Strani: 1

tstih sporočil: 5.199
[#2705252] 31.03.18 09:20
Odgovori   +    4
Kdo pa se v Sloveniji ukvarja s tem?
bc123a sporočil: 48.253
[#2705609] 03.04.18 14:35
Odgovori   +    0
Tole je prvi april, a ne?

Sicer pa je nekdo komentiral, da ni dovolj da so cela mesta podrejena avtom (recimo tisti del, kjer je bila nesreca je blazno pedestrian unfriendly, ceprav je tam veliko ljudi, ki hodijo pes iz bliznje arene, kjer so koncerti), sedaj bodo pametnjakovici, ko se bo izkazalo, da so samovozeci avti dizaster in nesposobni voziti tudi po tako avtom prilagojeni okolici, predlagali, da se mesta prilagodi kar samovozecim avtom... groza.
tstih sporočil: 5.199
[#2716691] 05.06.18 17:35
Odgovori   +    1
Vmesno porocilo o Uberjevi nesreci je zdaj dostopno -

www.ntsb.gov/news/pr...80524.aspx

Povzetek: umetna inteligenca v avtomobilu ni odpovedala. Pravilno je zaznala oviro, pravilno ocenila predvideno pot, jo pravilno identificirala, zaznala potrebo po zaviranju in potrebo po obvestilu voznika.

Vse to pa nic ni pomagalo, ker konstruktorji 1) niso predvideli sistema za opozarjanje voznika in 2) so blokirali urgentne zaviralne manevre, dokler je avtomobil pod nadzorom racunalnika.

Kljucni del: "The self-driving system shows the system first registered radar and LIDAR observations of the pedestrian about six seconds before impact, when the vehicle was traveling 43 mph. As the vehicle and pedestrian paths converged, the self-driving system software classified the pedestrian as an unknown object, as a vehicle, and then as a bicycle with varying expectations of future travel path. At 1.3 seconds before impact, the self-driving system determined that emergency braking was needed to mitigate a collision. According to Uber emergency braking maneuvers are not enabled while the vehicle is under computer control to reduce the potential for erratic vehicle behavior. The vehicle operator is relied on to intervene and take action. The system is not designed to alert the operator."

Izkazalo se je, kar je vecina predvidevala. Ni slo za tezave umetne inteligence, ampak uporabniske izkusnje. Da avto zazna oviro in 1) ne sme zavirati, niti 2) nima mehanizma za opozoriti voznika je stopnja inzenirske nekompetentnosti, za katero bi moral kdo odgovarjati.

Strani: 1