Strani: 1

ogo sporočil: 2.009
[#2774935] 17.05.19 16:40
Odgovori   +    4
To je povedal Roberto Vavassori, predsednik evropske zveze dobaviteljev avtomobilski industriji
Ta izjava je nekako enakovredna izjavi tobačnih podjetij, da so cigarete dobre za zdravje ljudi in da bi jih morali pokaditi čim več.

Jasno je, da elektrifikacija pomeni veliko spremembo pri dobaviteljih avtomobilske industrije, saj jih bo verjetno vsaj 50% izginilo v naslednjih 20ih letih.
tilenrexi sporočil: 6.340
[#2774936] 17.05.19 16:42 · odgovor na: ogo (#2774935)
Odgovori   +    7
Aha, če pa ne bi bilo elektrike, bi pa ostali, ali jih bi bilo več?

Kakšen dokaz za to mogoče?
bc123a sporočil: 46.721
[#2775006] 18.05.19 11:05
Odgovori   +    11
Eno umazano energijo so zamenjali z drugo.
Jedrska energija ni umazana in v skupni bilanci do sedaj povzrocila dalec najmanj smrti.
ogo sporočil: 2.009
[#2775018] 18.05.19 12:13 · odgovor na: tilenrexi (#2774936)
Odgovori   +    3
[tilenrexi]
Aha, če pa ne bi bilo elektrike, bi pa ostali, ali jih bi bilo več?

Kakšen dokaz za to mogoče?
Čista logika. Električni avto rabi baterijo, nekaj elektronike, nekaj žic in elektro motor.
Odpade cel kup krame, zapleten motor z notranjim izgorevanjem, zapleteni menjalniški sklopi, rezervoar za gorivo in cevi, filtri, izpušne cevi, izpušni lonci, katalizatorji, ...

In električni avto rabi samo dodatkanje tekočine za šipe pucat. Odpadejo menjave motornih olj, filtrov, sklopk, ...

Jasno je, da elektrifikacija pomeni masaker za trenutno avtomobilsko industrijo in cel eko sistem. Od dobaviteljev, ki jih bo po elektrifikaciji precej manj, do servisne mreže, ki jo bo lahko preživela le tretjina sedanje.
slovenecnb1 sporočil: 3.036
[#2775026] 18.05.19 13:26
Odgovori   +    4
Problem elektrifikacije je proizvodnja el energije, ne toliko električni avti. Oni so del rešitve, tako kot za vozila baterije, potrebujemo shranjevalnik goriva iz omrežja podobneo kot vodovod seveda z bistveno težjimi parametri vendar se tudi tukaj precej premika.

Veliko več pozornosti bo potrebno polagati na zalogovnikih el energije kot na samih vozilih
MAN-354355 sporočil: 6
[#2775031] 18.05.19 14:02
Odgovori   +    17
vsi se obremenjujejo z avtomobili, kje pa so ladje, ki spustijo v morje in zrak najbolj ogabno fosilno gorivo mazut? kje so letala? kje so tovarne na kitajskem? avtomobili so se najmanjsi problem, ampak imajo najvec pozornosti. Tega ne razumem.
FIN-209516 sporočil: 496
[#2775258] 20.05.19 10:13 · odgovor na: MAN-354355 (#2775031)
Odgovori   +    2
[MAN-354355]
vsi se obremenjujejo z avtomobili, kje pa so ladje, ki spustijo v morje in zrak najbolj ogabno fosilno gorivo mazut? kje so letala? kje so tovarne na kitajskem? avtomobili so se najmanjsi problem, ampak imajo najvec pozornosti. Tega ne razumem.
Avtomobile je najlažje obdavčit.
kzupanc sporočil: 8.152
[#2775277] 20.05.19 11:00
Odgovori   +    0
Pomisleki v zvezi z Nemčijo: Vse po mojem mnenju drži.
Izpuste bi lahko zmanjšali tudi z ukinitvijo prizvodnje potratnih avtomobilov oz. prepovedjo njihove vožnje, razen za posebne priložnosti oz. tekme. Če stavbe pospešeno izoliramo in močno zmnajšujemo izpuste za ogrevanje, moramo pri avtomobilih nujno močno zmanjšati porabljene kWh/100km. Precej me čudi, da o tem ni veliko govora. Ali pa tega ne zasledim? ;)

Strani: 1