Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Velike spremembe v trgovini! Hofer prvič pred Tušem! Amazon pa napada vse!
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zakaj trgovine izgubljajo kupce? Tudi zato, ker včasih delajo iz
kupcev norce. Vedno kadar smo prišli v ljubljano (nekaj let dvakrat
na teden, danes v povprečju enkrat na dva meseca) smo od samega
odprtja obiskovali Leclerc, ker je na izhodu iz Ljubljane proti
Novem mestu. Bil je nekaj posebnega, pofrancozena trgovina z
izdelki, ki jih drugod ni bilo pa še vedno jih ni. Še vedno so
nekaj posebnega, zamerim jim, prvič, ker so pred nekaj časa
izpremešali položaje izdelkov kar v tako veliki trgovini deluje
prav mučno, drugič, nekaterih izdelkov nimajo več v ponudbi ali jih
preprosto ne najdem več, raziskovati in spraševati se mi ne da,
tretjič, leta in leta, tudi pred nekaj mesecev so imeli v ponudbi
10 map z zavihkom v paketu za spodobno ceno, pred slabim mesecem so
v paketu bile le 3 mape po le malo nižji ceni kot prej deset map!!!
Seveda, poleg teh map smo kupili še kaj drugega npr. kartuše,
kakšen tiskalnik, papir, svinčnike, zvezke (ki so sicer, dražji kot
drugod), vse kar sodi v pisarno, tudi reprezentanco.
Torej, zapravili smo za zasebne in poslovne potrebe v povprečju 150 evrov (pred novim letom veliko več), brez kavice in velike solate v restavraciji. Pisarniškega materiala v Leclercu niti ne povoham več, tudi za reprezentanco in prednovoletna darila ne, in seveda, v letošnjem letu me ne vidijo več pa smo vedno pri njih opravili prednovoletne nakupe in vse to zaradi map, ki jih je prej bilo deset v paketu zadnjič pa le tri!!! Brez zamere, v njihovo cenovno politiko se ne mešam, kot kupec pa imam pravico do izbire. Še vedno bom kdaj pa kdaj zaradi kakšnega francoskega vina ali sira obiskal Leclerc, da pa bi po trgovini z ženo hodila uro ali dve in polnila voziček, se več ne bo zgodilo.
Torej, zapravili smo za zasebne in poslovne potrebe v povprečju 150 evrov (pred novim letom veliko več), brez kavice in velike solate v restavraciji. Pisarniškega materiala v Leclercu niti ne povoham več, tudi za reprezentanco in prednovoletna darila ne, in seveda, v letošnjem letu me ne vidijo več pa smo vedno pri njih opravili prednovoletne nakupe in vse to zaradi map, ki jih je prej bilo deset v paketu zadnjič pa le tri!!! Brez zamere, v njihovo cenovno politiko se ne mešam, kot kupec pa imam pravico do izbire. Še vedno bom kdaj pa kdaj zaradi kakšnega francoskega vina ali sira obiskal Leclerc, da pa bi po trgovini z ženo hodila uro ali dve in polnila voziček, se več ne bo zgodilo.
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 16.12.2018 20:40
... "Klasični trgovci so pred leti podcenjevali diskontarje.
Zdaj vsi podcenjujejo Amazon," opozarja raziskovalec tržnih trendov
Zenel Batagelj ...... OK, in kaj Petra in raziskovalec tržnih trendov Zenel Batagelj predlagata klasičnim trgovcem, da ne bi zgledalo, kot da podcenjujejo diskontarje in Amamzon ? ... khmm, da sami opustijo klasično trgovino in tudi oni postanejo diskontarji in internetni trgovci ? ...
P.S.: SSKJ besedo podcenjevati opredeljujeje kot prisojati čemu manjšo vrednost, manjši pomen, kot ga ima v resnici, ampak to pomeni samo takrat, ko npr. v športu močnejši nasprotnik zaradi podcenjevanja izgubi s šibkejšim, niti približno pa podcenjevanje ne pomeni, ko se v tekmi v trgovini klasični trgovci pač po svojih močeh borijo z diskontarji in internetnimi trgovci in ko se klasičnim trgovcem zaradi pojava interneta objektivno spremenjenih razmerij moči zmanjšuje njihov delež ... no, ampak za razliko od tekmovanja v športu - tekme se itak ponavljajo - klasični trgovci ne bodo izgubili nikoli, ker "klasičnih" potrošnikov ne bo zmanjkalo nikoli ...
Strani: 1