Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Toyota corolla TS 2.0 hybrid: avto, motor in hibridni šport
Strani: 1
sporočil: 8.551
S 17 cm odmikom od tal, solidnim vstopnim kotom in AWD sistemom ter
ceno 30 jurčkov, bi bila še bolj apetitlich. Za moje pojme še bolj
konkurenčna.
A ništa od toga.
Pač, vseeno ni švoh avto.
A ništa od toga.
Pač, vseeno ni švoh avto.
sporočil: 4.311
Kar nekaj vem o motorjih, o hibridnih pa še nisem slišal. Avtomobilski motorji so bencinski, dizelski, turbo, Wankel...., hibriden je pa pogon, ki vsebuje motor na notr. izgorevanje in električni sklop pretvorbo mehanske energije v električno, sklop za hranjenje energije in el. pogon koles in seveda ustrezno kontrolo.
Nova toyota corolla je avto, ki preseneti, navduši in le redko razočara. Še zlasti v karavanski različici TS in z najzmogljivejšim hibridnim motorjem 2.0.
sporočil: 1.065
Zadnja sprememba: milos9 08.08.2019 07:15
Res je, bolj pravilno je hibridih, ne hibridnih, hvala :)
sporočil: 2.117
Osebno menim da je ta vrsta hibrida trenutno v prednosti pred
nemško nasilno priklopno vrsto. V dnevni uporabi enaka dosedanjim
motorjem z notranjim izgorevanjem a z zmanjšanim onesnaževanjem in
zelo sposobnimi karakteristikami. Se ne vtikujejo v potrebo po
dodatnih elektrifikacijah in so uporabni brez muk, ne potrebujejo
razvoja nasilnega rentakar principa, pardon souporabe.
sporočil: 6.899
[FIN-209516]To je vseskup mal oslova senca - ce ma avto 800 kil in ga vozimo samo ko moramo, je lahko tut stari atmosferski 2.0 bencinar in ne bo panike z emisijami. Ce ima pa 2,5 tone in se z njim pederisimo naokoli za vsak drek, imamo pa ogromne emisije, ne glede na teoretsko ucinkovitost avta.
Če že toliko govorimo o pogonu, bi lahko povedali tudi kaj o porabi. Po možnosti WLTP.
Pa da ne bo slučajno mestna emisija 0, ker vozi na elektriko :-)
Čeprav je princip enak kot pri popolnoma električnih vozilih - gre za to da emisije premanemo drugam - enkrat v TEŠ, pri hibridu pa v izvenmestno vožnjo.
Ampak ce hibrid koristi zaviranje za filanje baterij je to energija, ki sicer gre v nic - avtocestna voznja zaradi teze baterije ni tako bistveno bolj potrosna, da bi lahko rekel da "se tja prenese"?
---------
Ce res hocemo spuscati manj emisij, morajo bit energenti - bencin, nafta, kurilno olje, whatever... 10 eur po litru. Uvoz na crno kazniv kot da gre za orozje ali mamila, prehod meje s polnim keslom goriva tarifa 500 eur, elektrika pa obdavcena da bo cca 5x drazja kot sedaj, torej za varcne ki zdaj placujejo 20 bo 100, za zapravljivce ki zdaj placajo 100 bo pa 500.
Potem bojo mobilni in na toplem pac bogati, (in bodo v Sloveniji se vedno dobro ziveli,) govedina pa bo pac sla na avtobus ali bicikl, doma pa bojo bunde nosili in popravljali izolacijo. Nazaj v nizkoogljicni raj!
Medtem bo Indija vsak mesec nafukala za eno slovenijo novih Indijcev, ki bodo fosilce kurili namesto nas. Pac budale in butale morajo izumret, ce nimajo boljse uporabnosti za kakega gospodarja.
sporočil: 71
Gre za to kako se moč prenaša na kolesa, pol bencinskih konjev se
vedno prenaša preko generatorja na elektromotor, dodatna moč pa
pride samo iz baterija ta ima pa omejeno moč.
Če bi imel pogon v celoti narejen preko generatorja na elektromotor bi imel 100 kW bencinski motor, 100 kW generator in še 100 kW elektromotor pa bi na kolesih imel samo 100 kW.
Če bi imel pogon v celoti narejen preko generatorja na elektromotor bi imel 100 kW bencinski motor, 100 kW generator in še 100 kW elektromotor pa bi na kolesih imel samo 100 kW.
sporočil: 4.311
[JMcLane]še vedno ima hibridni pogon 100% bencinski (ali raje splošno motor na notranje izgorevanje) in 100% elektromotor. Koliko moči se pa prenaša direktno iz motorja na kolesa in koliko prispeva EM je pač stvar optimizacije dizajna hibridnega pogona glede na namen rabe.
Gre za to kako se moč prenaša na kolesa, pol bencinskih konjev se vedno prenaša preko generatorja na elektromotor, dodatna moč pa pride samo iz baterija ta ima pa omejeno moč.
Če bi imel pogon v celoti narejen preko generatorja na elektromotor bi imel 100 kW bencinski motor, 100 kW generator in še 100 kW elektromotor pa bi na kolesih imel samo 100 kW.
Strani: 1