Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2775987] 22.05.19 20:42
Odgovori   +    24
Bog nam pomagaj, če je to predlagana rešitev očitne logistične zagate:
"Po njegovi oceni bi lahko hitre avtobusne povezave naredili še precej bolj privlačne, če bi delodajalce spodbudili, da bi se čas na avtobusu ali na vlaku na poti v službo vsaj delno štel v delovni čas."

(Iz izjav odgovornih je jasno, da se nihče doslej na DRI, DARS, ministrtrstvo in številnih direktoratih realno ni ukvarjal z rešitvami cestne problematike. Vse skupaj je ena velika farsa. Kje so sedaj sindikati, kje je stroka? Zakaj vsi ti (šteti v stotinah) odgovorni ljudje, ki v zadnjih 10 letih niso bili sposobni enega nacionalnega dokumenta, plače v višini 3.500 eur bruto bruto mesečno pa so redno prihajale na njihov račun? Banana republic.)
shevchenko sporočil: 21.898
[#2775991] 22.05.19 21:01
Odgovori   +    5
nadomestilo za migracijo na delovno mesto je seveda potrebno ukiniti. vse tiste jokice, ki trdijo, da bi to se bolj povecalo pritisk na nepremicnine v ljubljani, naj pomislijo se enkrat.

marsikatera firma bi povsem dobro delovala tudi izven ljubljane. seveda je sedaj bolj komot odpret zadevo v ljubljani, potem pa napolnit ceste z migranti. je relativno poceni to, ampak za druzbo pa nikakor ni poceni.

je pa seveda potrebno povecati place za to nadomestilo, ki ga bodo prisparali. da ne bodo delodajalci mislili, da bodo po stari navadi gnar v zep pospravli.
0430ABAKU sporočil: 1.783
[#2776082] 23.05.19 14:17
Odgovori   +    2
Denar mora iti v porabo (plače) in ne v investicije.
Od plač imamo nekaj, od investicij nič (to bodo imeli šele naslednji, ki pa ni nujno, da bodo naši).
Z1 sporočil: 673
[#2776086] 23.05.19 14:48
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: Z1 23.05.2019 14:58
To sporočilo je izbrisal avtor (26.11.2019 17:01)

Strani: 1