Zasebnost

Strani: 1

comteo sporočil: 664
[#2800202] 23.10.19 19:32
Odgovori   +    4
Dajte novinarji naučite se že enkrat. Podatek o avtonomiji je nepotreben in nekoristen:
"Električnega dosega Japonci ne razkrivajo, po pisanju nekaterih medijev pa naj bi znašal (le) dobrih 200 kilometrov."
f
Uporaben podatek je edino kapaciteta baterije. V tekstu piše, da je ta 35.5 kW.
Električni avto lahko voziš s porabo 10 kWh.... 15... 20 če divjaš... Veliki avti, ki recimo (zaradi gluposti, ki jo omenjajo proizvajalci, da si kupci želijo klasičen videz vozila) zadržijo spredaj hladilna rebra in s tem slabšo aerodinamiko, pa lahko porabijo do 30 kWh pri malo hitrejši vožnji (Audi eTron)...
Torej, če boš varčeval se boš z mazdo lahko peljal 300km, če pa boš peljal 130 po avtocesti pa verjetno tam cca 170 km..... Vse ostalo je vmes. V vsakem primeru dovolj za potrebe povprečnega Slovenca.

Podatek v obliki : "avtonomija vozila je 236km" je totalna glupost in neuporaben podatek, ki ti čist nič ne pomaga. Zanima me bolj, kolk porabi, če peljem 90... in če peljem 130... da vem prilagoditi hitrost stanju baterije in razdalji do cilja.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2807691] 14.12.19 15:18 · odgovor na: comteo (#2800202)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-207617 14.12.2019 15:22
[comteo]
Če vsi naročimo energijo iz enega vira (in ta lahko proizvede dovolj) - drugi vir morajo ugasniti, ker nima odjema. Težko dojeti? Ni oprijemljivo? ;-)

OK, bolj enostavno:
Jaz vzamem neposredno pri Dravskih elktrarnah 10 kWh. Torej je v celotni ostali mešanci 10 kWh manj iz Dravskih elektrarn. Če to vsi naredimo (do zmogljivosti DE), bo pač DE vse prodala nam in v mešanci ne bo nič iz DE... Tak ta trg deluje. Torej bo nekdo mogel kupiti od drugih. Ker je proizvodna cena DE 19€ za MWh in se jaz z njimi zmenim,da jim vse kupim za recimo 25€ po MWh, bo drugim ostala dražja energija drugih proizvajalcev (amrotizorana NE po 35€ (nova je od 125€ naprej in jaz je ne bom hotel imeti če bi jo slučajno naredili), TEŠ po 84€)... ...
Drugače, lahko pa neposredno kupite od vašega soseda, ki mogoče ima presežke z fotovoltaioko. Plačate samo omrežnino (kot cestnino) za prevoz te energije. To deluje in je mogoče danes.

ŠE enkrat poskusim.
Proizvodnja je ločena od prenosa. To so različna podjetja. Kupiš pri proizvajalcu. Plačaš prenosu, da ti to dostavi. Prenos je "omrežnina". Kaj te briga, kdo se vse vozi po avtocesti. Ti si naročil en tovarnjak neposredno od proizvajalca. Tovornjak energije :-) Mreža je zgolj avtocesta.
Oprosti ker ti odgovarjam v drugi temi, ampak res mi je skoda vsakega centa za
narocnisko spodbujanje tega izdelka, kjer odgovorna simona ugotavlja da je posojati slovencem nevarno, vsake stiri leta pa nam razlaga o korelaciji med volitvami in bruskizmom...

Mi se vsi strinjamo, da si zelo napreden in odgovoren drzavljan, da bogda vec takih kot si ti. Jaz celo priznavam, da o elektriki veliko ves, gotovo veliko vec od mene.

Imas pa hude manjke v razumevanju trga... bom poskusil z babisko metodo, ker na exCatedra poucevanje si precej alergicen :-)

Kaj menis, zakaj je tvoja "izkljucno obnovljiva" modra energija samo 40 centov drazja na mesec od "ne-modre"?

Ali ob vsem svojem znanju menis, da je proizvodnja obnovljive energije (brez upostevanja vzdrzevanja omrezja, ki se ga menda na slovenskih racunih posebej obracunava) zgolj za par odstotkov drazja, in zahodnoevropske dezele iz ciste neumnosti, skrtosti in hudobije ostajajo odvisnisko pripete na Putinov plin in arabske naftokope?
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2807692] 14.12.19 15:31 · odgovor na: comteo (#2800202)
Odgovori   +    2
P.s.: polemiziram izkljucno s pogruntavscino slovenskega HSE imenovano "modra energija", sicer pa sem ljubitelj ideje elektricnih avtov (iz cisto neogljicnih vzrokov ki se jim rece tisina, enostavnost motorja in neomejen navor od 0 km/h dalje :-))

Tudi jaz vidim elektricno prihodnost kjer bo vse gnano iz super-mocnega omrezja, ki pa bo drago, nafta bo nekoc se drazja,za povprecneze pa bo avtobus in zivljenje v stanovanju v ucinkovitem mestnem bloku.

Strani: 1