10 min
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 3
29 min
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 1
34 min
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani
37 min
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 ura
Ko se upokoji vodja gradnje
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
3 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
3 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
4 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 1
4 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
5 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
5 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
5 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
6 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
6 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
6 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
7 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Airbus A380 v strmoglavljenju

Strani: 1

anon-25761 sporočil: 1.456
[#6941] 05.10.06 13:18
Odgovori   +    0
Kaj se v Airbusu gredo letalsko industrijo, če niso sposobni loviti rokov? Boeing pa se smeji...
anon-23172 sporočil: 39
[#6966] 05.10.06 14:57
Odgovori   +    0
Prvo se hvalijo na Discoveriju kako sestavljajo avion in kakšna logistika je potrebna ker se grejo vseevropski projekt (me spominja na kretenske odločitve v bivši jugi kjer so postavili zaradi političnih razlogov fabriko tam kjer je nobeden ni rabil in je bil dalećč od surovin in kupcev)
Pri airbusu pa verjetno zapravijo 30% aviona na stroških transporta posameznih delov na mesto sestavljanja. Boing pa to dela na enem mestu!
anon-9939 sporočil: 17.846
[#6976] 05.10.06 15:30 · odgovor na: anon-23172 (#6966)
Odgovori   +    0
O si pa naiven, da dol padeš. Dobaviteljev za Boeing je kot listja in trave. Res je le, da kar je za Boeing Seatle, WA je za Airbus Tulouse, FR. Mesto kjer posamezne sestavne dele sestavijo skupaj v funkcionalno celoto imenovano "letalo pripravljeno za polet".

LP
Darko
anon-49373 sporočil: 5.712
[#7440] 08.10.06 08:30
Odgovori   +    0
to letalo je kot naša svetla bodočnost, ki se z vsakimi parlamentarnimi volitvami bolj odmika v prihodnost !
anon-9205 sporočil: 88
[#7468] 08.10.06 14:35 · odgovor na: anon-49373 (#7440)
Odgovori   +    0
Vprašanje je pa sploh kaj je zadaj za vsemi zamudami!? Govora med ljudmi, ki se na aviacijo spoznajo je blo o tem, da je avjon pretežek in daleč od učinkovitosti, ki so jo prodajal. Vsekakor bi jaz na mestu enga Quatasa vsa naročila skenslu, ker kle manjka samo še, da en a380 zarad kakšne traparije pade dol in bo šla zadeva v muzej.

Vsekakor primer kako marketing vlada svetu....avjona pa ni pa ni, samo obljube in strašni šovi na letalskih razstavah....če gledamo v zgodovino je blo takih "promising" frčoplanov že morje, pa so eni clo na letalskih šovih v plamenih letih na tla.
747, ta povečan bo zavladal, ker je preverjena roba in se ve kaj se kupi. Tisti, ki imajo pa tolk dnarja, da na imiđ dajejo pa pomoje lahko avjone pričakujejo tm enkrat 2010....zgodba verjetno še ni končana, ker očitno je preveč težav.
anon-10743 sporočil: 2.011
[#7481] 08.10.06 20:17 · odgovor na: anon-9205 (#7468)
Odgovori   +    0

0129Ze1 wrote:
Vprašanje je pa sploh kaj je zadaj za vsemi zamudami!? Govora med ljudmi, ki se na aviacijo spoznajo je blo o tem, da je avjon pretežek in daleč od učinkovitosti, ki so jo prodajal.

Mislim, da je to zgodba okrog A350, katerega je Boeing z 787 prakticno sesul. Ker pri 380 ni toliko v ospredju ucinkovitost kot pri 350, ne verjamem da je to razlog. Bolj tehnicni problemi in problemi z elektroniko, ki jih je, ce naredis avion od nule verjetno ogromno, ce je pa fly by wire pa itak..

Strani: 1