Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Veliko Audija v majhni embalaži
Strani: 1
sporočil: 9
Eh, ima (skoraj) vse, ampak mlinček pa takemu avtu ne pritiče, ker
če agregat ne podpre ostalih športnih nabritosti, potem je vse
zgolj (nepotrebna) šminka. Pravzaprav zelo audijevsko, to bi
navsezadnje moral pričakovati pri takih modelčkih. Škoda. Sicer
precej dražji BMW M140i, preden bo izključen iz proizvodnje, ostaja
na vrhu.
sporočil: 11.068
[]Kaj pa temu mlinčku manjka? Ker ne potegne 250 na uro? Daj no daj. Ravno nasprotno je, Ta Audi je za slovenskega voznika(co) idealen avtomobil. Normalen voznik zahteva od vozila udobno vožnjo, varnostne sisteme in da ne obremeni avto preveč družinskega prorčuna. In ta auto zadvoljuje večino teh potreb.
Eh, ima (skoraj) vse, ampak mlinček pa takemu avtu ne pritiče, ker če agregat ne podpre ostalih športnih nabritosti, potem je vse zgolj (nepotrebna) šminka. Pravzaprav zelo audijevsko, to bi navsezadnje moral pričakovati pri takih modelčkih. Škoda. Sicer precej dražji BMW M140i, preden bo izključen iz proizvodnje, ostaja na vrhu.
sporočil: 9
Seveda, avto več kot zadovoljuje potrebe, saj v tem je problem. V
osnovi je tak motor povsem dovolj za evropske potrebe, hec je v
tem, da je avto IZRAZITO športno našminkan (in to doda k ceni
ocenjujem nekaj tisočakov), ampak motor pa tega ne podpre. Torej ne
gre za volka v ovčji preoblekci, ampak za ovčko v volčji preobleki.
Potem naj pa vsak sam presodi, kakšen smisel ima to "inverzno
preoblačenje". Kot rečeno, šminka, pod fasado pa prazno. Torej
nepotrebno. Raje kupi "navadnega" A1, ki ima vseeno isto
transportno vrednost, bo pa nekaj tisoč evrov cenejši, kot pa ta
šminkiran. Hec je v tem, da tega proizvajalec oz. cela prodajna
veriga ne naredi, ker se s to šminko zamaskira tudi ceno, ki
naenkrat postane "sprejemljiva", saj dobiš "veliko Audija v majhni
embalaži". Naj kupi, kdor je preslepljen.
Strani: 1