Strani: 1

jurijjurij sporočil: 4.610
[#2781269] 27.06.19 09:15
Odgovori   +    6
Francoze so v Maroko privabile tudi druge ugodnosti, denimo brezplačna zemljišča za tovarno, izobraževalni center, ki ga je v celoti financirala maroška kraljevina, odpis davka na dobiček v prvih petih letih in potem znižan davek na dobiček (na 8,75-odstotno stopnjo) med petim in 20. letom delovanja ter seveda poceni delovna sila.
S tem je povedano vse.

PS.
Zaradi vprašljivih zakonov varovanja okolja odpadejo tudi okoljevarstveni problemi.
Mleben sporočil: 1.077
[#2781294] 27.06.19 11:42 · odgovor na: jurijjurij (#2781269)
Odgovori   +    2
Glede kvalitete se bo pa šele videlo.
pobalin sporočil: 12.545
[#2781297] 27.06.19 12:13 · odgovor na: jurijjurij (#2781269)
Odgovori   +    1
[jurijjurij]
ter seveda poceni delovna sila.

S tem je povedano vse.
Ne samo da je poceni, ampak očitno računajo, da se ne bo prav hitro dražila.
Quemard said PSA evaluated other options in the area, including Turkey, which has a strong automotive base but is subject to rising wages and political volatility. Iran has been a PSA stronghold but is now vulnerable to U.S. economic sanctions. And South Africa offered the prospect of a developed country, but it is geographically remote.
All signs pointed to Morocco. In its favor: France has deep historical ties to its former protectorate. Most government and business transactions are carried out in French, and Peugeot and Citroen cars have been a presence on North African roads since the dawn of the motoring age.
europe.autonews.com/...nd-exports
Zaradi vprašljivih zakonov varovanja okolja odpadejo tudi okoljevarstveni problemi.
Si prepričan? Res gre pri tem spodaj za piarovštino, ampak tudi to je treba ovreči s kakšnimi podatki in argumenti.
Renaultova tovarna v Maroku bo delovala povsem brez industrijskih odplak, tako bo prihranek vode 70-odstoten
oe.finance.si/833129...ke-odplake
The Tangier site is a spearhead of the environmental strategy of Renault, aimed notably at shrinking its carbon footprint. We have made the reduction of the group's carbon footprint a lead indicator in each of our strategic plans since 2010. Renault was the first carmaker to set such an objective, both quantitative and publicly disclosed!
group.renault.com/en...ischarges/
PyotrNovak sporočil: 2.335
[#2781488] 28.06.19 18:07 · odgovor na: pobalin (#2781297)
Odgovori   +    5
Nekaj pa je ZELO RES. Tam bodo imele sončne celice nekajkrat večji izkoristek kot tista nemška norost v Hamburgu. Vode pa itak ni preveč.

Kaj to pomeni za Revoz? Če se obnese 100% adijo, ali pa take subvencije ki bodo pomenile isto ali slabše.
pobalin sporočil: 12.545
[#2781537] 29.06.19 10:50 · odgovor na: PyotrNovak (#2781488)
Odgovori   +    8
[PyotrNovak]
Kaj to pomeni za Revoz? Če se obnese 100% adijo, ali pa take subvencije ki bodo pomenile isto ali slabše.
Za Revoz malo, ker ne dela Dacie. Največja grožnja za Revoz je po mojem napoved, da se zaradi vedno strožjih emisijskih norm majhni avti v EU enostavno ne bodo več splačali oz. ne bo dovolj kupcev, ki bodo hoteli/zmogli plačevati vso tehnologijo, ki bo poskrbela za novokomponirano eko-brezmadežnost pleha.

Avto bo, kot kaže v EU, vedno bolj čist in vedno bolj privilegij premožnejših, raji pa bodo preostali rabljeni avti, potem pa zaradi stroškov tudi ti ne več. V sto letih bo plebs prevozil cel krog od zgodnjeindustrijske kombinacije vlak+kolo do postindustrijske kombinacije kolo+vlak.
rename sporočil: 11.876
[#2781553] 29.06.19 14:13 · odgovor na: jurijjurij (#2781269)
Odgovori   +    5
[jurijjurij]
>Francoze so v Maroko privabile tudi druge ugodnosti, denimo brezplačna zemljišča za tovarno, izobraževalni center, ki ga je v celoti financirala maroška kraljevina, odpis davka na dobiček v prvih petih letih in potem znižan davek na dobiček (na 8,75-odstotno stopnjo) med petim in 20. letom delovanja ter seveda poceni delovna sila.

S tem je povedano vse.

PS.
Zaradi vprašljivih zakonov varovanja okolja odpadejo tudi okoljevarstveni problemi.
Amen.
Davcno prijazno okolje kapital privablja, visanje davkov ga pa odbija in izganja se obstojecega.

#dopovej to levicarski koaliciji.
NemirniTujec sporočil: 5.554
[#2781558] 29.06.19 14:33 · odgovor na: rename (#2781553)
Odgovori   +    4
[rename]
> [jurijjurij]
> >Francoze so v Maroko privabile tudi druge ugodnosti, denimo brezplačna zemljišča za tovarno, izobraževalni center, ki ga je v celoti financirala maroška kraljevina, odpis davka na dobiček v prvih petih letih in potem znižan davek na dobiček (na 8,75-odstotno stopnjo) med petim in 20. letom delovanja ter seveda poceni delovna sila.
>
> S tem je povedano vse.
>
> PS.
> Zaradi vprašljivih zakonov varovanja okolja odpadejo tudi okoljevarstveni problemi.

Amen.
Davcno prijazno okolje kapital privablja, visanje davkov ga pa odbija in izganja se obstojecega.

#dopovej to levicarski koaliciji.
In ker je Maroko kapitalu prijazen, imajo podoben javni dolg kot Slovenija (cca 65% vs 75% bdp), podobno rast bdp kot slovenija (okrog 3,5%), hkrati pa 9% brezposelnost in 300 evrov povprecne place.

Torej se dobro da te nasi vladajoci komunajzarji ne poslusajo, in ne zjebejo Slovenije v Maroku podobno svic fabriko :-)
rename sporočil: 11.876
[#2781560] 29.06.19 15:16 · odgovor na: NemirniTujec (#2781558)
Odgovori   +    3
Kapital gre tja, kjer vidi priloznost. Visoka farmacija ali elektronika pac tja ne gre, ker ze vedo zakaj se ne bi obneslo.
Za avtoindustrijo je Maroko ocitno primerno okolje....in za Renault najbrz tudi dobra pogajalska utez za razgovore s provincami, kjer ze imajo tovarne. Potem pa bodo dobili se dodatne drzavne subvencije in odpustke vseh sort (transferne cene, davcno nedotakljivost,itd) v svojih evropskih provincah.

Je pa kapital samo en od pogojev za razvoj, za rast standarda in (priljubljena fraza politikov) blaginjo vseh.
Potreben je se podjetniski duh, ideje za ustvarjalnost....kar pa je v dezelici, prezeti pretezno z (diplomanti,magistri,doktorji) FDV ze tezje najti.
Zato, da bi tuj kapital to zacel vzpodbujati, pa mora najprej zaceti prihajati in le davcna politika lahko to iniicira.
Z navijanjem davkov pa se bo izvoz vseh, ki so konvertibilni v tujini le se nadaljeval.
PyotrNovak sporočil: 2.335
[#2781567] 29.06.19 16:51 · odgovor na: rename (#2781560)
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: PyotrNovak 29.06.2019 16:56
Zadnjič je nekdo dal link na ZELO zanimivo tabelo: Približevanje nivoju razvitim delom EU.

SAMO ENA država se NI premaknila že več kot 10 let !!!

V Financah tega seveda NE bo nikoli. To je TOF, feelgood revija.

Če ste odgovorili z Slovenja, čestitamo, imate pravilen odgovor.
To da so nas v tem času prehiteli Čehi, pa itak hard core levaki tule ne verjamejo.
anon-476752 sporočil: 484
[#2781574] 29.06.19 18:36 · odgovor na: rename (#2781560)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 29.06.19 16:00
Tangier ni nova zgodba. Google port of Tangier.
NemirniTujec sporočil: 5.554
[#2781604] 30.06.19 10:12 · odgovor na: rename (#2781560)
Odgovori   +    12
[rename]
Kapital gre tja, kjer vidi priloznost. Visoka farmacija ali elektronika pac tja ne gre, ker ze vedo zakaj se ne bi obneslo.
Za avtoindustrijo je Maroko ocitno primerno okolje....in za Renault najbrz tudi dobra pogajalska utez za razgovore s provincami, kjer ze imajo tovarne. Potem pa bodo dobili se dodatne drzavne subvencije in odpustke vseh sort (transferne cene, davcno nedotakljivost,itd) v svojih evropskih provincah.

Je pa kapital samo en od pogojev za razvoj, za rast standarda in (priljubljena fraza politikov) blaginjo vseh.
Potreben je se podjetniski duh, ideje za ustvarjalnost....kar pa je v dezelici, prezeti pretezno z (diplomanti,magistri,doktorji) FDV ze tezje najti.
Zato, da bi tuj kapital to zacel vzpodbujati, pa mora najprej zaceti prihajati in le davcna politika lahko to iniicira.
Z navijanjem davkov pa se bo izvoz vseh, ki so konvertibilni v tujini le se nadaljeval.
Se strinjam, ampak sem te moral potrolat, ker z marosko placo pac ne moremo tekmovati, niti nocemo. Avto tovarne po velikih evropskih drzavah so tam zaradi politicnega pritiska ker bi firme avte rade tam tudi prodajale. Z zdruzevanjem EU so to delno preselile na cenejsi eu-vzhod, ki pa spet ni toliko cenejsi...

Daaalec vecji dejavnik nasega uspeha bo dodana vrednost delovne sile, drugi najvecji pa to kar omenjas nizje - mentaliteta. Ce bomo znali delati, nam tega nihce ne more vzeti - pa ce smo podizvajalci velikanov v Gorenju ali Revozu ali Leku - ali pa ce smo mali mutibarici kot je elektroncek ali celo tista kuharica na primorskem ki italijane streze za 100 eur po osebi.

Zato jebes kapital, ki mu je Maroko dovolj dober. Fokus "popravljanja drzave" mora biti predvsem na tem, kot pravis v zadnjih odstavkih - da vzgajamo ljudi ki znajo, in jim nato dopuscamo da tukaj ustvarjajo, ne pa da so prisiljeni spizditi ali ratati politicarji da bi se prebili iz povprecne place. Nase davcne stopnje ne rabijo biti drugacne od avstrijskih in nemskih. Ampak kaj ko je potreben neznanski preskok pri mentaliteti slehernika... avstrijec poslje froca na faks, da bo lahko bolje delal, slovenec pa da "mu ne bo treba delati".

Ljudje pri nas si niso pripravljeni priznati, koliko slabse so vzgojeni in koliko bolj necivilizirano, plemensko kulturo imamo od severnih sosedov. Hkrati vidijo tisoc in en problem v bosanski ali celo hrvaski (ki je dvojcica slovenske :-)) kulturi naroda - pametovanja o tem lahko na tem forumu ohoho. Razlika na Karavankah je neskoncno vecja, kot tisti smesni odtenki razlike na Kolpi. In ko to poskusas izpostaviti - tudi sposobnim in izobrazenim ljudem, si "napadel identiteto" in naletis na zidove.

Dokler to ne bo drugace nam tudi kapital ne bo nic pomagal, kvecjemu bomo pac tekmovali z drugimi low price delavnicami.

Nevaren orimer splosno sprejetega fanatizma; ljudsko (in forumsko) orgazmiranje na ruse in putina. Ce se EU se malo zrahlja in si Putin nazaj podredi Ukrajino (kar se bo skoraj gotovo zgodilo), madzarska in srbija pa mu postaneta vazalni drzavi (nismo dalec od tega), bi vec kot polovica Slovencev podprla politicno in ekonomsko povezovanje z Rusijo, namesto z zahodno evropo. Ker so pac plemenski zarukanci in sanjajo nekaksno panslovansko socialisticno bratstvo in nemara celo "ubranitev domovine" pred merklinimi afrikanerji in arabci (upam da je hudic babji res tako bolan da ne bo vec mogel skode delat celi evropi). Posledice rusovanja bi bile seveda se hujse kot posledice jugoslovanckanja. Yuga je bila indija koromandija v primerjavi z rusko oblastjo po drugih vzhodnoevropskih pasalukih.

In to po 28 letih priblizevanja zahodu z izjemno rastjo standarda za vse, po 50 letnem neuspesnem samoupravljanju ki se je koncalo s 300.000 mrtvimi 200 km juzno od nas. In po dokazanih "benefitih" vseh nesrecnih drzavic ki mejijo na rusijo. Pa ne gre za socializem - prisezem da je francija bolj socialisticna drzava od slovenije - gre za splosno kulturo in za to da se znas it. Samo upam lahko, da nam svabi v prihodnje ne bodo dovolili plemenskega ruslanja - evo pa sem ze spet narodno-izdajalski :-)

Drugi primer splosno sprejetega fanatizma; odnos javnega mnenja do ameriskega veleposlanika Musomellija, ki je kot tujec, izobrazenec in svetovno prepotovan clovek to skodljivo zarukanost opazil in izpostavil, da res ni potrebe po njej ker smo ipak soseda italije in avstrije in v eu in nato, kaj za vraga nam ni jasno?! Domaci bogovi in oprode so skoraj infarkt fasali, delovno ljudstvo je imelo napade panike vsakokrat, ko je ta stric mickeno nastavil ogledalo. Ko lemmingi.

Takemu narodu noben kapital ne more pomagati; ali mu popolnoma operes mozgane, ali pa bo stancal svoje butalske ideje na mestu do konca svojih dni.

Zdaj pa ti men povej - kako iz slovencev spraviti srednji vek?
rename sporočil: 11.876
[#2781609] 30.06.19 10:51 · odgovor na: NemirniTujec (#2781604)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: rename 30.06.2019 10:52
Ne znam ti odgovoriti, ce bi poznal odgovor, bi kandidiral na volitvah :-P
Vsekakor pa bos panslovanstvo prej zbil,iz glav ob podpori (velikih kolicin tujega) kapitala, kot pa z visanjem davkov.
Vprasanje je le, ce niso vlaki ze odpeljali drugam? :-/
crt sporočil: 20.952
[#2781617] 30.06.19 11:35 · odgovor na: NemirniTujec (#2781604)
Odgovori   +    10
[NemirniTujec]
Zdaj pa ti men povej - kako iz slovencev spraviti srednji vek?
mogoce je to rizicna ideja, lahko sledi kamena doba :))
barclay sporočil: 1.225
[#2781726] 01.07.19 11:05 · odgovor na: NemirniTujec (#2781604)
Odgovori   +    2
Zdaj pa ti men povej - kako iz slovencev spraviti srednji vek?
Ker kot pravijo:"Ce ne bi bilo partizanov bi govorili nemsko"
Ne vem, ce si imel mogoce kaj taksnega v mislih ko si postavil to vprasanje?
PyotrNovak sporočil: 2.335
[#2781823] 01.07.19 18:02 · odgovor na: barclay (#2781726)
Odgovori   +    7
1. Še NISEM srečal slovenca v Avstriji bi se pritoževal nad 2x višjo plačo in to da govori nemško.
2. Če se ne bi šli rdeče revolucije bi bilo precej manj mrtvih, za potek vojne smo pa mi pomembni samo v balkanskih mitih.
markoff sporočil: 7.190
[#2781847] 02.07.19 09:11
Odgovori   +    2
Maročanom, Alžircem, Tunizijcem in Egipčanom ne bo treba več bežati pred vojnami, lakoto in revščino, človekoljubnim ladijskim prevoznikom pa ne bo treba več kuriti nafte - zahod prihaja k njim in jim daje delo. Win-win for everyone! Merkelca bo lahko sedaj šla srečna k nevrologu na kozarec vode.
jani1974 sporočil: 3.687
[#2782282] 04.07.19 08:44 · odgovor na: markoff (#2781847)
Odgovori   +    1
[markoff]
Maročanom, Alžircem, Tunizijcem in Egipčanom ne bo treba več bežati pred vojnami, lakoto in revščino, človekoljubnim ladijskim prevoznikom pa ne bo treba več kuriti nafte - zahod prihaja k njim in jim daje delo.
Zahod je bil pri njih že sto let nazaj, pa jim ni bilo nič kaj všeč.
Od kod ideja, da jim sedaj bo?
premza sporočil: 1.905
[#2782955] 08.07.19 16:05 · odgovor na: pobalin (#2781537)
Odgovori   +    1
[pobalin]
da se zaradi vedno strožjih emisijskih norm majhni avti v EU enostavno ne bodo več splačali
V EU se bomo iz ekoliških in varnostnih vzgibov kmalu vsi vozili v tankih :))
pelle sporočil: 323
[#2782995] 08.07.19 19:43 · odgovor na: NemirniTujec (#2781604)
Odgovori   +    3
[NemirniTujec]

Zdaj pa ti men povej - kako iz slovencev spraviti srednji vek?
Mogoče pa je panslavizem izhod iz srednjega veka? Če se prav spomnim, smo v srednjem veku bili del (germanske) evrope. Oni zgoraj mi spodaj.
Seveda želje po podreditvi danes ni več. Germani so prišli na Balkan zato da nas osvobodijo, itlaljani pa da prinesejo civilizacijo. Ker smo pa tako zagovedani, so v naše dobro sklenili, da nas osvobodijo tudi lastnine, ker dokler jo imamo, se kar še nekaj oglašamo, češ to je moje. Naj bo njihovo, mi bomo pa tekmovali z Maročani, kdo bolj poceni fergazerje sestavlja.
slovenecnb1 sporočil: 3.072
[#2783249] 09.07.19 19:30 · odgovor na: markoff (#2781847)
Odgovori   +    1
[markoff]
Maročanom, Alžircem, Tunizijcem in Egipčanom ne bo treba več bežati pred vojnami, lakoto in revščino, človekoljubnim ladijskim prevoznikom pa ne bo treba več kuriti nafte - zahod prihaja k njim in jim daje delo. Win-win for everyone! Merkelca bo lahko sedaj šla srečna k nevrologu na kozarec vode.
Arabci niso nikoli delal razen otroke zato so vse skozi tam kjer so dokler kje ne poči da se jim dogaja

Strani: 1