastike". V resnici pa so zadeve po eni strani skrajno preproste in temeljijo na naravnih principih. Kogar zanima več bo se o tem podučil.
Skratka, Nikola Tesla je tudi praktično edini znanstvenik, ki kolikor vem ni dobil nobene Nobelove nagrade, je pa v mojih očeh genij brez primere. Po mojem mnenju mu Einstein seže komaj do kolen ...
sporočil: 68
Tesla je bil genij, o tem ni dvoma. Da se mu je pa na stara leta odpulilo in je bluzil v tri krasne pa tudi ni nobena skrivnost, tudi Newtonu se je, pa še komu. Starost je sranje. Z Einsteinom seveda ni nobene primerjave, Einstein je postavil temelje fizike, Tesla pa je bil bolj tehnik.Einstein je razvil relativnostno teorijo, kjer je med drugim "dokazal", da je hitrost svetlobe najvišja možna hitrost. Meritve v praksi so pokazale, da to sploh ne drži. Skratka, relativnostna teorija je pač en segment oz. model, ki drži v nekem omejenem obsegu, podobno kot Newtonova teorija.
Tesla je eksperimentiral z etrom, ki ga znanost niti ne priznava najbolj, ker ga ne zna teoretično definirat. Kar pa seveda ne pomeni, da zadeva ne obstaja. Tesla se je zgleda dejansko približal popolnosti funkcioniranja narave/univerzuma, ki temelji na zlatem preseku, številu pi in bazi naravnega logaritma. Zadeve so matematično tudi dokazane v spiskih starih civilizacij, ki so do hitrosti svetlobe, planckove konstante ipd. prišli na zelo enostaven način z elementarno matematiko seštevanja, odštevanja, množenja, deljenja, etc..
Tesla je bil genij preteklosti, je genij sedanjosti, pa bo verjetno ostal tudi genij prihodnosti. Civilizacija za njegove dosežke po mojem mnenju sploh ni dovolj zrela, kaj šele odgovorna, da bi lahko bilo njegovo znanje uporabno v pozitivnem smislu, bognedaj zlorabljeno. Upam, da se to v bližnji prihodnosti kaj spremeni.
Strani: 1