Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Koliko dražji bo drugi tir? Bratuškova: Dejstvo je, da so gradbena dela zdaj dražja
Strani: 1
sporočil: 30.415
Bratuškova je svojo sposobnost pokazala dvakrat, prvič, ko je kot
premierka z državnimi milijardami reševala državne banke tako, da
danes pet let kasneje Slovenija nima več državnih bank, drugič, v
"komisarskem " nastopu v evroparlamentu kje je bila neumna,
površna, nestrokovna, negotova, bedasta, ponavljajoča, omejena,
nespametna, izmikajoča, butasta, norčava, burkasta, avšasta,
prismojena, pobedastela, čenčurasta, hempasta...Doma smo od sramote
pod mizo lezli, ko smo jo poslušali...S takšno ministrico bo cena
drugega tira vsaj dve milijardi.
sporočil: 7.967
Najceneje je, da ta projekt že danes ustavijo in ga zaženejo če
nekaj let, ko bodo kitajska gradbena podjetja vajena poslovanja na
Balkanu in bodo ponudila ceno na ključ 900 mio eur.
Če lahko Kitajci delajo na evropskem projektu most na Pelješac, pa še na hrvaških železnicah, ni hudir, da ne bodo tle tudi kmalu.
Ali potrebujemo drugi tir danes ali čez 10 let? No, tudi čez 10 let bo ok, nič pretresljivega se ne bo zgdoilo vmes niti za državo niti za Luko, le cena bo namesto 1,4 mlrd 900 mio eur.
Zakaj pa danes ne dajo projekta enemu na ključ ali pač ga delijo na recimo 4 segmente? Zakaj ga je treba drobiti na 110 razpisov? Odgovor je jasen, le Bratuškova se spreneveda, da ga ne pozna...
Če lahko Kitajci delajo na evropskem projektu most na Pelješac, pa še na hrvaških železnicah, ni hudir, da ne bodo tle tudi kmalu.
Ali potrebujemo drugi tir danes ali čez 10 let? No, tudi čez 10 let bo ok, nič pretresljivega se ne bo zgdoilo vmes niti za državo niti za Luko, le cena bo namesto 1,4 mlrd 900 mio eur.
Zakaj pa danes ne dajo projekta enemu na ključ ali pač ga delijo na recimo 4 segmente? Zakaj ga je treba drobiti na 110 razpisov? Odgovor je jasen, le Bratuškova se spreneveda, da ga ne pozna...
Strani: 1