Strani: 1 2

kren sporočil: 1.686
[#2784248] 17.07.19 21:08
Odgovori   +    7
Prednost vodika je bliskovito polnjenje
Slabost pa bliskovito praznenje. Pa ne med vožnjo, ampak ko avto stoji.
rajkoj sporočil: 28
[#2784252] 17.07.19 21:31
Odgovori   +    4
Pri vodiku je veliko slabši izkoristek, kot pri baterijskih vozilih. Tudi cena vožnje na vodik je veliko večja.
FIN-379669 sporočil: 2.894
[#2784260] 17.07.19 22:36 · odgovor na: rajkoj (#2784252)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: FIN-379669 17.07.2019 22:45
Ne zdi se mi logično, da koncentrirana snovna energija v vodiku izgublja na energetski vrednosti, če je pravilno hranjena.

Bateriji podobni katalizator je tam, da opravi svojo membransko kemično pretvorbo v elektriko.. če prav razumem. Baterija pa je majhna le za krajše hrambo elektrike... v bistvu en mali EH-hibrid.

Po neki logiki imajo bencinski motorji 60% izkoristek v energiji, gorivne celice pa bi morale biti vsaj tu nekje s sodobno e-baterijo-akumulatorjem, sam menim, da v 5 letih rabe in glede na določene vremenske pogoje še bolj učinkovite od e-baterij.

Po moje je ta tehnologija šele zares na začetku pravega (in v bodoče hitrega) razvoja.

Vsaj naftaši bodo ohoho mlrd dali v tole tehnologijo, da si zagotovijo obvladovanje ceha še naprej. Beri, visok vstopni prag v tovrstno industrijo.
aimon sporočil: 278
[#2784267] 17.07.19 23:29
Odgovori   +    2
Vodik kot pogonsko gorivo? Je prenevaren, se je že zgodilo, da je polnilnica eksplodirala.
Norway, Explosion at hydrogen filling station: www.electrive.com/20...g-station/
"In Sandvika near Oslo, an explosion occurred at a hydrogen filling station for fuel cell cars on Monday. Until establishing the cause of the incident, the supplier Nel has closed ten more stations."
PyotrNovak sporočil: 2.548
[#2784271] 17.07.19 23:37 · odgovor na: kren (#2784248)
Odgovori   +    9
FIREBALLLLLLL

Jaz sem za leteče metle. Na netu se lahko kupi en starejši model: Numbus 2000. TOTALNO ekološki.

Tole sem iskal: NAKED TRUTH
-------------------------------------------- -------------------------
Future of hydrogen fuel depends on emissions pricing: Kemp - Reuters
------------------------------------------ ---------------------------
www.reuters.com/...h...-emissions

Jun 27, 2019 - Hydrogen has the potential to become an important energy carrier ... FILE PHOTO: A Toyota Mirai hydrogen-powered fuel cell electric vehicle is seen at .... and storage is likely to remain unviable without a significant price on ...

Kavbojci 80% na bencin in nafto, ostalo štrom, EU pa z Mojzesom odtava v puščavo.......
0313EKINX sporočil: 201
[#2784273] 18.07.19 00:21 · odgovor na: FIN-379669 (#2784260)
Odgovori   +    8
Kje si pa nasel 60% izkoristek bencinskega motorja??? Pa, kje ti zivis? Izkoristek bencinskega motorja je neprimerno nizji
alek14 sporočil: 10.577
[#2784277] 18.07.19 06:09 · odgovor na: FIN-379669 (#2784260)
Odgovori   +    17
[]
Ne zdi se mi logično, da koncentrirana snovna energija v vodiku izgublja na energetski vrednosti, če je pravilno hranjena.
Vodik beži - pronica - skozi stene kateregakoli materiala. Rezervoar vodika ima "lasno praznenje", ki je hitrejše od tistega pri baterijah.

Bateriji podobni katalizator je tam, da opravi svojo membransko kemično pretvorbo v elektriko.. če prav razumem. Baterija pa je majhna le za krajše hrambo elektrike... v bistvu en mali EH-hibrid.
Drži.

Po neki logiki imajo bencinski motorji 60% izkoristek v energiji, gorivne celice pa bi morale biti vsaj tu nekje s sodobno e-baterijo-akumulatorjem, sam menim, da v 5 letih rabe in glede na določene vremenske pogoje še bolj učinkovite od e-baterij.
Gorivne celice (FC) imajo 2x višji izkoristek od fosilcev. Če temu ne bi bilo tako - se o FC sploh nebi pogovarjali.

Po moje je ta tehnologija šele zares na začetku pravega (in v bodoče hitrega) razvoja.
Drži. Če ne bo kakih noro sposobnih in "zastonj" baterij, so baterijski avti mrtva veja evolucije. Pa še CO2 povečujejo (v primerjavi s fosilnimi vozili).
Vsaj naftaši bodo ohoho mlrd dali v tole tehnologijo, da si zagotovijo obvladovanje ceha še naprej. Beri, visok vstopni prag v tovrstno industrijo.
Zelo verjetno.
ogo sporočil: 2.048
[#2784282] 18.07.19 07:46
Odgovori   +    2
Spet tepejo mrtvega konja.
FIN-353404 sporočil: 589
[#2784284] 18.07.19 08:26
Odgovori   +    12
Sem probal električen avto in po 2km Ljubljanskega centra ga imam zadosti, ugotovitev: to ni za mene, da bom kar naprej gledal na števc kolk še imam energije, ali lahko prižgem klimo, ali imam prižgane luči in še čel kup nesmisla. Doma nimam fotovoltaike, da se bom lahko hvalil da se vozim nič ogljično, poznam par voznikov električnih avtov in ne želim biti v njihovi koži, en do drugega večji važič...

Že 15 let vozim bencinske motorje V6 predelane na plin, zadnji je 3.0 z porabo plina od 8,26 do 15,32 litra in k tej količini prištejem še 1 liter bencina (vsi podatki za porabo 100km vožnje).Motorja nič ne šparamo, upoštevani so vsi pogoji vožnje, bencin tankam 1* na 15.000km, pozimi pa na 5-7.000km.

Z obema rezervarjema lahko prevozim cca. 1.000 do 1.200km brez težav, na elektriko enaka velikost motorja moram biti vsaj 4 krat na polnilnici, za katero tudi nisem siguren ali bo delovala.

Čakam kako se bo vodik razvijal naprej, saj bo cenovni strošek na 100km vožnje blizu kombinaciji bencina in plina.
telexdell sporočil: 44
[#2784287] 18.07.19 08:43 · odgovor na: FIN-353404 (#2784284)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: telexdell 18.07.2019 08:44
[FIN-353404]
Sem probal električen avto in po 2km Ljubljanskega centra ga imam zadosti, ugotovitev: to ni za mene, da bom kar naprej gledal na števc kolk še imam energije, ali lahko prižgem klimo, ali imam prižgane luči in še čel kup nesmisla. Doma nimam fotovoltaike, da se bom lahko hvalil da se vozim nič ogljično, poznam par voznikov električnih avtov in ne želim biti v njihovi koži, en do drugega večji važič...

Že 15 let vozim bencinske motorje V6 predelane na plin, zadnji je 3.0 z porabo plina od 8,26 do 15,32 litra in k tej količini prištejem še 1 liter bencina (vsi podatki za porabo 100km vožnje).Motorja nič ne šparamo, upoštevani so vsi pogoji vožnje, bencin tankam 1* na 15.000km, pozimi pa na 5-7.000km.

Z obema rezervarjema lahko prevozim cca. 1.000 do 1.200km brez težav, na elektriko enaka velikost motorja moram biti vsaj 4 krat na polnilnici, za katero tudi nisem siguren ali bo delovala.

Čakam kako se bo vodik razvijal naprej, saj bo cenovni strošek na 100km vožnje blizu kombinaciji bencina in plina.

Podobno so razmišljali vozniki vpreg, ko so se pojavili prvi avtomobili. Z vprego si se lahko vozil ves dan, ne da bi iskal lekarno, kjer bi kupil bencin. Konj je popil nekaj vode in popasel nekaj trave in si se lahko zopet vozil ves dan...
Pa so se kljub očitnim prednostim konjskih vpreg našli idioti, kateri so rinili naprej avtomobile. In danes se zgodovina ponavlja. Pametni vidijo prednosti ICE vozil, vse več idiotov pa rine naprej električna vozila. Bodo danes zmagali ta pametni zagovorniki ICE ali bodo kot nekoč zopet zmagali idioti?

PS jaz staveim na meni podobne idiote :):)
gasper121x sporočil: 53
[#2784296] 18.07.19 09:37 · odgovor na: FIN-353404 (#2784284)
Odgovori   +    2
Po 2km vožnje si ga imel dovolj?

Pa ti veš da obstajajo električni avtomobili s 400km in več dosega? Npr. Kia E-Niro.

Sicer pa je vseeno kar si ti želiš ali ne, evropske direktive zahtevajo, da izdelovalci avtomobilov vsako leto znužujejo CO2 izpuste in zato boš videl vedno več in več električnih avtomobilov v naslednjih letih.

V roku 5 - 10 let bo finančna neumnost kupovati avtomobil z notranjim izgorevanjem.
moon sporočil: 1.303
[#2784305] 18.07.19 10:44 · odgovor na: telexdell (#2784287)
Odgovori   +    1
[telexdell]


Podobno so razmišljali vozniki vpreg, ko so se pojavili prvi avtomobili. Z vprego si se lahko vozil ves dan, ne da bi iskal lekarno, kjer bi kupil bencin. Konj je popil nekaj vode in popasel nekaj trave in si se lahko zopet vozil ves dan...
Pa so se kljub očitnim prednostim konjskih vpreg našli idioti, kateri so rinili naprej avtomobile. In danes se zgodovina ponavlja. Pametni vidijo prednosti ICE vozil, vse več idiotov pa rine naprej električna vozila. Bodo danes zmagali ta pametni zagovorniki ICE ali bodo kot nekoč zopet zmagali idioti?

PS jaz staveim na meni podobne idiote :):)
Tudi pametni zagovorniko bodo idioti postali, ko bo nafta na voljo samo se v lekarnah.
BEV v najslabsem primeru polnis s soncnimi celicami in se vozis kolikor ti pac to omogoca, se vedno bolje, kot hoditi pes.
0513ANITO sporočil: 6.738
[#2784307] 18.07.19 10:55 · odgovor na: moon (#2784305)
Odgovori   +    8
[moon]
> [telexdell]
>
>
> Podobno so razmišljali vozniki vpreg, ko so se pojavili prvi avtomobili. Z vprego si se lahko vozil ves dan, ne da bi iskal lekarno, kjer bi kupil bencin. Konj je popil nekaj vode in popasel nekaj trave in si se lahko zopet vozil ves dan...
> Pa so se kljub očitnim prednostim konjskih vpreg našli idioti, kateri so rinili naprej avtomobile. In danes se zgodovina ponavlja. Pametni vidijo prednosti ICE vozil, vse več idiotov pa rine naprej električna vozila. Bodo danes zmagali ta pametni zagovorniki ICE ali bodo kot nekoč zopet zmagali idioti?
>
> PS jaz staveim na meni podobne idiote :):)

Tudi pametni zagovorniko bodo idioti postali, ko bo nafta na voljo samo se v lekarnah.
BEV v najslabsem primeru polnis s soncnimi celicami in se vozis kolikor ti pac to omogoca, se vedno bolje, kot hoditi pes.
Za Ljubljano pomeni, da boš nov-dec-jan in feb večinoma pešačil.

Sonca je v teh mescih bolj malo (je pod velikim kotom, dan je kratek in večino časa je oblačno in/ali megleno)
telexdell sporočil: 44
[#2784320] 18.07.19 11:40 · odgovor na: 0513ANITO (#2784307)
Odgovori   +    1
[0513ANITO]

Sonca je v teh mescih bolj malo (je pod velikim kotom, dan je kratek in večino časa je oblačno in/ali megleno)
Je pa v mesecih, ko je bolj malo sonca običajno tudi malce bolj mraz. Če pa je mraz pa je potrebno ogrevati stavbe. Pol pa samo še pečem dogradiš kogeneracijo pa imaš elektriko tudi takrat, ko je sonca bolj malo.
0513ANITO sporočil: 6.738
[#2784324] 18.07.19 11:56 · odgovor na: telexdell (#2784320)
Odgovori   +    5
[telexdell]
> [0513ANITO]
>
> Sonca je v teh mescih bolj malo (je pod velikim kotom, dan je kratek in večino časa je oblačno in/ali megleno)

Je pa v mesecih, ko je bolj malo sonca običajno tudi malce bolj mraz. Če pa je mraz pa je potrebno ogrevati stavbe. Pol pa samo še pečem dogradiš kogeneracijo pa imaš elektriko tudi takrat, ko je sonca bolj malo.
In koliko takoh kogeneracij (sterling motor) si pa videl vgrajenih do sedaj???

Mi vam na željo lahko vgradimo tudi parno turbino, smo potem začni razmišlljat o kakih 500 kW elektične moči na turbili...ker manjše sploh niso ekonomične...pa na parni kotel in vse ostalo kar spada zraven ne pozabi.

Cena tako na oko..2M€ pa na dalje...

Res ste eni za hece....
0513ANITO sporočil: 6.738
[#2784328] 18.07.19 12:11 · odgovor na: telexdell (#2784320)
Odgovori   +    1
[telexdell]
> [0513ANITO]
>
> Sonca je v teh mescih bolj malo (je pod velikim kotom, dan je kratek in večino časa je oblačno in/ali megleno)

Je pa v mesecih, ko je bolj malo sonca običajno tudi malce bolj mraz. Če pa je mraz pa je potrebno ogrevati stavbe. Pol pa samo še pečem dogradiš kogeneracijo pa imaš elektriko tudi takrat, ko je sonca bolj malo.
Še tole...

Kogeneracije so Vse klasična Termoenergetika....Nič Čunga Lunga Fotovoltaičnih celic...

Vse zaresni tlaki in temperature....
0513ANITO sporočil: 6.738
[#2784329] 18.07.19 12:15 · odgovor na: 0513ANITO (#2784328)
Odgovori   +    2
www.autobild.de/arti...32269.html

Še mal reklame za tiste iz domačih logov...
pesfrdaman sporočil: 304
[#2784332] 18.07.19 12:22 · odgovor na: gasper121x (#2784296)
Odgovori   +    9
[gasper121x]
Po 2km vožnje si ga imel dovolj?

Pa ti veš da obstajajo električni avtomobili s 400km in več dosega? Npr. Kia E-Niro.

Sicer pa je vseeno kar si ti želiš ali ne, evropske direktive zahtevajo, da izdelovalci avtomobilov vsako leto znužujejo CO2 izpuste in zato boš videl vedno več in več električnih avtomobilov v naslednjih letih.

V roku 5 - 10 let bo finančna neumnost kupovati avtomobil z notranjim izgorevanjem.
To ni zniževanje CO2 izpustov to je dislokacija v energetski sektor.
PyotrNovak sporočil: 2.548
[#2784337] 18.07.19 12:38 · odgovor na: moon (#2784305)
Odgovori   +    2
Tam nekje okrog 2200, mogoce.
sirota sporočil: 937
[#2784342] 18.07.19 12:52 · odgovor na: moon (#2784305)
Odgovori   +    1
Kdo ve koliko je še zaloge nafte? Če se segrevamo pomeni, da se led topi in da je vedno lažji dostop do velikih zaog nafte, česar se Rusi zavedajo in temu primerno, tudi obnašajo.
telexdell sporočil: 44
[#2784343] 18.07.19 13:03 · odgovor na: 0513ANITO (#2784324)
Odgovori   +    0
[0513ANITO]o še pečem dogradiš kogeneracijo pa imaš elektriko tudi takrat, ko je sonca bolj malo.

In koliko takoh kogeneracij (sterling motor) si pa videl vgrajenih do sedaj???

Mi vam na željo lahko vgradimo tudi parno turbino, smo potem začni razmišlljat o kakih 500 kW elektične moči na turbili...ker manjše sploh niso ekonomične...pa na parni kotel in vse ostalo kar spada zraven ne pozabi.

Cena tako na oko..2M€ pa na dalje...

Res ste eni za hece....
Koliko avtomobilov na vodik aki EV si pa videl na cesti do sedaj? Če jih danes skoraj ni to nikakor ne pomeni, da bo jutri enako. Če pa še veš, da je nadražja kWh tista, katera se je potrebovala in sploh ni bila proizvedena je pa vsa stvar še manj hecna.

PS v GB so sprejeli zakon, da morajo vse novogradnje obvezno imeti polnilnico za EV. Mogoče so pa angleži to uzakonili ker so hecni?
Froc sporočil: 310
[#2784349] 18.07.19 13:17 · odgovor na: gasper121x (#2784296)
Odgovori   +    9
[gasper121x]
Po 2km vožnje si ga imel dovolj?

Pa ti veš da obstajajo električni avtomobili s 400km in več dosega? Npr. Kia E-Niro.

Sicer pa je vseeno kar si ti želiš ali ne, evropske direktive zahtevajo, da izdelovalci avtomobilov vsako leto znužujejo CO2 izpuste in zato boš videl vedno več in več električnih avtomobilov v naslednjih letih.

V roku 5 - 10 let bo finančna neumnost kupovati avtomobil z notranjim izgorevanjem.
Z mojega vidika je danes kupovati tehnologijo, ki še ni razvita in se še bliskovito spreminja, še večja neumnost. Na vrsto pride šele in če bo razvita do te mere, da bo postala preprosto uporabna in splošno kupovana. Prej ni racionalno. Nisem tehno frik ki bo plačeval razvoj drugim.
aimon sporočil: 278
[#2784364] 18.07.19 14:03 · odgovor na: gasper121x (#2784296)
Odgovori   +    4
[gasper121x]
... evropske direktive zahtevajo, da izdelovalci avtomobilov vsako leto znužujejo CO2 izpuste ...
Doslej me še niso prepričali zagovorniki zniževanja CO2 izpustov, da je to sploh potrebno. Evropske direktive? Danes so takšne, jutri drugačne.
kren sporočil: 1.686
[#2784371] 18.07.19 14:29 · odgovor na: gasper121x (#2784296)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: kren 18.07.2019 14:41
[gasper121x]
zato boš videl vedno več in več električnih avtomobilov v naslednjih letih.
A si prepričan? Kje bodo pa lastniki, ki stanujejo recimo na ljubljanskih Fužinah v desetem nadstropju, čez noč polnili svoje električne avtomobile?
bacco979 sporočil: 899
[#2784377] 18.07.19 14:58 · odgovor na: kren (#2784371)
Odgovori   +    12
[kren]
> [gasper121x]
> zato boš videl vedno več in več električnih avtomobilov v naslednjih letih.

A si prepričan? Kje bodo pa lastniki, ki stanujejo recimo na ljubljanskih Fužinah v desetem nadstropju, čez noč polnili svoje električne avtomobile?
Hehe... na onih polnilnicah, za katere ne bo možno dobiti soglasij vseh sosedov, priklopljene bodo pa na tisti daljnovod, ki ga civilna iniciativa Polje ne bo dovolila zgraditi.
FIN-353404 sporočil: 589
[#2784389] 18.07.19 15:43 · odgovor na: gasper121x (#2784296)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: FIN-353404 18.07.2019 15:48
gasper121x

berem da se nisva ravno zastopila kaj sem želel povedat. danes je čas dragocen in še bolj življenje. če sem se naveličal EV še ne pomeni da nimam pojma kako je v tej branži, pišem po spominu brez Wikipedije in še česa:
* že pred več kot 100 leti smo imeli prve elektro avte
* poskusi so se nadaljevali tudi med 2.svetovno vojno
* nekaj preobrata so naredili američani okrog 70 let prejšnjega stoletja pa jih je naftni lobi čist zatrl
* prvi resen pristop je dala Toyota a je imela veliko hibo, dala v prodajo hibrida za katerega še niso vedeli kako bodo reciklirali baterijo, to jim je uspelo šele po 10 letih
* dolgo časa mirovanje in spogledovanje ostalih proizvajalcev avtov kako bo Toyoti šlo
* razcvet se je začel šele v novem tisočletju, razen nekaj posameznikov pri nas vidnejši Andrej Pečjak in v zadnjem času nekaj firm ki delajo elektromotorje in rešitve za njihov čim večji izkoritek tako motorja in baterije
* danes, izbire že na pretek, pa veliko laganja okrog nič ogljičnosti
* današnji dosegi se približujejo magični meji 800km, a naj vam Pečjak pove kakšno matranje je to za voznika na avtocesti in ostale udeležnce v prometu ki na voznem pasu ne pričakujejo takega počasneža, še posebej če se na avtocesti pelješ mal več kot 70km/uro, da boš naredil nov rekord
* razvoj tehnologije bo šel z bliskom naprej in bo doseg baterije prekašal 1.000km, problem pa je že nekdo opisal da je vsa zadeva še premalo v uporabi in s tem imamo premalo povratnih informacij

Moj namen je bil spoznati EV. In sem o njem dobil žal precej negativno sliko, ker cenim svoj čas in življenje in se ne mislim ukvarjat ali se bom pripeljal domov oz. sploh živ domov če bom preveč gledal stanje dosega in ne vem česa še, ogrožal okolico in sebe ker sem premalo osvetljen in me morda ne bodo opazili pravočasno za ovinkom.
Ker daje država denar vseh davkoplačevalcev le peščici je tu velik problem. Enak avto je pri sosedih cenejši ravno za subvencijo, torej nas uvozniki/prodajalci po domače žejne peljejo preko vode in posledično preplačujemo EV avte, ko rečeš prodajalcu za popust se drgne tako da pove da bomo dobili subvencijo 7.000,00€. Ko mu dotupiš kaj je subvencija in kaj popust se pogrezne ali pa enostavno izgine iza svojega pulta. Že zaradi takega odnosa nisem zainteresiran za EV vozilo.
Poleg tega prihaja na plano koliko pravzaprav stane EV na dolgi rok 10 let, še nekaj časa nazaj ste lastniki EV polnili zastonj baterije, danes je problem ker morate to početi doma pa to vas nekaj stane, škrteži do amena, precej drugače je pri velikih oz. zelo dragih EV, ko je vozniku vseeno ali bo odštel 5 ali 15€ za 100km vožnje.
Ob vsem tem si vseeno želim napredka, saj je bilo govora v prešnjem tisočletju da se bomo že pred nekaj leti vozili po zraku, kjer bo naročnik prevoza imel 3 cenovne opcije za prevoz od točke A do B, več bi plačal prej bi prišel na cilj.

Na vaše vprašanje:

Pa ti veš da obstajajo električni avtomobili s 400km in več dosega?

lahko odgovorim da vem več kot vi, saj bi verejtno vedeli da je Pečjak svojo Mazdo5 peljal čez 800km daleč....
PyotrNovak sporočil: 2.548
[#2784396] 18.07.19 16:14 · odgovor na: 0513ANITO (#2784307)
Odgovori   +    3
Ah, pustimo sitne tehnnične podrobnosti, naravne zakone in tako šaro. MI VEMO da se to DA. Problem je v tem, da imaš v Bruslju enake ali slabše idiote na položajih, kjer lahko naredijo RESNO štalo. Recimo od Urške von Lying pa na dol. Crno nam se piše.
Kavbojci pa vrtajo, vsake par mescev najdejo spet par miljardic ton nafte in se v splošnem delajo norca iz EU talibanov.
Zadnjič je naš "zelni " profa gostil umetnika, ki je zahteval razvoj vetrnic, ki se ustavijo, ko zaznajo ptiča. Saj oni je idiot, profa pa je enostavno pokvarjen oportunist. Lahko bi bebcu razložil kakšno energijo ima 2MW vetrnica in da to enostavno NE GRE, toda NIČ, NULA. Lepa plačka za mešanje zraka (pun intended) je prelepa.

Nekako vedno bolj postaja relevanten film Babylon AD.
www.imdb.com/title/t...lmg_act_29

PS Sem zagret za alternativno energijo od srednje šole dalje, imam pa tudi kvalitetno tehniško izobrazbo. Zbiram knjige, berem članke. Toda danes to področje prevzeli šarlatani brez znanja in pokvarjeni oportunisti. Ko še ni bilo interneta, sem klical v US firmo, ki je proizvajala ene prvih majhnih kogeneratorjev za družinsko hišo. Samo danes so seveda moderne toplotne črpalke, kjer butlji kupujejo VSE kar jim prodajalec naloži. MNOGO previsoka cena in mnogo NIŽJI izkoristki od navedenih, so pač podrobnosti katere se zanemarijo.
telexdell sporočil: 44
[#2784408] 18.07.19 17:30 · odgovor na: FIN-353404 (#2784389)
Odgovori   +    0
[FIN-353404]

Moj namen je bil spoznati EV. In sem o njem dobil žal precej negativno sliko, ker cenim svoj čas in življenje in se ne mislim ukvarjat ali se bom pripeljal domov oz. sploh živ domov če bom preveč gledal stanje dosega in ne vem česa še, ogrožal okolico in sebe ker sem premalo osvetljen in me morda ne bodo opazili pravočasno za ovinkom.
Imaš spomin zlate ribice, da si prebrane številke o dosegu ne moreš zapomniti niti nekaj sekund in moraš zato neprestabo buljuti v prikaz dosega. Pa kako kaj podnevi voziš okoli ovinkov, ko nasproti vozeči ne vidijo odseva tvojih žarometov

Samo res no... eni enostavno delajo idiote iz seb, ko pišejo takšne neumnosti.
FIN-379669 sporočil: 2.894
[#2784642] 20.07.19 07:32 · odgovor na: 0313EKINX (#2784273)
Odgovori   +    0
Potencial sodobnega motorja je: ... Po neki logiki imajo bencinski motorji 60% izkoristek v energiji...

V 10 letih bi se temu približali...
jani1974 sporočil: 3.774
[#2784765] 21.07.19 06:43 · odgovor na: telexdell (#2784343)
Odgovori   +    1
[telexdell]
PS v GB so sprejeli zakon, da morajo vse novogradnje obvezno imeti polnilnico za EV. Mogoče so pa angleži to uzakonili ker so hecni?
Sigurno jih na napačni strani na steno našraufajo.

Strani: 1 2