Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Miro Cerar je zgodovina, drugi tir ostaja

Strani: 1

anon-61428 sporočil: 4.493
[#2702349] 14.03.18 18:34
Odgovori   +    7
Ja zgodba niti približno ni tako enostavna. 2tir se je zaključil nekje takrat ko so ljudje videli da so Zidar&co ukradli krat? pri AC in drugih gradbenih projektih nakar so nekateri sli v zapor eni propadli. Nato se je zgodil TEŠ, kjer spet kup stvari ni štimalo. Tako se železnice, ki rabi nad 10mrd ne da delat.
Zanimivo da se vsi zavedajo da je 2tir potreben vendar bi vsak stvar delal po svoje. Razvidno navzkrižje interesov v vrhu politike. Tako drzava ne more imeti niti en cilj kaj sele strategijo razvoja logistike, infrastrukture...
Državljan Vili je videl da vlada muti s projektom in priskočil na pomoč ter lepo ruši casovnico. Zato ga pustijo na miru, mene npr. ce bi probal se vtikat v zdravstvo bi odrezali v šusu magar na grd nacin, gledamo boj Mrevljeta, Loredana,..nič od nič nek Vili pa zanje uspehe, naključje ne ker odgovarja vsem da se ne dela. Se EUju bomo denar vračali.
Jasno da je tir koristen predvsem sosedom manj pa nam ker nič ne kasirajo od voženj vlakov. Borih 10mio, to se za obnovo 10km ni.
Hudič bo ce se zruši koperska proga za ene par mesecev. Pa da jih vidim kako skačejo po luftu.
anon-20353 sporočil: 1.085
[#2702370] 14.03.18 19:24
Odgovori   +    4
To sporočilo je izbrisal avtor (15.03.2018 00:44)
0430ABAKU sporočil: 1.782
[#2702479] 14.03.18 23:50
Odgovori   +    31
Vrhunska lumparija je bila že to, da nalašč niso hoteli narediti referenduma skupaj s predsedniškimi volitvami.
Vladi si je prav zadala cilj, da ljudje ne bi dobili možnosti.
anon-20353 sporočil: 1.085
[#2702496] 15.03.18 00:38
Odgovori   +    28
Zadnja sprememba: anon-20353 15.03.2018 00:44
Rabimo dva nova tira zgrajena na pošten način brez kraje pa čez celo Slovenijo napočez in podolgem. Eno celovito modernizacijo železnice.
Menda bo cmerar zvečer nekaj jamral, le kaj?
Spelje naj se.
A je Milojka že odstopila, le kaj še čaka? Jo bo treba s stolom vred ven nest.
Pa na drugmu stolu cmerarčka
Pa na tretjem stolu židane čebele
pa na četrtem stolu drugotirnega gašperšiča
pa na petem stolu tatico otrok, ki bo šla potem na s.p., da se ji bosta cedila med in mleko, ko avša računat ne zna
pa na šestem stolu palestinca
pa na sedmem stolu ...
pa se koloni še z Lj. magistrata farmacevtski opankar pridruži
pa iz murgel na pručki še tamalga prinesejo
za njim pa šarko podplaninski peš ko še stolčka nima bo pa berilo bral žebral
...
To bo povorka.
Saj bodo kmal volitve
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2702502] 15.03.18 05:23
Odgovori   +    22
Kdo bo 2TDK spravil v likvidacijo?
anon-202018 sporočil: 8.635
[#2702512] 15.03.18 07:23
Odgovori   +    14
............... sicer sem proti referendumom za vsak pasji drekec - vendar pa je ta odločitev VS popolnoma pravilna še posebno v luči formule v excelu.banda požrešna je začela krasti še predno so se dela na 2 tiru sploh začela!cmerar naj pa na drevo spleza.amen
anon-443849 sporočil: 58
[#2702513] 15.03.18 07:28
Odgovori   +    2
Avtorjem predlagam obisk okulista, njihova kratkovidnost je del epidemije imenovane neoliberalizem in je verjetno posledica suficita širine v postopkih edukacije.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2702515] 15.03.18 07:41
Odgovori   +    10
Demokracija...ne dopušča niti funkcionarskega magalomanstva, raztegnjenega vse do netolerance do sodnih odločitev... ki, kot ta v primeru referenduma o drugem tiru, sporočajo vitalni in prisiljujoče nujni element demokracije: proračunski denar ne pripada vladi, volitve in glasovanja morajo biti poštena, zakon je treba spoštovati in velja tudi za vlado, referendumi niso rušenje države, kritiki niso ugrabljenci "starih sil" in volja premierja ni zakon absolutista...je rekel ustavnik in filozof Andraž Teršek v Večeru.
anon-298924 sporočil: 15
[#2702520] 15.03.18 08:00
Odgovori   +    11
Se Vam mar ne zdi, da v senci tega fiaska nastaja še en, zelo podoben: nakup osemkolesnikov za vojsko, kjer je vlada očitno izbrala najdražjo varianto, brez razpisa, očitno tudi s podporo Nemčije, kot glavnega proizvodnega deležnika v poslu - netransparentno, nestrokovno in še kaj.
Pa so vsi lepo tiho!!
rx170 sporočil: 6.403
[#2702530] 15.03.18 08:43
Odgovori   +    3
Študija OECD vsebuje težko logično napako, druge nisem videl in je ne morem komentirati vsekakor pa je možno pri vrednotenju koristi z malo računske spretnosti prikazati marsikaj.

KAr se tiče odločitve sodišča: če mora vladna stran prikazati pluse in minuse, potem se tega ne spomnim pri EU ali NATO referendumu. Iz odločitev US in VS torej sledi, da je članstvo Slovenije v EU in NATU pravzaprav neustavno.

PRičakujem jasne konsekvence.
TA1 sporočil: 246
[#2702539] 15.03.18 09:03
Odgovori   +    9
Kakšni amaterji!!! Ne da ne znajo uporabljati excela, niti organizacij ne znajo navajati pravilno. Negativna selekcija pri kadrovanju, nepotizem, korupcija ...lepo se imamo v tej Sloveniji, ni kaj!
1357 sporočil: 7.095
[#2702617] 15.03.18 12:18
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: 1357 15.03.2018 12:21
Drugi tir in vse dogajanje okoli njega je najboljši dokaz da v glavah večine slovencov še vedno vlada socializem. spomnite se samo dogajanj v Luki Koper povezanih na to temo ali pa cirkusov Vilija Kovačiča in Duhovnika. Temu se reče kratko in jasno kruhoborstvo, ki izhaja iz zablojene socialistične miselnosti "vse je naše in vsiodločamo o vsem" neglede ali smo usposobljeni za to in ali imamo kakršen koli dejanski interes razen kruhoborstva. Obstoja pa pri celi tej zgodbi še ena bolj temna plat medalje, ki je sicer teško dokazljiva je pa vidnih veliko indicev za to zgodbo. Vilija Kovačiča ni bilo nikjer 25 let ko se je ta drugi tir projektiral in trasiral ko je pa prišlo do točke začetka realizacije se pa od nekje pojavi "državljan Vili Kovačič" in zruši projekt. Čigav vse interes je v ozadju da se drugi tir še nekaj časa ne izgradi o tem ne bi špekuliral je pa potencialnih interesentov iz različnih sfer ( ekonomija, geopolitika, varnostna sfera) veliko. zato bi bilo za vse nas najraciponalneje da bi se dao izgradnjo tega tira in njegovo upravljanje nekomu v koncesijski obliki za naslednih nekaj desetletij in bi bil ves prblem rešen. Da imamo še danes nevarne čudake na oblasti ali v bližini nje bom ponazoril z dvema primeroma. Ko se je v 70 letih gradila avtocesta Ljubljana-Postojna je moral biti na Raubar komandi zgrajen viadukt čeprav bi zadoščal samo most(nadvoz) za prečenje železnice in ta viadukt je bil ves čas miniran, da bi se lahko v primeru vojaškega spoapda porušil. Na enak način so se v tistem času gradial tudi letališča kjer so morale biti vse pristajalno vzletne steze ves čas minirane in pripravljene za uničenje. Ta dva detajla sem napisal zato da bo vsem, ki boste to brali jasno s kakšnimi bedaki je bilo potrebono živeti ve nekdanji državi in en del teh bedakov še danes vedri in oblači v bližini vladajočih struktur vsake vlade.

Strani: 1