Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.967
[#2687126] 05.12.17 05:51
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: FIN-379669 05.12.2017 05:56
Še podatek, ki ga danes uporabniki ne poznamo, je, dejanska življenjska doba baterije, če vozilo naredi vsaj 25.000 km na leto.
Nihče mi ne garantira, da po 10 letih niso baterije dejansko že za zamenjavo, ker z njimi dosežem zgolj običajnih 50% začetne uporabnosti (ali pa še manj). Kaj pa njihove lastnosti že po 5 letih uporabe, 35.000 letno?

Pri avtu pa to lahko pomeni recimo petino vrednosti novega ali še več? To pa ni hec, 5 jurjev.

Na koncu bomo tam, tam kot s klasičnimi vozili... ko bo mass production. Zapitek pa plačamo mi, uporabniki.

Pa še na varnosti vozil bo treba delati, ker so danes baterije lepo gorljiva zadevščina v primeru težje nesreče... še bo dosti dela.
tilenrexi sporočil: 6.775
[#2687174] 05.12.17 09:51
Odgovori   +    4
Največji strošek je čas, ki ga porabim, ko čakam, da se EV napolni, ko se (še) ne bi smel sprazniti.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2687487] 07.12.17 08:58
Odgovori   +    1
Nissan Leaf izgubi 78% vrednosti v treh letih, tako da je odgovor povsem jasen...

Strani: 1