Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Električna prelomnica: marca na Norveškem presegli mejnik
Strani: 1
sporočil: 11.404
Povejte, da so električni avto oproščeni plačila DDV, da manj
plačajo za avtoceste, da lahko brezplačno parkirajo, da se lahko
vozijo po pasu avtobusov itd. Zanimivo, da kakšen klasični lastnik
vozila ni sprožil tožbe zaradi diskriminacije.
sporočil: 11.404
[jezdec666]Ja, tako oni verjetno to utemeljujejo. Ampak električni avti niso nevtralni za okolje, so skoraj na isti ravni kot tisti z notranjim izgorevanjem. Samo, da drugje nastane svinjarija.
Ne bi šlo, to je pozitivna diskriminacija, kot je recimo zaposlovanje invalidov brez obveznosti javnega natečaja v javnem sektorju.
Kot bi jaz svoj problem s smetmi rešil tako, da bi vse zmetal čez ograjo k sosedu. Potem bi se pa pritoževal kakšen svinjakar je moj sosed.
sporočil: 5.775
Eni ZELO redkih ki si elektricarje lahko privoscijo. Obilni naravni
viri in malo ljudi. Vecje drzave - pozabi.
Over 99% of the electricity production in mainland Norway is from hydropower plants. The total production of electricity from hydropower plants amounted to 135.3 TWh in 2007 There is also a large potential in wind power, offshore wind power and wave power, as well as production of bio-energy from wood.
Over 99% of the electricity production in mainland Norway is from hydropower plants. The total production of electricity from hydropower plants amounted to 135.3 TWh in 2007 There is also a large potential in wind power, offshore wind power and wave power, as well as production of bio-energy from wood.
sporočil: 11.404
[PyotrNovak]Ja, pri njih je zagotovo najmanj okoljskih posledic pri teh avtih. Me pa zanima kaj bi bilo, če bi zadeve izenačili. Moja ocena je, da bi prodaja strmoglavila. Samo če so se sedaj odločili, da se bodo vozili samo na elektriko, potem druge ni.
Eni ZELO redkih ki si elektricarje lahko privoscijo. Obilni naravni viri in malo ljudi. Vecje drzave - pozabi.
Me pa zanima kako je s tovornjaki in traktorji. To so močne zverine in kot je meni poznano niso še nabolj uporabni.
Podobno je tudi pri ladijskem prometu, pa pri letalskem prometu. In to so zadeve, ki najbolj onesnažujejo.
Ti električni avti so podobno kot reševanje problema s plastiko. Prepovedalo se je vrečke za enkratno uporabo, sedaj še slamice in krožnike. Medtem ko je vsa hrana v trgovinah zapakirana v plastiko.
Over 99% of the electricity production in mainland Norway is from hydropower plants. The total production of electricity from hydropower plants amounted to 135.3 TWh in 2007 There is also a large potential in wind power, offshore wind power and wave power, as well as production of bio-energy from wood.Ja, hkrati pa črpajo nafto in jo prodajajo naprej. Zakaj, če je pa nafta zlo?
sporočil: 2.264
Cena za najbolj osnovni VW Tiguan je na Norveškem 46.000 EUR.
Cena lepo opremljene Tesle 3 Longe Range z dvema motorjema je pa 52.000 EUR.
Presenečem sem, da ni 90% vozil električnih pri takih cenah...še posebej ko se doda idiotske cene goriva na Norveškem.
Pri tem je pa najbolj smešno, da so CO2 emisije na Norveškem sedaj 3% višje kot so bile leta 1990 - sicer ne da bi CO2 imel kakršenkoli pomen na temperaturo zemlje.
wattsupwiththat.com/...de-levels/
Cena lepo opremljene Tesle 3 Longe Range z dvema motorjema je pa 52.000 EUR.
Presenečem sem, da ni 90% vozil električnih pri takih cenah...še posebej ko se doda idiotske cene goriva na Norveškem.
Pri tem je pa najbolj smešno, da so CO2 emisije na Norveškem sedaj 3% višje kot so bile leta 1990 - sicer ne da bi CO2 imel kakršenkoli pomen na temperaturo zemlje.
wattsupwiththat.com/...de-levels/
sporočil: 975
[jezdec666]Vsaka diskriminacija je hkrati pozitivna in negativna. Pozitivna za tistega, ki ima prednost in negativna za tistega, pred katerim imajo drugi prednost.
Ne bi šlo, to je pozitivna diskriminacija, kot je recimo zaposlovanje invalidov brez obveznosti javnega natečaja v javnem sektorju.
sporočil: 10.519
[sopranos]Ni ravno tako s stališča vpliva n ačlovekovo zdravje. Ne glede na vir elketrike, so elektrarne danes mnogo manj nevarne človeku in tudi vsemu okollju, kot pa promet na fosilna goriva v mestih.
> [jezdec666]
> Ne bi šlo, to je pozitivna diskriminacija, kot je recimo zaposlovanje invalidov brez obveznosti javnega natečaja v javnem sektorju.
Ja, tako oni verjetno to utemeljujejo. Ampak električni avti niso nevtralni za okolje, so skoraj na isti ravni kot tisti z notranjim izgorevanjem. Samo, da drugje nastane svinjarija.
Kot bi jaz svoj problem s smetmi rešil tako, da bi vse zmetal čez ograjo k sosedu. Potem bi se pa pritoževal kakšen svinjakar je moj sosed.
sporočil: 56
hehe - vsakič ko berem odgovore, se smejim zagovornikom fosilcev;
primerjam pa jih lahko z zagovorniki volovskih vpreg v začetku 20.
stoletja, ko so se pojavili prvi bencinski motorji;
eni bodo pač vedno našli neke izgovore in nasprotovali napredku
elektrika je zakon in dolgoročno bo pač treba ohraniti ta naš lep planet - in to ne s smrdečimi auspuhi
eni bodo pač vedno našli neke izgovore in nasprotovali napredku
elektrika je zakon in dolgoročno bo pač treba ohraniti ta naš lep planet - in to ne s smrdečimi auspuhi
sporočil: 6.715
[MAN-207730]Maš prav. Odgovor so pa mini jedrski reaktojri na "pumpah", v naseljih, pred trgovsimi središči, hoteli...
hehe - vsakič ko berem odgovore, se smejim zagovornikom fosilcev; primerjam pa jih lahko z zagovorniki volovskih vpreg v začetku 20. stoletja, ko so se pojavili prvi bencinski motorji;
eni bodo pač vedno našli neke izgovore in nasprotovali napredku
elektrika je zakon in dolgoročno bo pač treba ohraniti ta naš lep planet - in to ne s smrdečimi auspuhi
Pa milijini ton bakrenih vodnikov debeline moške roke, ki zasedajo celotne prtljažnike avtomobilov. Obogateli bodo samo Cigani, ki bodo skrbeli za reciklažo tega bakra.
sporočil: 7.327
[sopranos]Jep, to so Norvežani, alright.
Kot bi jaz svoj problem s smetmi rešil tako, da bi vse zmetal čez ograjo k sosedu. Potem bi se pa pritoževal kakšen svinjakar je moj sosed.
Strani: 1