Strani: 1

murje sporočil: 5.120
[#2750153] 28.12.18 12:54
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: murje 28.12.2018 12:56
OJOJ, SLOVENSKE TABLICE

Po novem zakonu o varnosti v Italiji kaznujejo voznike s tujo registracijo

V paket ukrepov za povečanje varnosti je italijanska vlada vključila tudi norme, ki povzročajo preglavice vsem voznikom z neitalijansko registrsko tablico. Ob slovensko-italijanski meji mnogi živijo v Italiji in vozijo v Sloveniji registrirani avtomobil. To zdaj ni več mogoče.

Konkreten primer bi bil lahko tak: slovenska državljanka je kupila avtomobil v Sloveniji in se po nekaj letih primožila v Trst. Še vedno vozi svoj avto. Ko bi jo na cesti ustavili policisti, bi ji naložili kazen in zasegli avto.

Enako bi na primer veljalo za Goričana, ki je nekaj let bival pri dekletu v Novi Gorici. Takrat si je v Sloveniji kupil avto, ki ga vozi še zdaj, ko se je vrnil v Gorico. Nujno mora zamenjati registrsko tablico, drugače krši zakon.

Novi zakon določa, da kdor vsaj 60 dni biva v Italiji, ne sme sesti za volan vozil, ki so registrirana na tujem. Kršitelja doleti kazen od 712 € do 2.848 € in zaseg vozila, dokler lastnik ne poskrbi za registracijo v Italiji.

Zakonodajalec je sicer dopustil nekaj izjem. Ko si italijanski državljan priskrbi vozilo na lizing v kaki drugi državi članici EU, mu mora podjetje izstaviti potrdilo, iz katerega je razvidno, da gre za lizinško pogodbo z natančno navedenim časovnim rokom. A pri tem je ključno, da lizinško podjetje nima drugega sedeža ali podružnice v Italiji.
www.primorski.eu/se/...e-AB157299
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2750510] 31.12.18 17:29 · odgovor na: murje (#2750153)
Odgovori   +    2
Električarji v EU - 5% US 10-20% l. 2030.
Hiter preračun, samo reda velikosti. Mogoče je privzeta dnevna poraba malo visoka, toda se verjetno skompenzira z izgubami v omrežju.

1200MW centrala da denevno 28.800 MWh

47.000.000 avtov samo v Nemčiji

Od tega recimo 5.000.000 električnih, z dnevno porabo na avto 50 kwh = 250.000 Mwh
Oziroma cca 9 atomskih, ali elektrarn na premog. Alternativci pa dajejo štrom - ko ga dajejo ali pa tudi ne.

There were many anti-nuclear protests and, on 29 May 2011, Merkel's government announced that it would close all of its nuclear power plants by December 2022. Following the March 2011 Fukushima nuclear disaster, Germany has permanently shut down eight of its 17 reactors.

Logičen zaključek: EU vodijo totalni norci.

Da dodam še čisto možne robne pogoje:
Surova zima brez padavin z veliko megle, Putin se malo nasloni na ventil za plin, francoske atomske pa brez vode za hlajenje.

Tule vidim tudi VELIKO krivdo medijev, kjer so novinarji TOTOALNI tehniški laiki in nekritično pišejo bedarije, ki jih potem neuka raja vzame za čisto resnico. Pa tudi kašen profesor vmes nabija.

PS: Izračun je lahko tudi napačen in tudi sam upam da sem nekje sfalil kakšno vejico. Mislim pa da sem v grobem v ballpark za par 10% +-.
murje sporočil: 5.120
[#2769299] 11.04.19 17:21 · odgovor na: murje (#2750153)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: murje 11.04.2019 17:22
OJOJ - SLOVENSKE TABLICE - II:

Čakalne dobe za zamenjavo tuje registrske tablice z italijansko so se v zadnjih časih podvojile. Lani je bilo treba na novo tablico čakati dvajset do trideset dni, medtem ko letos gre mimo tudi od štirideset do šestdeset dni. Podvojitev čakalnih dob je posledica decembrske spremembe 93. člena italijanskega prometnega zakonika, na podlagi katerega morajo tuji državljani v roku šestdesetih dni od prijave bivališča v Italiji svoj avto v tej državi tudi registrirati.
Komaj se je razširil glas, da čakata kršilce globa od 712 € do 2848 € in zaseg vozila, so se številni tuji državljani odločili za zamenjavo tuje registrske tablice z italijansko, kar je preobremenilo z delom civilne motorizacije v Gorici, Trstu in tudi Vidmu - posledično so se seveda podaljšale čakalne dobe za pridobitev nove registracije.
Na problem nas je opozorila slovenska državljanka, ki se je pred petimi leti preselila v Gorico. Ko si je v goriškem mestnem središču uredila dom, je imela na podlagi prejšnjih zakonskih določil eno leto časa za zamenjavo registrske tablice, vendar tega ni storila. Po decembrskem skrajšanju roka za zamenjavo tablic in zaostritvijo kazni se je gospa zavedala, da mora tudi sama registrirati svoje vozilo v Italiji. Konec februarja je odjavila svoj avtomobil iz registra vozil v Sloveniji, nakar se je s potrdilom odpravila v eno izmed goriških agencij, ki nudijo pomoč pri registraciji vozil. Zagotovili so ji, da bo tablice dobila v roku dvajsetih do tridesetih dni, vendar se to še vedno ni zgodilo.
Gospa čaka na svoje nove italijanske tablice že preko štirideset dni in bo verjetno potrebovala še nekaj potrpežljivosti, saj so se časovni roki podaljšali zaradi velikega števila tujih državljanov, ki se odločajo za spremembo registracije.
Gospa, ki trenutno svojega avtomobila - brez tablic - ne sme voziti, je upravičeno naveličana, saj je prepričana, da bi morala italijanska država ob spremembi zakona za zadevo boljše poskrbeti. Po drugi strani bi gospa morala registrirati svoje vozilo v Italiji že pred petimi leti, ko se je iz Nove Gorice preselila v Gorico. Kakorkoli, gospa bo za zamenjavo tablic agenciji morala poravnati 512 €, pri čemer je strošek še višji za avtomobile z večjo zmogljivostjo.
www.primorski.eu/gor...e-BH238131
anon-71539 sporočil: 420
[#2769325] 11.04.19 19:12 · odgovor na: PyotrNovak (#2750510)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
47.000.000 avtov samo v Nemčiji

Od tega recimo 5.000.000 električnih, z dnevno porabo na avto 50 kwh = 250.000 Mwh
Oziroma cca 9 atomskih, ali elektrarn na premog. Alternativci pa dajejo štrom - ko ga dajejo ali pa tudi ne.
Stara zadeva sicer, samo odgovarjam, ker je priletelo na vrh spet zaradi (pred)zadnjega komentarja.

Imate povsem napačne številke. 50 KWh je cca. 200-300 km. Povprečen avto ne dela 200-300 km/dan. Številka je dejansko 5-10x nižja.

www.stat.si/statweb/...eSupport=1

Kar pomeni precej manj energije. Se pa strinjam glede jedrskih elektrarn. Čista debilnost jih ukinjat. Razen če računajo, da bodo fuzijske (ITER) že tako hitro obratovalne, preden začnejo obstoječe ugašat.

Strani: 1