Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slovenske železnice v modernizacijo

Strani: 1

anon-61428 sporočil: 4.493
[#2734950] 22.09.18 19:18
Odgovori   +    2
Zakaj spet neki podatki, ki zavajajo? Drugo leto bodo zacele prihajati prve garniture Stadler. 26 jih bo prislo v parih letih.
Na 14mio iz 17mio so padli v par letih, žled rekonstrukcije in nesposobnost.
anon-394991 sporočil: 252
[#2734967] 22.09.18 21:06
Odgovori   +    1
Ko berem članek vidim, da Slovenske Železnice niso sposobne izvajati javnega prevoza potnikov in tudi, če nabavijo nove garniture tega ne bodo mogle izvajati, saj se delajo norca iz potnikov. Namreč ko hodiš okrog vidiš, da Potniški vlak zadržujejo in spustijo naprej tovorni vlak. Potem pa se čudijo, če potniški vlak nabije zamudo. Sočasno pa navijajo vozne rede in potem se hvalijo kako pridejo hitreje v nek kraj. Sočasno pa vsaki dan isti vlak vozi zamujen. Torej kdo se dela norca iz koga. ZAto se ne smemo čuditi, če potniki začnejo uporabljati alternativo prevozu. Ko bomo spremenili mišljenje pri izvajanju javnega prevoza in se sprejetih voznih redov držali bo javni promet dobil renome in se povečala uporaba.
prerok sporočil: 3.248
[#2734988] 23.09.18 08:51
Odgovori   +    1
Ni jasno zakaj kupujejo vlake, ki lahko vozijo do 160, če pa proge dopuščajo do 60.
ogo sporočil: 3.087
[#2734991] 23.09.18 09:33 · odgovor na: prerok (#2734988)
Odgovori   +    7
[prerok]
Ni jasno zakaj kupujejo vlake, ki lahko vozijo do 160, če pa proge dopuščajo do 60.
Ker bi drugače morali kupovati vlake iz tujih muzejev.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2734996] 23.09.18 10:31 · odgovor na: anon-394991 (#2734967)
Odgovori   +    0
[tone30]
Ko berem članek vidim, da Slovenske Železnice niso sposobne izvajati javnega prevoza potnikov in tudi, če nabavijo nove garniture tega ne bodo mogle izvajati, saj se delajo norca iz potnikov. Namreč ko hodiš okrog vidiš, da Potniški vlak zadržujejo in spustijo naprej tovorni vlak. Potem pa se čudijo, če potniški vlak nabije zamudo. Sočasno pa navijajo vozne rede in potem se hvalijo kako pridejo hitreje v nek kraj. Sočasno pa vsaki dan isti vlak vozi zamujen. Torej kdo se dela norca iz koga. ZAto se ne smemo čuditi, če potniki začnejo uporabljati alternativo prevozu. Ko bomo spremenili mišljenje pri izvajanju javnega prevoza in se sprejetih voznih redov držali bo javni promet dobil renome in se povečala uporaba.
Ta problem se zacne pri nacrtovanju gradbenih del. V Avstriji se ve natancne datume izvajanja za vsaj 2leti vnaprej, pri nas pa do zadnjih mesecev ne ves kdaj se bo zacelo, koliko casa bo trajalo, in kaksne bodo omejitve za voznjo vlakov. Poleg tega se vozni red dela napacno v osnovi saj se upostevajo redne hitrosti ne pa zmanjsane, zato vlak nikakor ne more bit tocen. Torej vozni red narejen na npr. 100 tam v praksi pa vozi 30, 50 mimo delovisc.
Poleg tega se planira garnitura siemens dejansko se pa vozi s slabso ker prve nimajo ali celo z avtobusom. Tukaj je tudi trma, kjer se nocejo odpovedat niti praznim vlakom, ker drzava placa.
Zraven pa so tudi napake "pritiski" pri izvajanju, kjer ima prednost tovorni vlak pred potniskim.
V glavnem ne more štimat pa da ga hebeš.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2735008] 23.09.18 11:45 · odgovor na: prerok (#2734988)
Odgovori   +    0
[prerok]
Ni jasno zakaj kupujejo vlake, ki lahko vozijo do 160, če pa proge dopuščajo do 60.
Poglej si www.slo-zeleznice.si...trosti.pdf in boš ugotovil da pretežno serješ v tri dni. Na železniškem križu in na odprti progi tako rekoč ne boš našel hitrosti 60 km/h, z izjemo počasnih voženj zaradi del ali pomanjkljivosti na progi. Tudi na stranskih progah so hitrosti samo izjemoma 60 km/h....

Strani: 1