3 min
Ko en klik stane milijone: zakaj podjetja gradijo sisteme za zgodnje opozarjanje (Oglas)
17 min
Samsung v drugem četrtletju s precej nižjim dobičkom
44 min
Trump z avgustom napovedal višje carine za 14 držav 1
1 ura
Zdravstveni dom Bled ima novega sodelavca, ki bo reševal življenja
1 ura
Kitajci v Evropo s pomočjo Toyotinega megatrgovca iz Savdske Arabije
4 ure
Tudi za kmete na voljo izobraževanje na daljavo
12 ur
Zmeda in neposlušnost pri umeščanju novih oblik mobilnosti
13 ur
Igor Bizjak: Pri umeščanju novih oblik mobilnosti se premalo poudarja vloga urbanistov 3
13 ur
Trump napovedal 25-odstotne carine za Japonsko in Južno Korejo; ameriške borze navzdol
13 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Evropske spodbude za inovacije v mestnem prometu: kaj se sofinancira
16 ur
Kako Renaultovo vsevidno oko pomaga letno prihraniti četrt milijarde evrov?
16 ur
Koledar: kdaj slovenske borzne družbe objavijo polletne rezultate
17 ur
Škodina največja novost na münchenskem salonu električna octavia?
18 ur
Gradbena dvigala v Sloveniji: zakaj zaostajamo za evropskimi standardi? (Oglas)
19 ur
INTERVJU Po drugi upokojitvi znova v sedlu – nekdanji Boschev menedžer na čelu slovenskega Elapheja
19 ur
Zaradi izbruha vulkana odpovedanih več kot dvajset letov na Bali
19 ur
For Brazil’s Criminals, Coffee Beans Are the Target
19 ur
Katere banke vam ponujajo fiksno obrestno mero pod tremi odstotki?
19 ur
Delnica Nvidie je na rekordu. Bi jo lahko poneslo na 250 dolarjev? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Intereuropa bo šla še v Grčijo

Strani: 1

anon-28048 sporočil: 327
[#6286] 03.10.06 07:44
Odgovori   +    0
To, pa to! Morda je na papirju in v glavi še vse mogoče. Toda celotni zadevi je potrebno vpihniti nekaj kar se imenuje POSEL. Andrej Lovšin - Intereuropa je zavila v rdeče številke. Tudi na borzi kljub navideznim poslom ne gre več tako, kot bi si želel. Intereuropa d.d. bi naj bila logistična družba, kar pa pod tvojim vodstvom nikoli ne bo. Logistične storitve lahko rešijo Intereuropo, na cestni promet in skladiščenje. Andrej Lovšin - LOGISTIKA. Žal vsak ni za vse.
anon-84507 sporočil: 82
[#6323] 03.10.06 10:18
Odgovori   +    0
Za tako ekspanzijo mora Lovšin najprej vedeti:
1. Koliko tovora ima zagotovljenega za Rusijo in druge kontinentalne lokacije na dolgi rok
2. Bo blago prevažal sam ali v kooperaciji s kom drugim. Edini, ki je to področje že nekako zajel, ima že svoje skladišče, kamione in logistiko, ki je malo boljša od Interevropine
3.Ekspanzija je pot v primerih, ko je možno plasirati odvečni kapital, čeprav bodo efekti nekoliko z zamikom. To matično podjetje v tem primeru prenese. Če pa je Interevropa že v rdečih številkah, potem je to samo še pospešek za navzdol.
4. Borzni pokazatelji so lahko zelo varljivi (jaz sem se že opekel v manj rizični situaciji). Gre namreč za to, da bi z velikim povpraševanjem po delnicah, dvigovali njeno ceno in ustvarjali lažni vides uspešnosti. Bojim se, da bo veliko vlagateljev v Interevropo utegnilo utrpeti znatne izgube. Potem bo pravljica privrela na dan - za nekatere - prepozno.
5. Čudi pa me, da je Lovšina povsod po svetu, nič pa ni slišati o integralnem nastopanju na najožji lokalni destinaciji. To je še dodatna okoliščina, ki lahko vodi v popoln paradoks.
anon-98324 sporočil: 122
[#6375] 03.10.06 14:34 · odgovor na: anon-84507 (#6323)
Odgovori   +    0
- Samo še prikolice za teh 70 novih kamionov nabavijo potem pa lahko začnejo s poslom v Rusiji in Ukrajini
- Na domači lokaciji pa začnejo organizirati pohode na črnokalske klance 

Strani: 1