Strani: 1

0403PRESE sporočil: 49
[#2704843] 29.03.18 06:15
Odgovori   +    16
Moj stric fizik vse to govori že 10 let.Tudi vse izračune je naredil že zdavnaj- pa mu nihče tega noče objaviti.Lobiji....????
0126Bacis sporočil: 3.029
[#2704848] 29.03.18 07:11
Odgovori   +    28
Včasih smo rekli, da ima električni avto auspuh v Velenju!

Dajte ta članek prebrat še g. Hočevarju iz EKO oddelka ;=)))
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2704855] 29.03.18 07:45
Odgovori   +    13
Ni res, da je dizel najbolj eko. Pogled na graf "Okoljska bilanca..."pokaže, da je to električni avto na 100% zeleno energijo, recimo tisti ki se polni ponoči, saj podnnevi se verjetno z avtom vozimo, in to na fotovoltaične izvore.

Bolj resno je pa potrebno pogledati, zakaj so dizli v veliki meri onesnaževalci okolja, ne zaradi CO2, ampak zaradi prašnih delcev. In v mestih povzročajo delci PM10 problem in ne CO2. So pač avtomobilarji delali študijo. Sicer je pa znano, da ima ADAC bogato zgodovino ponarejanja rezultatov, recimo za najboljši avto leta, siol.net/avtomoto/no...olfa-20986
kzupanc sporočil: 10.519
[#2704869] 29.03.18 08:19
Odgovori   +    10
To je pa res zavajajoče. Ne gre za umazanost in celotno okoljsko bilanco (če so dejansko to tako imenovali, gre za katastrofalno zmoto), ampak za CO2 bilanco. Električni avtomobili so morda tudi dejansko še vedno bolj umazani po celotni bilanci od dizelskih ali bencinskih. Dizli izpuščajo NOx-e, ki med drugim povzročajo poletni smog zaradi ozona, bencinarji imajo v izpustih ogljikovodike. Pa nano trdi delci (saje) so v izpustih. Vse to škoduje človekovemu zdravju. Najbolj problematično je vse za prebivalce mest in tudi redne voznike, ki stalno vdihavajo izpušne pline. Celovita analiza, najpomembnejša, se naredi na osnovi predvidenih vplivov na človekovo zdravje (izguba let življenja, stroški zdravljenja in izgubljenih delovnih ur ipd.). In tu, sklepam, so električni avtomobili že danes precej spredaj po čistosti. Vsaj v mestih in za krajše razdalje je elektrika zakon. Seveda je treba upoštevati tudi CO2 vpliv na klimo, pa vzdržnost sistema pri naraščanju deleža električnih vozil.
anon-373799 sporočil: 20
[#2704905] 29.03.18 10:58
Odgovori   +    8
Kaj pa če bi prišteli še vplive na okolje v fazi izgradnje in razgradnje t.i. "alternativnih virov"? Ali drži, da za izgradnjo vetrne elektrarne porabimo več energije, kot jo ta odda v življenjski dobi? In okoljska primernost proizvodnje silicijevih rezin? Pa ko bodo te fotovoltaične elektrarne odslužile - kam bomo s temi nevarnimi odpadki?

In ja, zemljo imamo samo eno, pa še to sposojeno od naših vnukov. In svinjanje na enem mestu ne pomeni nujno, da posledic ne bodo čutili na drugem koncu sveta. Da o moralnosti takega početja sploh ne izgubljamo besed. Pa nisem proti napredku, samo ta bi moral biti bolj celosten. Najlažje je reševati en problem(ček) na račun drugih, kar za t.i. alternativne vire energije zagotovo velja!
vrac sporočil: 11.068
[#2704911] 29.03.18 11:29
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: vrac 29.03.2018 11:30
Men je tale izračn ADAC-a malo mimo. Proizvodnja novega vozila in recilažo kar seštevati, kot so naredili v ADAC-u, po moje ni pravilno. Za tono reciklirane kovine ali plastike je potrebno nekajkrat manj enegije kot če se materiali pridobivajo iz osnovnih surovin. Zato je reciklaža prej koristna za količino okoljskega odtisa kot škodljiva. Zatem eletrika povzroča tudi če se proizvede s fosilnimi gorivi, veliko manj škodljivi izpustov kot jih povzročajo motorji avtomobilov z notranjim izgorevanjem, kjer tako učinkovitega čiščenja izpustov ni mogoče izvesti. Tudi izkoristek EV je trikrat večji kot pri dizlu ali bencincu recimo, zato se mi narisani grafi zdijo nepravilni.

Strani: 1