Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Prodajmo Petrol in Telekom za novo Adrio

Strani: 1 2

FIN-277951 sporočil: 146
[#2802139] 08.11.19 12:10
Odgovori   +    23
Ni slaba ideja. Morda ne bi bilo slabo prodati vsa državna podjetja.
simona2 sporočil: 2.222
[#2802140] 08.11.19 12:14 · odgovor na: FIN-277951 (#2802139)
Odgovori   +    48
ja in dat v adrio.. in na tr3 velik displej, kako kopni cela kupnina v sekundah... mogoče je to zdravilo..
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2802143] 08.11.19 12:20
Odgovori   +    36
Kako ustaviti osebnostno motene politike, ki gonijo ustanovitev nove Adrie? Kaže, da smo na volitvah volili narcise in sociopate. Kako jih lahko ustavimo?Slovenija, ki jo vodi poblazneli Šarec je danes šala od države. Šarec, ki ne ustavlja Počivalška v ustanovitvi nove Adrie za 0,01% odlično plačanih privilegirancev je izgubil osebno integriteto, ki označuje visoko spoštovanje do vseh drugih 99,99% Slovencev.
anon-226485 sporočil: 5
[#2802145] 08.11.19 12:28
Odgovori   +    21
Tudi jaz ne vidmi nobenega smisla, da se naredi nova Adria. Še nikoli nisem letel z njo, ker je bilo veliko dražje kot iz Benetk ali z Dunaja.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2802155] 08.11.19 12:55 · odgovor na: simona2 (#2802140)
Odgovori   +    2
[simona2]
ja in dat v adrio.. in na tr3 velik displej, kako kopni cela kupnina v sekundah... mogoče je to zdravilo..
Mogoče se bo pojavil nekdo, ki ima rad 99,99% Slovencev in iz stečajne mase Adrie odkupi vse Adriine pravice in jih zmrzne ali pravice kupi npr. Lufthansa ali Air Serbija in jih vključi v svoje poslovne načrte.
EKSPROPRIACIJA sporočil: 501
[#2802167] 08.11.19 13:41
Odgovori   +    13
Dobre logike v članku. Pohvalno. Za nov štart so sicer sedaj dobri pogoji, dolgov ni, bednih avionov tudi ne, cost cutting se je zgodil. Dobro bi bilo, da pride kakšen od slovenskih TOP 100 ali kak drug zasebni vlagatelj in zavergla zgodbo na novih, zdravih temeljih. Naj zasluži mastno ali nehumano propade. Le igra naj se s svojim denarjem, ne z davkoplačevalskim.
FinanceGeek sporočil: 5
[#2802172] 08.11.19 14:10
Odgovori   +    16
Ali bi lahko v Financah iskali prosim rešitve in ne samo kritizirali s sarkazmi?

Slovenija je specifična, za naraščujoči turizem potrebujemo neko "domačo" družbo.
Slovenija mora biti ambiciozna. Ne potrebujemo državne službe, ki iz imena Air Slovenia logično izhaja, ampak rabimo Adria Airlines (če že mora biti novo ime), namesto Adria Airways. Da se vidi, da pokrivamo širše območje, saj resnici na ljubo imamo na tem območju nekaj izkušenj, drugje pač ne. Naj se ohranijo profitabilne linije in naj se več sodeluje s turizmom, agencijami, tujino, za prihod turistov direktno v slo in ne preko nekaterim tako ljubljenim Benetkam, Zagrebu itd. Kdor redno potuje, raje gre iz LJ. Kdor gre občasno na kakšen izlet, mu je seveda vseeno, koliko časa porabi za cijazenje do sosednjih letališč. Če se bo sedaj "bogate" poslovneže zezalo, bodo še ti šli iz slo, saj se tu ne ceni uspeha. Dajte prosim na Financah pohvaliti uspehe s serijo člankov in ne samo neuspehe s plejado nikoli se nehajočih kritik. Za mene je cilj imeti dobro "domačo", čim bolj privatno družbo, imamo šolano osebje, zakaj bi vse to vrgli proč (ker potem povratek je skorajda nemogoč)? Manjka nam pošten management, to prosim podprite s članki, kako kaj in kdaj narediti, da bomo to dosegli? Ker sposobnih nam ne manjka, samo bojijo se izpostavljati, ker postaneš takoj neka črna ovca.
najobj sporočil: 32.303
[#2802177] 08.11.19 14:22 · odgovor na: simona2 (#2802140)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 08.11.2019 14:29
[simona2]
ja in dat v adrio.. in na tr3 velik displej, kako kopni cela kupnina v sekundah... mogoče je to zdravilo..
... čuj, Simona ... evo, za Gustla vem, da je Jure Gostiša, kdo od Financarjev se skriva za nickom tes pa ne vem, po dosedanjem pisanju forum.finance.si/?m=...397&single pa vem, da se oba - Frankl časti hotel in dnevnice - strinjata s tabo ...

P.S.: se opravičujem za napako, Frankl ne časti nič, ampak podpiše tisto, kar časti Bonnier ...
UrosKrizanec sporočil: 4
[#2802180] 08.11.19 14:24
Odgovori   +    12
Tale članek je čista demagogija novinarke, ki očitno uporablja Benetke kot svoj hub...Slovenci potrebujemo nacionalnega prevoznika, ker bomo sicer postali Makedonija. Adrijo potrebujejo podjetniki, tuji in domači turisti, državna uprava, pa tudi cela balkanska regija..ne gre za 10 M EUR minusa, gre za nekaj 10 M EUR izgubljenih ddv-jev, ddpo-jev, spočitih slovenskih podjetnikov, očetov in mater, ki se lahko še istega dne vrnejo domov s sestanka..tak članek bi pričakoval od Nove TV ne pa od resnega finančnega medija..zelo žalostno
anon-509582 sporočil: 8
[#2802188] 08.11.19 14:38 · odgovor na: UrosKrizanec (#2802180)
Odgovori   +    38
Zadnja sprememba: anon-509582 08.11.2019 14:41
Predlagam, da sežeš v žep in financiras!!! Ker se do sedaj in v naprej v naši državi firme v državni lasti ima samo za molzne krave (beri davkoplačevalce). Poznam primere od blizu. Bravo Simona. Točno kot si zapisala!!!
slovenecnb1 sporočil: 6.009
[#2802190] 08.11.19 14:57 · odgovor na: FinanceGeek (#2802172)
Odgovori   +    3
[FinanceGeek]
Ali bi lahko v Financah iskali prosim rešitve in ne samo kritizirali s sarkazmi?

Slovenija je specifična, za naraščujoči turizem potrebujemo neko "domačo" družbo.
Slovenija mora biti ambiciozna. Ne potrebujemo državne službe, ki iz imena Air Slovenia logično izhaja, ampak rabimo Adria Airlines (če že mora biti novo ime), namesto Adria Airways. Da se vidi, da pokrivamo širše območje, saj resnici na ljubo imamo na tem območju nekaj izkušenj, drugje pač ne. Naj se ohranijo profitabilne linije in naj se več sodeluje s turizmom, agencijami, tujino, za prihod turistov direktno v slo in ne preko nekaterim tako ljubljenim Benetkam, Zagrebu itd. Kdor redno potuje, raje gre iz LJ. Kdor gre občasno na kakšen izlet, mu je seveda vseeno, koliko časa porabi za cijazenje do sosednjih letališč. Če se bo sedaj "bogate" poslovneže zezalo, bodo še ti šli iz slo, saj se tu ne ceni uspeha. Dajte prosim na Financah pohvaliti uspehe s serijo člankov in ne samo neuspehe s plejado nikoli se nehajočih kritik. Za mene je cilj imeti dobro "domačo", čim bolj privatno družbo, imamo šolano osebje, zakaj bi vse to vrgli proč (ker potem povratek je skorajda nemogoč)? Manjka nam pošten management, to prosim podprite s članki, kako kaj in kdaj narediti, da bomo to dosegli? Ker sposobnih nam ne manjka, samo bojijo se izpostavljati, ker postaneš takoj neka črna ovca.
Se strinjam samo trenutno pozitivnih novic žal ni.
anon-18898 sporočil: 1.048
[#2802191] 08.11.19 14:58 · odgovor na: UrosKrizanec (#2802180)
Odgovori   +    26
Možno da potrebujemo svojega prevoznika, celo strinjam se s tem, vendar potrebujemo operaterja z vzdržnim poslovnim modelom.

Poleg tega slaba banka pri morebitni ustanovitvi operaterja nima kaj iskati, saj se ne pozna na avio posel, oziroma nima kadra za tovrstne zadeve. Slabo banko je potrebno v najkrajšem času likvidirati .... mar ne
rame sporočil: 971
[#2802223] 08.11.19 17:48 · odgovor na: FinanceGeek (#2802172)
Odgovori   +    7
Simona me je malo razočarala ker je padla nivojsko v tem članku.Očitno nekdo plačuje ,da se zavaja bralce in trosi negativnosti okoli slovenskega letalstva.Razumem ljudi ,ki se popolnoma nič ne razumejo in se jim lahko vse proda.Od ljudi, ki berejo finance in komentirajo bi pa pričakoval malo širšo razgledanost ampak sem se na žalost uštel.
Slovenija rabi povezanost v svet zaradi poslovnega sveta in turizma.
Znanec se je sedaj peljal z gooptijem v Bergamo in to celo noč.V redu za domačega turista brez denarja.Ne postanimo zapečkarji in nevoščljivci kot večina komentarjev.Pa lep dan ali noč še naprej.
Frajtar sporočil: 61
[#2802240] 08.11.19 20:49 · odgovor na: FinanceGeek (#2802172)
Odgovori   +    19
Po mojem ni mogoče narediti poslovnega modela, ki bi nosil dobiček. Ljubljanska kotlina ne zagotavlja dovolj potnikov.

Ko uradniki dobijo poceni jutranji let v Bruselj bo odpadel še zadnji razlog za Air Slovenia.
rame sporočil: 971
[#2802262] 09.11.19 09:00 · odgovor na: Frajtar (#2802240)
Odgovori   +    2
Seveda lahko.Kot Lufthansa in ostali prevozniki iz Ljubljane.Vzameš samo najboljše linije ,katere je vpeljala Adria in letiš na te destinacije ampak povezljivost imaš še skozi slabo.
V vsakem poslu niso samo lepe stvari.Pod črto pa mora biti pozitivno.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2802266] 09.11.19 09:26 · odgovor na: rame (#2802262)
Odgovori   +    13
[rame]
Seveda lahko.Kot Lufthansa in ostali prevozniki iz Ljubljane.Vzameš samo najboljše linije ,katere je vpeljala Adria in letiš na te destinacije ampak povezljivost imaš še skozi slabo.
V vsakem poslu niso samo lepe stvari.Pod črto pa mora biti pozitivno.
Saj o tem nasprotniki nove Adrie pišemo, pod črto mora biti pozitivno, tukaj pa nikoli ne bo pozitivno, ker preprosto ne more biti pozitivno, kajti če bo prevažala potnike za 200 evrov na relaciji, kje bi morala biti cena vozovnice 800 evrov, seveda ne more biti pozitivno, če še dodamo, da se načrtuje 200 zaposlenih na pet letal...

"Rename" je zapisal, da angleška Wikipedija za Luftanso navaja:
299 letal
35,84 milijarde prihodkov (2018), torej 120 milijonov prihodkov na letalo
2,16 milijarde dobička (15.940 čistega dobička na zaposlenega), ali 7,2 milijona dobička na letalo
135.534 zaposlenih (264.435 eurov prihodkov na zaposlenega)

SloveniAir planira pa 100.000 izgube na zaposlenega, oziroma 4 miljone izgube na letalo.
Gregor1976 sporočil: 537
[#2802282] 09.11.19 11:22 · odgovor na: anon-226485 (#2802145)
Odgovori   +    5
[MF-520483]
Tudi jaz ne vidmi nobenega smisla, da se naredi nova Adria. Še nikoli nisem letel z njo, ker je bilo veliko dražje kot iz Benetk ali z Dunaja.
Letalske družbe ne živijo le od turističnih letov, ampak tudi od poslovnih potovanj, kjer je čas pomembnejši od 100 EUR.
Gregor1976 sporočil: 537
[#2802283] 09.11.19 11:28
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: Gregor1976 09.11.2019 11:35
Populističen članek avtorice, ki je popolnoma izgubila stik z realnostjo. Žalostno opazovati, kako se nekoč kvaliteten finančni medij vse bolj spreminja v rumeni medij novinarjev, ki mislijo, da vse vejo. Ne vem kdaj bo novinarčkom jasno, da s trosenjem negativizma nikomur ne delajo usluge,ampak nasprotno. Žalostno res.

Za začetek avtorici predlagam, da razmisli, kdo v Sloveniji ustvarja dodano vrednost, zaposleni na minimalcih, ali "elita", ki se jo omenja vedno z nekim negativnim prizvokom? Kdo ustvarja delovna mesta? Kdo sploh je ta elita? A ne bi bilo bolje, da bi se tiste, ki so mogoče trenutno nižje na socialni lestvici, vzpodbuja, da se dvignejo na višji nivo, kot pa da se skuša tiste, ki nekaj ustvarjajo, spraviti na nižji nivo, kar se s takimi članki nedvomno vzpodbuja...? Zakaj se hoče v medijih Slovenijo ves čas predstaviti, kot državo kjer so vsi na minimalcih...?
Gregor1976 sporočil: 537
[#2802284] 09.11.19 11:39 · odgovor na: anon-317028 (#2802266)
Odgovori   +    3
[FIN-311684]
> [rame]
> Seveda lahko.Kot Lufthansa in ostali prevozniki iz Ljubljane.Vzameš samo najboljše linije ,katere je vpeljala Adria in letiš na te destinacije ampak povezljivost imaš še skozi slabo.
> V vsakem poslu niso samo lepe stvari.Pod črto pa mora biti pozitivno.

Saj o tem nasprotniki nove Adrie pišemo, pod črto mora biti pozitivno, tukaj pa nikoli ne bo pozitivno, ker preprosto ne more biti pozitivno, kajti če bo prevažala potnike za 200 evrov na relaciji, kje bi morala biti cena vozovnice 800 evrov, seveda ne more biti pozitivno, če še dodamo, da se načrtuje 200 zaposlenih na pet letal...

"Rename" je zapisal, da angleška Wikipedija za Luftanso navaja:
299 letal
35,84 milijarde prihodkov (2018), torej 120 milijonov prihodkov na letalo
2,16 milijarde dobička (15.940 čistega dobička na zaposlenega), ali 7,2 milijona dobička na letalo
135.534 zaposlenih (264.435 eurov prihodkov na zaposlenega)

SloveniAir planira pa 100.000 izgube na zaposlenega, oziroma 4 miljone izgube na letalo.
Zakaj komentirate tukaj večinoma taki, ki se niste nikoli šli resnega posla? Če se začetni vložek meri v milijonih, ne more podjetje delati že prvo leto z dobičkom. Tudi verjetno ne drugo leto. Dolgoročno razmišljanje pa vam očitno povzroča težave oz. tega niste sposobni.
Gustl sporočil: 13.641
[#2802286] 09.11.19 11:51 · odgovor na: Gregor1976 (#2802283)
Odgovori   +    21
[Gregor1976]

Za začetek avtorici predlagam, da razmisli, kdo v Sloveniji ustvarja dodano vrednost, zaposleni na minimalcih, ali "elita", ki se jo omenja vedno z nekim negativnim prizvokom? Kdo ustvarja delovna mesta? Kdo sploh je ta elita? A ne bi bilo bolje, da bi se tiste, ki so mogoče trenutno nižje na socialni lestvici, vzpodbuja, da se dvignejo na višji nivo, kot pa da se skuša tiste, ki nekaj ustvarjajo, spraviti na nižji nivo, kar se s takimi članki nedvomno vzpodbuja...? Zakaj se hoče v medijih Slovenijo ves čas predstaviti, kot državo kjer so vsi na minimalcih...?
Nismo vsi na minimalcih + letalske karte za ustvarjanje dodane vrednosti (biznis) itak plačujejo firme. Ravno zato ni nobene potrebe, da bi nekaj, kar stane recimo 800, lahko kupovali po 300, razliko pa krili iz davkoplačevalskega denarja.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2802291] 09.11.19 13:09 · odgovor na: Gregor1976 (#2802284)
Odgovori   +    14
[Gregor1976]
> [FIN-311684]
> > [rame]
> > Seveda lahko.Kot Lufthansa in ostali prevozniki iz Ljubljane.Vzameš samo najboljše linije ,katere je vpeljala Adria in letiš na te destinacije ampak povezljivost imaš še skozi slabo.
> > V vsakem poslu niso samo lepe stvari.Pod črto pa mora biti pozitivno.
>
> Saj o tem nasprotniki nove Adrie pišemo, pod črto mora biti pozitivno, tukaj pa nikoli ne bo pozitivno, ker preprosto ne more biti pozitivno, kajti če bo prevažala potnike za 200 evrov na relaciji, kje bi morala biti cena vozovnice 800 evrov, seveda ne more biti pozitivno, če še dodamo, da se načrtuje 200 zaposlenih na pet letal...
>
> "Rename" je zapisal, da angleška Wikipedija za Luftanso navaja:
> 299 letal
> 35,84 milijarde prihodkov (2018), torej 120 milijonov prihodkov na letalo
> 2,16 milijarde dobička (15.940 čistega dobička na zaposlenega), ali 7,2 milijona dobička na letalo
> 135.534 zaposlenih (264.435 eurov prihodkov na zaposlenega)
>
> SloveniAir planira pa 100.000 izgube na zaposlenega, oziroma 4 miljone izgube na letalo.

Zakaj komentirate tukaj večinoma taki, ki se niste nikoli šli resnega posla? Če se začetni vložek meri v milijonih, ne more podjetje delati že prvo leto z dobičkom. Tudi verjetno ne drugo leto. Dolgoročno razmišljanje pa vam očitno povzroča težave oz. tega niste sposobni.
Verjetno si prezrl, da bo nova Adria nadaljevala svetlo tradicijo stare Adrie, ki je vedno poslovala z izgubo.
najobj sporočil: 32.303
[#2802297] 09.11.19 13:40 · odgovor na: Gustl (#2802286)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: najobj 09.11.2019 13:48
[Gustl]
> [Gregor1976]
>
> Za začetek avtorici predlagam, da razmisli, kdo v Sloveniji ustvarja dodano vrednost, zaposleni na minimalcih, ali "elita", ki se jo omenja vedno z nekim negativnim prizvokom? Kdo ustvarja delovna mesta? Kdo sploh je ta elita? A ne bi bilo bolje, da bi se tiste, ki so mogoče trenutno nižje na socialni lestvici, vzpodbuja, da se dvignejo na višji nivo, kot pa da se skuša tiste, ki nekaj ustvarjajo, spraviti na nižji nivo, kar se s takimi članki nedvomno vzpodbuja...? Zakaj se hoče v medijih Slovenijo ves čas predstaviti, kot državo kjer so vsi na minimalcih...?
Nismo vsi na minimalcih + letalske karte za ustvarjanje dodane vrednosti (biznis) itak plačujejo firme. Ravno zato ni nobene potrebe, da bi nekaj, kar stane recimo 800, lahko kupovali po 300, razliko pa krili iz davkoplačevalskega denarja.
... ja, ker za moderne biznismene tisti čas v hotelih, na letališčih in prevozih sem in tja sploh ni izgubljen, ker svojih 12 ur na dan itak naredite preko računalnika, ki ga imate neprekinjeno vklopljenega ... no, le da meni ni glih najbolj jasno, zakaj potem sploh potujete naokoli, če pa se s skypom tudi vsak na minimalcu s komerkoli na drugi strani sveta lahko zmeni vse in dragi sestanki niso potrebni ...

P.S.: tukaj forum.finance.si/?m=...660&single je jani1974 navedel edini racionalni razlog za takšne "sestanke", ki jih modernim biznismenom velikodušno plačujejo njihove firme, ker si sami iz svojega žepa švalerancije na drugi strani sveta ziher ne bi plačali ...
FinanceGeek sporočil: 5
[#2802310] 09.11.19 16:53 · odgovor na: Gregor1976 (#2802283)
Odgovori   +    2
[Gregor1976]
Populističen članek avtorice, ki je popolnoma izgubila stik z realnostjo. Žalostno opazovati, kako se nekoč kvaliteten finančni medij vse bolj spreminja v rumeni medij novinarjev, ki mislijo, da vse vejo. Ne vem kdaj bo novinarčkom jasno, da s trosenjem negativizma nikomur ne delajo usluge,ampak nasprotno. Žalostno res.

Za začetek avtorici predlagam, da razmisli, kdo v Sloveniji ustvarja dodano vrednost, zaposleni na minimalcih, ali "elita", ki se jo omenja vedno z nekim negativnim prizvokom? Kdo ustvarja delovna mesta? Kdo sploh je ta elita? A ne bi bilo bolje, da bi se tiste, ki so mogoče trenutno nižje na socialni lestvici, vzpodbuja, da se dvignejo na višji nivo, kot pa da se skuša tiste, ki nekaj ustvarjajo, spraviti na nižji nivo, kar se s takimi članki nedvomno vzpodbuja...? Zakaj se hoče v medijih Slovenijo ves čas predstaviti, kot državo kjer so vsi na minimalcih...?
+++++++++++++++++++++++++ za vse
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2802319] 09.11.19 17:43
Odgovori   +    22
Zadnja sprememba: anon-317028 09.11.2019 17:47
"FinanceGeek" me je pravkar dal na ignore, kar pomeni, da on moje komentarje vidi in jih lahko komentirja, jaz pa njegovih ne vidim in jih ne morem komentirati pa vendar to njegovega problema ne bo rešilo.

Mi, ki nasprotujemo ustanovitvi nove Adrie ne nasprotujemo novemu letalskemu podjetju, ki mora biti zasebno in poslovati mora pozitivno, torej tako kot je napisano v članku, če je ekonomska cena vozovnice do Skopja 800 evrov naj jo tisti, ki potrebuje let tudi plača 800 evrov ne pa 200 evrov tako, da razliko v višini 600 evrov pokrivamo davkoplačevalci, podobno je z letom v Bruselj, če je cena jutarnjega leta v Bruselj 700 evrov naj bo 700 evrov.

Podjetniki smo najmanjši problem pri tem in ne demagoško uporabljati podjetnike češ, da mi potrebujemo novo subvencionirano Adrio in zaradi tega Počivalšek mora ustanoviti podjetje, ki bo večno poslovalo z izgubo. Delovno knjižico imam od leta 1972 in kot dolgoletni lastnik podjetja in direktor izjavljam, da ne potrebujem nobenih subvencioniranih kart do npr. Skopja ali Bruslja in še izjavljam, da nove Adrie, ki bo kot stara Adria vsako leto pridelala 10 milijonov izgube ne potrebujemo.

Namigovati, da podjetja, podjetniki, direktorji podjetij kot so npr. NLB, Telekom, Petrol, Akrapovič, Boscarol, Petrič, Svetlik...tudi moja malenkost potrebujemo novo državno Adrio, ki nam bo na račun davkoplačevalcev omogočala poceni subvencionirane lete je preprosto laž, zelo, zelo debela laž.
Frajtar sporočil: 61
[#2802325] 09.11.19 18:57 · odgovor na: Gregor1976 (#2802284)
Odgovori   +    16
[Gregor1976]
> [FIN-311684]
> > [rame]
>
> SloveniAir planira pa 100.000 izgube na zaposlenega, oziroma 4 miljone izgube na letalo.

Zakaj komentirate tukaj večinoma taki, ki se niste nikoli šli resnega posla? Če se začetni vložek meri v milijonih, ne more podjetje delati že prvo leto z dobičkom. Tudi verjetno ne drugo leto. Dolgoročno razmišljanje pa vam očitno povzroča težave oz. tega niste sposobni.
Eh, podobno smo od ex direktorja Telekoma Slovenije poslušali na vsaki skupščini zakaj da rabijo televizijo. Stevec izgube je na cca 80 mio EUR. Bo slo vse skupaj proti 100 mio EUR...
rame sporočil: 971
[#2802351] 10.11.19 09:30 · odgovor na: anon-317028 (#2802266)
Odgovori   +    3
Počasi boš ugotovil,da bi bila Adria profitabilna ,če se ne bi kradlo.Sedem letal je letelo v tujini za druge firme samo ne ve se kje je ostal denar.Malo se pozabavaj z razmišljanjem kako je bilo vse natanko splanirano s prodajo firme in s stečajem.Tukaj pogrešam komentarje in članke na to temo.To je delo za Petro in Simono.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2802359] 10.11.19 10:05 · odgovor na: rame (#2802351)
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: anon-317028 10.11.2019 10:05
[rame]
Počasi boš ugotovil,da bi bila Adria profitabilna ,če se ne bi kradlo.Sedem letal je letelo v tujini za druge firme samo ne ve se kje je ostal denar...
Saj v tem je problem, ker se je v stari Adrii vedno kradlo, tudi v novi se bo, v državnih podjetjih se vedno krade, državna podjetja so plen in so ustvarjena, da se v njih krade in iz njih krade, tam lahko kradejo vsi, zaposleni, vodstvo in seveda politika, ki te kraje blagoslovi in vedno pomilosti tiste, ki kradejo od znotraj ali od zunaj. Ena planirana kraja je že v poslovnem načrtu, za pet letal predvideva 200 zaposlenih, torej 40 jih bo ne eno letalo...
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2802360] 10.11.19 10:09 · odgovor na: (#2802358)
Odgovori   +    0
[rename]
> [rame]
> Počasi boš ugotovil,da bi bila Adria profitabilna ,če se ne bi kradlo.Sedem letal je letelo v tujini za druge firme samo ne ve se kje je ostal denar.Malo se pozabavaj z razmišljanjem kako je bilo vse natanko splanirano s prodajo firme in s stečajem.Tukaj pogrešam komentarje in članke na to temo.To je delo za Petro in Simono.

To bo itak ugotovil stecajni upravitelj, saj mora preveriti vse pogodbe, vse poslovne transakcije zadnjega leta.
Res pa je, da lahko pogleda tudi stran, ce mu ni v interesu brskati.
Upajmo, da bo stečajni upravitelj zahteval, da se vsa izplačila v letu pred stečajem vrnejo v stečajno maso.
rame sporočil: 971
[#2802369] 10.11.19 12:08 · odgovor na: anon-317028 (#2802359)
Odgovori   +    2
V nemški Adriji se je kradlo tako močno kot v nobeni slovenski firmi.Ugotovi koliko plače je imel Holgar in ostali tuji izčrpavajoči kader.Pa pomnoži s tri.Adrija je bila bankomat za vse slovenske stranke zato so jo morali izbrisati.Adria je prav tako reševala slovensko državo po osamosvojitvi.Pod ceno je bilo prodano nekaj novih MD 80,da je Slovenija dobila prepotrebne devize.Kot smo izbrisali Adrio je isto kot bomo v bodočnosti izbrisali Slovenijo.
rame sporočil: 971
[#2802370] 10.11.19 12:10 · odgovor na: (#2802358)
Odgovori   +    1
On bi že vse pogledal samo NE SME.

Strani: 1 2