Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Globoki rezi v Daimlerju: brez službe 15 tisoč ljudi, slovo od luksuznih modelov
Strani: 1
sporočil: 32
Oblastniki v Bruslju z imuniteto so zjebali avte, veselje do
vožnje, tehnične zahteve itd. Nemški proizvajalci so zjebali
avtomobilizem s svojimi prevarami.
vsi bi pa živeli od prodaje avtomobilov??
vsi bi pa živeli od prodaje avtomobilov??
sporočil: 14.456
Daimler bo zaradi varčevanja konec maja letos končal proizvodnjo terenskega poltovornjaka razreda X, izdeluje ga od novembra 2017.Mercedes ne bo prav nič končal proizvodnje, ker je ta pick-up nič drugega kot s trikrako zvezdo in z nekaj drugimi parafernalijami okrašena Nissan Navarra, ki jo proizvaja Nissan. Mercedes jo bo vrgel iz svojega programa, ker se slabo prodaja. Očitno Mercedesovi kupci niso ravno prava klientela za s švabskim klobukom pokrit amerikajnarsko-kravarski tovornjaček japonske firme.
en.wikipedia.org/wik...��present)
Še link na original članek v Handelsblattu (zaklenjen):
www.handelsblatt.com...22776.html
sporočil: 768
Saj razen C razreda tudi oblikovanje zaostaja za trendi. B je grd,
A podpovprecen, ti poltovornjaki pa so vsi enaki. Šteje le Toyota
on Nissan..
sporočil: 32
Naslov bi lahko bil: EVROPA EVTANAZIRA AVTOMOBILSKO
INDUSTRIJO!
Torej - co2 histerija bo na koncu naredila tisto, kar niti dieselgate ni mogel. Evropo bo uničila tam, kjer je najmočnejša: v avtomobilski industriji.
Tej histeriji navkljub pa tovornjaki vozijo naprej (en pas vseh avtocest v EU redstavlja nepretrgana kolona tovornjakov),
Ladijski promet se odvija naprej (več izpustov kot svetovni avto promet),
Letlski promet se odvija naprej (letalo ob vzletu porabi več goriva, kot avto v celi življnski dobi),
Promet izven EU se odvija naprej,
več kot 1/2 svetovne elektrike se pridobi iz premoga;
Iz teh razlogov se rigorozni EU CO2 ukrepi v svotovnih co2 izpustih sploh ne bodo poznali, razen v uničenju enega ekonomskih in kulturnih temeljev pojma "EVROPA" - dobrega avtomobila in industrije povezene s tem pojmom (po moje tretjina industrije, vsaj v Nemčiji).
Torej - co2 histerija bo na koncu naredila tisto, kar niti dieselgate ni mogel. Evropo bo uničila tam, kjer je najmočnejša: v avtomobilski industriji.
Tej histeriji navkljub pa tovornjaki vozijo naprej (en pas vseh avtocest v EU redstavlja nepretrgana kolona tovornjakov),
Ladijski promet se odvija naprej (več izpustov kot svetovni avto promet),
Letlski promet se odvija naprej (letalo ob vzletu porabi več goriva, kot avto v celi življnski dobi),
Promet izven EU se odvija naprej,
več kot 1/2 svetovne elektrike se pridobi iz premoga;
Iz teh razlogov se rigorozni EU CO2 ukrepi v svotovnih co2 izpustih sploh ne bodo poznali, razen v uničenju enega ekonomskih in kulturnih temeljev pojma "EVROPA" - dobrega avtomobila in industrije povezene s tem pojmom (po moje tretjina industrije, vsaj v Nemčiji).
sporočil: 376
še ena firma, ki se je norčevala iz BEV in spala slatke sanje,
potem najprej odpuščati delavce. Če bi ne spali, bi se sedaj že
menjevalo komplet omrežje,vsaka streha bi imela MSE, ogromno
polnilnic, in menjaval komplet vozni park in bi rabili x2 delavcev
in x5 prihodki in dobički, denar bi ostal doma in ne naftnim šejkom
ter za financiranja vojn in teroristov, pa malo lažje bi dihali vsi
skupaj
Strani: 1