Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Japonski mestni raziskovalec, ki žari od drugačnosti

Strani: 1

elincton sporočil: 7
[#2789080] 16.08.19 08:23
Odgovori   +    4
ob pogledu na ta avto, dobim občutek, da oblikovalca pogosto tlači mora
FIN-379669 sporočil: 3.008
[#2789081] 16.08.19 08:26
Odgovori   +    1
Za dva odtenka predrag in oblikovno precej poseben, da bi bil prodajna uspešnica. Ostaja torej butičen. Če pa to Lexusu paše, tudi ok.
PyotrNovak sporočil: 2.671
[#2789091] 16.08.19 09:50 · odgovor na: elincton (#2789080)
Odgovori   +    2
Oblikovano in izdelano v tej obliki zato, ker novi CAD/CAM sistemi to omogocajo. Estetika pa sedi v kotu in tiho joka.
rename sporočil: 12.398
[#2789093] 16.08.19 10:04
Odgovori   +    3
42k lexus....zadnjic pa hyundai za 50k....dokaz vec, da bi H lahko stal max 30k.
NemirniTujec sporočil: 5.702
[#2789096] 16.08.19 10:19 · odgovor na: rename (#2789093)
Odgovori   +    1
[rename]
42k lexus....zadnjic pa hyundai za 50k....dokaz vec, da bi H lahko stal max 30k.
Rename, tebi zena ze celo zivljenje prizanasa z dejstvom, da velikost JE pomembna :-)

Seveda je lexus druga rec od Hyundaia - ampak tole je dvignjen palcek, ono pa je bila krava. Sigurno hyundaiev palcek stane max 30?

Sicer pa so vse to itak ena jajca, nic mi ni vsec.
rename sporočil: 12.398
[#2789132] 16.08.19 14:46 · odgovor na: NemirniTujec (#2789096)
Odgovori   +    1
[NemirniTujec]
> [rename]
> 42k lexus....zadnjic pa hyundai za 50k....dokaz vec, da bi H lahko stal max 30k.

Rename, tebi zena ze celo zivljenje prizanasa z dejstvom, da velikost JE pomembna :-)
Moja pravi, da je bolj pomemben obseg :-P
Pa predvsem tehnika ;-)

Seveda je lexus druga rec od Hyundaia - ampak tole je dvignjen palcek, ono pa je bila krava. Sigurno hyundaiev palcek stane max 30?
Zadnjic je dz1975 iz Amerike potrdil, da tam stane novi H 30k$.

Sicer pa so vse to itak ena jajca, nic mi ni vsec.
Zame je takle L premajhen, sem dvometras.
Ko bom velik, bom imel mazdo cx7 hybrid.
NemirniTujec sporočil: 5.702
[#2789230] 17.08.19 14:41 · odgovor na: rename (#2789132)
Odgovori   +    2
[rename]
Zame je takle L premajhen, sem dvometras.
Ko bom velik, bom imel mazdo cx7 hybrid.
Zame je tudi premajhen, ker sem majhen in imam komplekse :-) Ko bom velik bom imel kitajskega Volvo xc90. Ali pa Ford ranger :-)
rename sporočil: 12.398
[#2789238] 17.08.19 17:05 · odgovor na: NemirniTujec (#2789230)
Odgovori   +    1
Xc90 za evropski trg delajo na Svedskem....definitivno moj dream car #1...ko bo dosegljiv za 1 BTC :-P
Ford ranger je pa neudoben pickup, ni to zate, hedonista :-)
NemirniTujec sporočil: 5.702
[#2789240] 17.08.19 17:21 · odgovor na: rename (#2789238)
Odgovori   +    1
[rename]
Xc90 za evropski trg delajo na Svedskem....definitivno moj dream car #1...ko bo dosegljiv za 1 BTC :-P
A tudi za brexitanijo z volanom na desni?
Ford ranger je pa neudoben pickup, ni to zate, hedonista :-)
Hvala da mi pomagas najti razloge zakaj ne kupit te zverine :-) Sam ne zdaj rect da v Hiluxu ali pa Amaroku se pa udobno vozi...

A si kdaj vozil xc70 avtomatika? Kako je?
rename sporočil: 12.398
[#2789244] 17.08.19 17:36 · odgovor na: NemirniTujec (#2789240)
Odgovori   +    1
[NemirniTujec]
> [rename]
> Xc90 za evropski trg delajo na Svedskem....definitivno moj dream car #1...ko bo dosegljiv za 1 BTC :-P

A tudi za brexitanijo z volanom na desni?
Mislim, da....ne bom pa trdil.
Nekje sem zadnjic nasel en seznam vseh tovarn, kjer je pisalo katere modele tam delajo in za katere trge.
Wikipedija mogoce? (Sem med vrati, nimam casa).

> Ford ranger je pa neudoben pickup, ni to zate, hedonista :-)

Hvala da mi pomagas najti razloge zakaj ne kupit te zverine :-) Sam ne zdaj rect da v Hiluxu ali pa Amaroku se pa udobno vozi...
Vsi pickupi so bolj -hm- tovornjakarsko trdi.
Novi Amarok in Navara imata drugacno vzmetenje, sta manj robat, vendar se vedno je to -poltovornjak. Delavec, ki je nasminkan (armatura, elektronika, ni-da-ni).
In prazen prtljaznik pomeni, da rit bolj plese v ovinkih....ne mores pac vedno imeti natovorjenega 200kil peska :-P

A si kdaj vozil xc70 avtomatika? Kako je?
Nisem objekitven, ker je katerikoli volvo zame #1.
Sem vozil vse od 850 dalje, vse avtomatike....xx70 cross country je prima, sem preprican, da ti ne bo zal....osebno pa ne bi vec sel na karavana; ko si enkrat SUV, je hecno iti dol.

Strani: 1