Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kako je Jeff Bezos časopisnega dinozavra preobrazil v eno najinovativneših podjetij na svetu
Strani: 1
sporočil: 13.629
"Washington Post je v najboljših časih, leta 1993, imel naklado 830
tisoč izvodov – ta je do današnjih dni upadla skoraj za polovico, z
njo pa tudi prihodki od oglasov."
Tole pa ni tako povezano. Naklada bi lahko ostala enaka pa bi bil padec oglasov precej podoben.
Tole logiko zasledujemo tudi ma Financah:
»Jeff Bezos nam je vcepil razmišljanje, da morajo glavne stvari za poslovanje nastati v podjetju. Tudi Google storitev spletnega iskanja ne bi dal v zunanje izvajanje.«
...tudi mi imamo in razvijamo lasten CMS (sistem za objavljanje vsebin...pa čak i šire), ceprav je na trgu veliko ponudnikov. Ampak to je jedro produkta, kot pravi zgornja izjava.
Tole pa ni tako povezano. Naklada bi lahko ostala enaka pa bi bil padec oglasov precej podoben.
Tole logiko zasledujemo tudi ma Financah:
»Jeff Bezos nam je vcepil razmišljanje, da morajo glavne stvari za poslovanje nastati v podjetju. Tudi Google storitev spletnega iskanja ne bi dal v zunanje izvajanje.«
...tudi mi imamo in razvijamo lasten CMS (sistem za objavljanje vsebin...pa čak i šire), ceprav je na trgu veliko ponudnikov. Ampak to je jedro produkta, kot pravi zgornja izjava.
Strani: 1