Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Najpomembnejši mercedes po trikolesniku Karla Benza

Strani: 1

dz1975 sporočil: 2.264
[#2732156] 05.09.18 01:25
Odgovori   +    3
Cena naj bi bila na nivoju GLC 63 AMG, se pravi okoli 90k EUR. Veliko za elektrificirani GLC z manjšim dometom kot npr. Hyundai Kona.
gora sporočil: 558
[#2732174] 05.09.18 08:15
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: gora 05.09.2018 08:27
Nekaj vprašanj za razmislek:
-kako to da puščice usmerjajo proti Tesli in želijo biti na njegovem mestu, ko pa je Tesla tako zanič?
-ali je EQ, ki bo prišel na trg 2020 res konkurenca modelu X, ki ga je Tesla začel proizvajati 2015 (zasnoval 2012)?
-kakšne bodo bilance Daimlerja po tej investiciji?
-ko CEO izjavi, da je bodočnost izključno električna, ali vsi skeptiki polni "znanja" verjamejo tem besedam?
-Ali se verjame, ko ta isti CEO izjavi, da so 10let za Teslo?
-koliko je kapaciteta? Toliko kot ostali Tesla Killerji (Bolt, I-pace...)? 10-50k?
gora sporočil: 558
[#2732196] 05.09.18 09:36
Odgovori   +    3
Sem se res nasmejal odzivu enga iz Bruslja:

Top speed 112mph??? WTF!!! Nobody in Germany's going to buy that, won't survive on the autobahn!

Perhaps that's the only way they get a reasonable consumption..

And there's no frunk, see the photos here: www.topspeed.com/car...82393.html

It's CRAP! Absolute CRAP!
murje sporočil: 5.120
[#2732211] 05.09.18 10:17
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: murje 05.09.2018 10:29
Mercedes-Benz EQC 400 4Matic

Glede na to, da pride na tržišče šele v prvi polovici leta 2019 vsi še vedno skrivajo ceno tega avantgardnega modela. Najšibkejši člen verige je nedvomno baterija, ki tehta 650 kilogramov, kar je kakšen majhen avtomobilček ali polovica avta srednjega razreda, ki ga moramo nenehoma vleči ali voziti s seboj. Dokler ne bodo izdelali boljše in zmogljivejše ter lažje baterije, do takrat bo venomer to največja omejitev električnih avtomobilov.

Concept car & Vision EQ silver arrow

Za pogon skrbi električni pogonski sklop, ki proizvede 550 kW (748 KM), moč pa dovaja baterijski sklop kapacitete 80 kWh. S tem bi koncept načeloma moral prevoziti vsaj 400 kilometrov, čeprav podatkov o pospešku in porabi niso izdali.
www.volan.si/novosti...i-koncept/
www.carsguide.com.au...ward-70601

Concept car & Audi PB18 e-tron

Akumulatorji so bolj kompaktni, z najnovejšo tehnologijo s suhim litijevim elektrolitom in brez tekočine, ki loči negativni in pozitivni pol, za polovico lažji kot sedaj, moči 95 kWh z avtonomijo več kot 500 km, ki so že pripravljene na napetost 800 V, kar pomeni, da se napolnejo že v 15 minutah. Teža najnovejšega Audija je 1.550 kg, s tremi električnimi motorji (spredaj po 150 kW, dva zadaj po 45o kW, kar pomeni 500kW, maksimalno kratkotrajno 570kW in pospeškom od 0 - 100km/h v 2 sekundah.
www.auto.it/news/new...to_solido/
www.carmagazine.co.u...18-e-tron/

Renault & Nissan & Mitsubishi

www.rinnovabili.it/i...lido-auto/
www.ilsole24ore.com/...fresh_ce=1

Toyota & Panasonic

www.ilsole24ore.com/...d=AEmPlaRD
pobalin sporočil: 14.456
[#2732261] 05.09.18 13:48
Odgovori   +    0
»Če bi nemška avtomobilska industrija samo v Nemčiji zamenjala vse avtomobile z električnimi, bi bilo kobalta premalo,« pravi Robert Dominko iz Kemijskega inštituta, kjer razvijajo tudi nove vrste baterij. Dodal je, da se težav zavedajo in iščejo možnosti, da se količina kobalta v baterijah zmanjša, poleg tega pa tudi načine predelave, ki še niso razviti.
www.delo.si/novice/o...52151.html

Strani: 1