Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom

Strani: 1

gora sporočil: 552
[#2734610] 20.09.18 12:16
Odgovori   +    1
Hm? Da bi avtu samo zamenjal motor, dodaš baterije in ga že lahko spremeniš v EV?

Ko so pri Tesli delali 1. roadsterja so imeli podobno laično razmišlanje. Ko so Lotusu dodali vse potrebno, so ugotovili, da se vse spremeni. Elon pravi, da so ohranili le 7% prvotne konstrukcije (stekla...).

Tu delajo tradicionalisti napako. Če želiš paleto vseh možnih kombinacij motorjev je izdelek en velik kompromis, ki ti vzame veliko prtlažnega prostora, lego na cesti poslabšaš...ni čudno, da ne prideš blizu. Izhodišče je napačno.
drugmirko sporočil: 919
[#2734629] 20.09.18 13:30 · odgovor na: gora (#2734610)
Odgovori   +    2
ne kompliciraj... avto je narejen na popolnoma novi CMP modularni platformi (je prvi serijski avto narejen na njej), ki je zasnovana za to, da na njej poleg ICE gnnanih vozil izdelujejo tudi hibridna in EV vozila...
alek14 sporočil: 10.046
[#2734856] 21.09.18 20:50
Odgovori   +    1
50 kWh je ravno za 150 km. Neki ste narobe povedal, računal ali pa meril.
jani1974 sporočil: 3.064
[#2734871] 22.09.18 07:37 · odgovor na: alek14 (#2734856)
Odgovori   +    1
[alek14]
50 kWh je ravno za 150 km. Neki ste narobe povedal, računal ali pa meril.
Bosch se ni držal dogovora in je tudi PSAju prodal tehnologijo, razvito za VW: če se avto vozi vštric z električnimi daljnovodi, se zna prikrito brezžično polnit. Ohišje baterij je hkrati velika antena.
Softver pa je tako razvit, da med vožjo pri brezžičnem polnjenju kaže večjo porabo, pri vožnji brez polnjenja pa manjšo, da voznik tega ne more enostavno zaznati.
alek14 sporočil: 10.046
[#2734892] 22.09.18 11:25 · odgovor na: jani1974 (#2734871)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [alek14]
> 50 kWh je ravno za 150 km. Neki ste narobe povedal, računal ali pa meril.

Bosch se ni držal dogovora in je tudi PSAju prodal tehnologijo, razvito za VW: če se avto vozi vštric z električnimi daljnovodi, se zna prikrito brezžično polnit. Ohišje baterij je hkrati velika antena.
Softver pa je tako razvit, da med vožjo pri brezžičnem polnjenju kaže večjo porabo, pri vožnji brez polnjenja pa manjšo, da voznik tega ne more enostavno zaznati.
Svetsko! :))
drugmirko sporočil: 919
[#2735019] 23.09.18 12:44 · odgovor na: alek14 (#2734892)
Odgovori   +    1
[alek14]
> [jani1974]
> > [alek14]
> > 50 kWh je ravno za 150 km. Neki ste narobe povedal, računal ali pa meril.
>
> Bosch se ni držal dogovora in je tudi PSAju prodal tehnologijo, razvito za VW: če se avto vozi vštric z električnimi daljnovodi, se zna prikrito brezžično polnit. Ohišje baterij je hkrati velika antena.
> Softver pa je tako razvit, da med vožjo pri brezžičnem polnjenju kaže večjo porabo, pri vožnji brez polnjenja pa manjšo, da voznik tega ne more enostavno zaznati.

Svetsko! :))
:)) lepa, ja... še posebej, ker jih je Bosch pustil na cedilu tik preden so naredili produkcijsko verzijo HibridAir motorja:

www.youtube.com/watc...u5ohe88oDE

ki se je kakšne štiri leta nazaj že z novinarji veselo vozil po Parizu:
www.youtube.com/watc...3PLymFHfHY

...v bistvu boljša ideja od elektrike.

za teh 300 km dosega (po WLTP ciklu!!) s 50kWh baterijo, pa ne vem... v ravnokar predstavljenem Peugeotovem e-Legend konceptu majo baterijo kapacitete 100kWh in trdijo, da zmore 600km z enom polnenjem (no, naj bi zmogel, saj ga ne nameravajo dat v proizvodnjo)...
dokler se vsega skupej ne da dejansko zapeljat po cesti je vse to itak sam en hud PR...
jaz bi pa v enem takem "mestnem potrleku", kot je ta DS 3 Crossback, raje mel tisti HibridAir pogon... avto je lažji, ima praktično enako prostora, ni ga treba "polnit par ur" in glede na novinarske teste po mestu dejansko porabi okrog 2 litra na 100km, saj speljuje "na zrak" in bremza s tem, da polni rezevoar z zrakom
alek14 sporočil: 10.046
[#2735039] 23.09.18 16:56 · odgovor na: drugmirko (#2735019)
Odgovori   +    1
Za doseg smo morali malce sami zadeve pomeriti.
Nemci (uporabniki) priznavajo, da Tesla S kuri 35-40 kWh/100km tudi pri normalnih temperaturah. Pač ne vozijo 105 km/h, kot je max. v ZDA.
Za ugotovitev realnega commuter akcijskega radija BEV je treba narediti test pri -10°C na AC pri vsaj 100 km/h. BMW i3 v takih razmerah pokuri ca. 30 kWh/100 km.
Že res, da je pri 20°C range skoraj 2x večji - toda ali je treba tudi pozimi v službo oz. imaš za takrat drug avto?
Izkušnje kažejo, da je dejanski uporabni commuter domet BEV 1/2 tistega kar obljublja WLTP. Tu se ni kaj dosti sprenevedati.
Če pa imaš avto za izlete ob lepem in toplem vremenu bo WLTP doseg možen vsaj prvo leto (baterija izgubi 2% dometa na leto).
FIN-466864 sporočil: 3.041
[#2735075] 23.09.18 23:25 · odgovor na: alek14 (#2734892)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 23.09.18 13:13
[alek14]
> [jani1974]
> > [alek14]
> > 50 kWh je ravno za 150 km. Neki ste narobe povedal, računal ali pa meril.
>
> Bosch se ni držal dogovora in je tudi PSAju prodal tehnologijo, razvito za VW: če se avto vozi vštric z električnimi daljnovodi, se zna prikrito brezžično polnit. Ohišje baterij je hkrati velika antena.
> Softver pa je tako razvit, da med vožjo pri brezžičnem polnjenju kaže večjo porabo, pri vožnji brez polnjenja pa manjšo, da voznik tega ne more enostavno zaznati.

Svetsko! :))
in kolk dolg se moreš vozit, da si "brez las"...:)))

Strani: 1