Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: Umanotera "zelo verjetno" s pritožbo na okoljevarstveno soglasje Magni

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2668750] 22.08.17 19:13
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-317028 22.08.2017 19:15
Brez skrbi, Magna se je pred odločitvijo o postavitvi tovarne v Sloveniji seznanila s slovensko javnosektorsko in okoljevarstveno jebivetrsko folkloro in je čas izdaje dovoljenj, reševanja reklamacij, pritožb, tožb na pritožbe...vkalkuliran. Magnina investicija je še vedno aktualna, preseneča pa nasprotovanje stranke SDS investiciji, res preseneča...zdelo se, da ta stranka ima boljši občutek za tuje investicije in gospodarstvo.
pobalin sporočil: 14.456
[#2668762] 22.08.17 20:19
Odgovori   +    4
Zelo verjetno se bomo na odločitev pritožili, glavni razlog za pritožbo pa je vezan na oceno glede izpustov iz prometa ter s tem povezano kvaliteto zraka in javnim zdravjem," je danes povedal Gnezda.
Šlo naj bi za 168 tovornjakov za prevoz karoserij dnevno, vsak dan. Koliko težjih in težkih tovornjakov ter avtobusov pelje tam mimo na dan? Kolikšne so emisije potniškega letala s 100+ sedeži za en vzlet in pristanek na letališču tam zraven? Bo Gnezda dosegel tudi zaprtje tega letališča, ki se je skozi desetletja izkazalo za evidentno nepotrebno?
www.delo.si/ozadja/o...itala.html

Poglejmo, kaj je sedanja direktorica Umanotere Gaja Brecelj decembra 2013 govorila na odprti tribuni civilne družbe Slovenska kultura sredi razpada vrednot v Cankarjevem domu.
"Slovenija je dežela bogatih vodnih virov, prostranih gozdov, rodovitne zemlje, raznolikih obnovljivih virov energije, je tudi dežela izobraženih in delovnih ljudi. Nobenega objektivnega razloga ni, da se spreminja v deželo brezposelnosti, socialne izključenosti in lačnih otrok!"
Kako in s čim bo Umanotera prispevala k zmanjšanju brezposelnosti in socialne izključenosti na mariborskem koncu? Kakšno je trajnostna analiza Umanotere o Luki Koper, negativnih vplivih Luke na okolje, vplivu tovornega prometa v/iz Luke, napovedani rasti pretovora in širjenja Luke? Pa tudi, kaj gospa Brecelj meni o fenomenu luškega (ne)zaposlovanja in kdaj bo Umanotera objavila kakšno stališče o tem.
V Luki so ob tem ocenili, da bi - če bi se odrekli podizvajalcem - morali zaposliti od 1.200 do 1.250 delavcev, da bi lahko ohranili raven storitve iz leta 2016, ocenjen strošek dela potencialne zaposlitve vseh delavcev IPS-jev v Luki Koper pa bi leta 2016 skupaj znašal 44,3 milijona evrov.
S tem bi se strošek, ki ga je Luka Koper plačala izvajalcem pristaniških storitev brez stroškov zagotavljanja strojev leta 2016, povečal za 23,6 milijona evrov, družba pa bi z zaposlitvijo delavcev pri podjetjih IPS morala dodatno kupiti tudi stroje, ki jih danes zagotavljajo nekateri IPS-ji.
www.rtvslo.si/gospod...nov/430410
Itn.

Strani: 1