Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tesla kot Apple, BMW pa kot Nokia?
Strani: 1
sporočil: 251
Po mojem skromnem mnenju tukaj ni nikakršne podobnosti.
Tesla ima pred sabo vsaj toliko težav in izzivov kot BMW.
Tesla ima pred sabo vsaj toliko težav in izzivov kot BMW.
sporočil: 11.405
Dobra karikatura.
Kar nemške avtomobiliste rešuje to, da gre za ogromen ekosistem, ki je veliko veliko večji od Nokie. Morda 100x večji? Telefoni so potrošna roba, ki jo ljudje menjajo na dve leti. Kupiš zadevo in že dela. Tesla pa rabi polnilnice, servisno mrežo, proizvodnjo itd. Že sedaj Tesla pokuri ogromno denarja in še več ga bo. Vse imajo napeto do amena. Nemci pa sedaj na polno lovijo zaostanek. In za razliko od Nokie se zavedajo problema. In imajo denar in na stotine kooperantov, ki jim bodo pomagali v tem boju. Pa ljudje menjajo avte na 7,8, celo 10 let. Tako da gre za dolg cikel. Trenutno se EV prodajajo predvsem zaradi subvencij. Ko države zmanjšajo subvencije, pade tudi prodaja. Pa tudi pri baterijah zadeve niso tako preproste kot se zdi. Pa tudi strošek elektrike se bo povečal. Sedaj se prodaja ene izračune, ko bo zadeva stekla se bodo pa dvignili omrežnino itd. Se mi zdi da znamo prej dobiti avtonomno vozeča vozila.
Kar nemške avtomobiliste rešuje to, da gre za ogromen ekosistem, ki je veliko veliko večji od Nokie. Morda 100x večji? Telefoni so potrošna roba, ki jo ljudje menjajo na dve leti. Kupiš zadevo in že dela. Tesla pa rabi polnilnice, servisno mrežo, proizvodnjo itd. Že sedaj Tesla pokuri ogromno denarja in še več ga bo. Vse imajo napeto do amena. Nemci pa sedaj na polno lovijo zaostanek. In za razliko od Nokie se zavedajo problema. In imajo denar in na stotine kooperantov, ki jim bodo pomagali v tem boju. Pa ljudje menjajo avte na 7,8, celo 10 let. Tako da gre za dolg cikel. Trenutno se EV prodajajo predvsem zaradi subvencij. Ko države zmanjšajo subvencije, pade tudi prodaja. Pa tudi pri baterijah zadeve niso tako preproste kot se zdi. Pa tudi strošek elektrike se bo povečal. Sedaj se prodaja ene izračune, ko bo zadeva stekla se bodo pa dvignili omrežnino itd. Se mi zdi da znamo prej dobiti avtonomno vozeča vozila.
sporočil: 31.951
Zadnja sprememba: najobj 07.08.2017 10:47
... In če je Tesla novi Apple, kdo bo nova Nokia ali pa
BlackBerry? Odgovor je na dlani: nemška avtoindustrija, ki si je v
zadnjih letih kar dobro pokvarila imidž. ...... OK, ampak preden bodo na Financah spet pisali o primerjavah iz poslovno-finančnih medijev, kot sta Financial Times in Bloomberg, bi lahko uporabili malo svoje pameti in se vprašali, koliko svojih ajfonov bi Apple prodal, če bi ajfoni rabili toliko energije kot avtomobili in bi jo "tankali" na enak način kot Tesla za svoje avtomobile ...
P.S.: glede na svoje primerjave tudi novinarji poslovno-finančnih medijev, kot sta Financial Times in Bloomberg, očitno nimajo pojma o osnovah fizike ... khmm, ali pa ne znajo poštevanke, če ta ni vezana na tečaje na borzi ...
sporočil: 6
čas vnosa: 07.08.17 19:32
Ne vem, zakaj se ameriški mediji spravljajo toliko na BMW in na
nemške proizvajalce avtomobilov, ko gre za (ne)sposobnost preboja z
električnimi avtomobili.
BMW i3 je trenutno še vedno 3. najbolje prodajani električni avto (za Nissan Leafom in Teslo S). Kmalu ga bosta prehitela Tesla 3 in Chevrolet Spark. Bo pa še vedno #5. In tudi električnega Golfa najdemo med prvih 10.
In MB, Audi, VW kot tudi BMW so napovedali nove električne modele v naslednjih nekaj letih. Tudi Jaguar in Volvo. In drugi tudi. Torej bodo zaostajali le nekaj let oz pol življenjskega cikla generacije produkta, kar je v avtomobilski industriji zelo malo!
Nihče se pa ne spravlja na ostale proizvajalce, ki so še na slabšem kot nemški. Kje so Fordovi električni avtomobili? Pa Toyotini? Tudi Chrysler še nič konkretnega ne ponuja. Pa električni modeli koncerna PSA? Da raznih malih japonskih znamk kot so Suzuki, Honda, Mazda in Mitsubishi niti ne omenajam.
Električni avtomobili so še vedno niša in bodo to ostali še nekaj časa, dokler ne bo polnilna infrastruktura dovolj razvejana in dovolj proizvodnih kapacitet za baterije zgrajenih.
V letu 2016 je bilo po svetu proizvedenih 72 milijona avtomobilov, od tega le 1,2 milijona električnih. Tesla tudi ne more proizvodne kapacitete širiti tako hitro, da je drugi ne bi začeli vsaj loviti počasi.
Seveda in Tesla trenutno prednost, saj lahko električne avte razvija brez bremena proizvodnje, servisa itd avtov z motorji na notranje izgorevanje. Da ne omenjam, da od Tesle nihče (tudi po 14 letih obstoja ne) še nihče ne pričakuje ustvarjanje dobička, medtem ko ga od drugih že uveljavljenih proizvajalcev pa. Tesla je po svoji naravi še vedno start-up in tako tudi posluje.
Glede na višjo ceno Teslinih avtomobilov, so verjetno res najbolj na udaru modeli bolj prestižnih znamk. A npr navkljub prisotnosti Tesle S na trgu, prodaja Mercedesa E in S ter npr BMW 5 in 7 še vedno globalno raste. Res pa je, da nekateri trgi usihajo, a za to so bolj krive slabše lizing ponudbe ali kaj drugega kot pa Tesla. In verjetno bo tudi s Teslo 3 tako. Dvomim, da se bo lahko krepoko zajedla v prodajne številke nemških proizvajalcev.
Nihče pa nič ne omenja, kako Tesla S vpliva in kako bo Tesla 3 vplivala npr na porodajo Lexusov, Infinitijev, Acur, Cadillacov, Lincolnov, Buickov itd. Znamk, ki so precej bolj odvisni od ameriškega trga , saj so na evropskih trgih slabo zastopani ali pa sploh niso. Da ne govorim, da so nemški proizvajalci močnejši tudi na kitajskem trgu.
In da niti ne omenjam dejstva, da sta si industrija (zabavne) elektronike in avtomobilska industrija precej različni, zato primerjeve ne vzdržijo. O tem se je že eden od komentatorjev razpisal, zato ne bom ponavljal.
Gre za navadne novinarske race, za nepoznavanje industrij in za navadno histerijo. Tesla pa - kot Apple - že skoraj prerašča v kult.
BMW i3 je trenutno še vedno 3. najbolje prodajani električni avto (za Nissan Leafom in Teslo S). Kmalu ga bosta prehitela Tesla 3 in Chevrolet Spark. Bo pa še vedno #5. In tudi električnega Golfa najdemo med prvih 10.
In MB, Audi, VW kot tudi BMW so napovedali nove električne modele v naslednjih nekaj letih. Tudi Jaguar in Volvo. In drugi tudi. Torej bodo zaostajali le nekaj let oz pol življenjskega cikla generacije produkta, kar je v avtomobilski industriji zelo malo!
Nihče se pa ne spravlja na ostale proizvajalce, ki so še na slabšem kot nemški. Kje so Fordovi električni avtomobili? Pa Toyotini? Tudi Chrysler še nič konkretnega ne ponuja. Pa električni modeli koncerna PSA? Da raznih malih japonskih znamk kot so Suzuki, Honda, Mazda in Mitsubishi niti ne omenajam.
Električni avtomobili so še vedno niša in bodo to ostali še nekaj časa, dokler ne bo polnilna infrastruktura dovolj razvejana in dovolj proizvodnih kapacitet za baterije zgrajenih.
V letu 2016 je bilo po svetu proizvedenih 72 milijona avtomobilov, od tega le 1,2 milijona električnih. Tesla tudi ne more proizvodne kapacitete širiti tako hitro, da je drugi ne bi začeli vsaj loviti počasi.
Seveda in Tesla trenutno prednost, saj lahko električne avte razvija brez bremena proizvodnje, servisa itd avtov z motorji na notranje izgorevanje. Da ne omenjam, da od Tesle nihče (tudi po 14 letih obstoja ne) še nihče ne pričakuje ustvarjanje dobička, medtem ko ga od drugih že uveljavljenih proizvajalcev pa. Tesla je po svoji naravi še vedno start-up in tako tudi posluje.
Glede na višjo ceno Teslinih avtomobilov, so verjetno res najbolj na udaru modeli bolj prestižnih znamk. A npr navkljub prisotnosti Tesle S na trgu, prodaja Mercedesa E in S ter npr BMW 5 in 7 še vedno globalno raste. Res pa je, da nekateri trgi usihajo, a za to so bolj krive slabše lizing ponudbe ali kaj drugega kot pa Tesla. In verjetno bo tudi s Teslo 3 tako. Dvomim, da se bo lahko krepoko zajedla v prodajne številke nemških proizvajalcev.
Nihče pa nič ne omenja, kako Tesla S vpliva in kako bo Tesla 3 vplivala npr na porodajo Lexusov, Infinitijev, Acur, Cadillacov, Lincolnov, Buickov itd. Znamk, ki so precej bolj odvisni od ameriškega trga , saj so na evropskih trgih slabo zastopani ali pa sploh niso. Da ne govorim, da so nemški proizvajalci močnejši tudi na kitajskem trgu.
In da niti ne omenjam dejstva, da sta si industrija (zabavne) elektronike in avtomobilska industrija precej različni, zato primerjeve ne vzdržijo. O tem se je že eden od komentatorjev razpisal, zato ne bom ponavljal.
Gre za navadne novinarske race, za nepoznavanje industrij in za navadno histerijo. Tesla pa - kot Apple - že skoraj prerašča v kult.
sporočil: 2.264
Nakup Tesle X in S je statusni simbol. 99% kupcev (vsaj v ZDA) ga
ima kot drugi, tretji, četrti...avto. Chevy je naredil tehnično
izjemnega Bolt-a, ga ponudil po dobri ceni (cca. 25.000 usd po
zveznem rabatu in rabatu proizvajalca), pa so pa par mesecih
ustavili proizvodnjo, ker ni prodaje. Edini razlog za prodajo el.
avtomobilov so davki in regulacija, ekonomskih razlogov ni
nobenih...če Slovenija nabije 100% davek na dizelske/bencinske
avtomobile, se bo tudi pri nas prodajalo el. avte kot vroče
žemljice, enako kot na Danskem in Norveškem.
Strani: 1