Zasebnost
52 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
57 min
Za glasovanje zunaj okraja stalnega prebivališča se je treba prijaviti - čas je še danes in jutri
1 ura
Skrajno desna AFD tik pred evropskimi volitvami z najnižjo podporo v zadnjem letu, skrajno leva Sahra Wagenknecht gor
1 ura
5. industrijska revolucija v kmetijstvu: SlopeHelper in AgileHelper (Oglas)
1 ura
Danes se je začelo predčasno glasovanje - kje lahko glasujete
2 uri
Delničarji Triglava potrdili dividendo, znaša 1,75 evra bruto na delnico
3 ure
Nemška vlada prodala delnice Telekoma: denar bodo vložili v železnice
3 ure
Toyota, Mazda, Honda in drugi pod drobnogledom oblasti zaradi goljufij pri homologacijah
5 ur
Ljudje si te zapomnijo po nepozabnem doživetju in avtentičnosti
6 ur
Za volanom BMW 5 touring - karavan še zdaleč ni za odpis
6 ur
Žito: Močnejši s prestrukturiranjem in obsežnimi vlaganji
7 ur
Grashka: razvijali bodo fermentirane baze in izdelke za največja evropska podjetja
8 ur
Kaj prinaša prenovljeni NEPN? 4
10 ur
11 stanovanj, ki jih lahko do začetka julija kupite na dražbah
16 ur
Za volanom MAN TGE next level – varnost poleg kakovosti igra prvo violino
17 ur
Najbolj brani članki danes
19 ur
Objavljeni predlogi zakonov o davčnih spremembah 5
20 ur
Stanovanjska posojila: junij prinesel nove reze fiksnih obrestnih mer, navzdol tudi EURIBOR
20 ur
Od ECB se ta teden pričakuje prvi obrestni rez, kaj bo po pričakovanju sledilo 2
21 ur
Lizinški velikan, ki upravlja pol milijona e-avtov, povezan tudi v Sloveniji in na Hrvaškem

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.405
[#2661128] 29.06.17 00:08
Odgovori   +    7
Koliko enega bluzenja od teh trgovcev.

Če hočeš sodobne pripomočke - recimo avtomatski menjalnik, radarski tempomat, vzratno kamero, DAB radio, navigacijo, pa še nekaj drugih varnostnih pripomočkov si hitro na 25.000 EUR, pri večini znamk na 30.000 EUR.

Da pa kupiš avto za 15.000 EUR, mu pa že v osnovi veliko fali. Ja, je boljši in naprednejši kot je bil stari avto, ampak je hkrati tudi daleč od splošnih standardov, ki veljajo danes.

Ti pa hitro začnejo ponujati 17 ali 18 colske gume, pa izbiro enega pripomočka pogojujejo z drugim itd.
Gustl sporočil: 13.631
[#2661129] 29.06.17 06:02 · odgovor na: sopranos (#2661128)
Odgovori   +    6
[sopranos]
Koliko enega bluzenja od teh trgovcev.

Če hočeš sodobne pripomočke - recimo avtomatski menjalnik, radarski tempomat, vzratno kamero, DAB radio, navigacijo, pa še nekaj drugih varnostnih pripomočkov si hitro na 25.000 EUR, pri večini znamk na 30.000 EUR.

Da pa kupiš avto za 15.000 EUR, mu pa že v osnovi veliko fali. Ja, je boljši in naprednejši kot je bil stari avto, ampak je hkrati tudi daleč od splošnih standardov, ki veljajo danes.
Kakšni slosni standardi? Se vedno govorimo o "nice to have". Splosne standarde premika prav tako avto industrija, da se folku zazdijo "must have".

Ravno se razgledujem za novim avtom in ker kaj vec kot 15k ne dam za pleh, me zanima, kje bo sfalil pri "splošnih standardih".

Kot jaz razumem, manjkajo igrace, res potrebna osnova pa je postala ze 10 let+ nazaj standard.
anon-96546 sporočil: 1.682
[#2661145] 29.06.17 08:42 · odgovor na: Gustl (#2661129)
Odgovori   +    6
[Gustl]
> [sopranos]
> Koliko enega bluzenja od teh trgovcev.
>
> Če hočeš sodobne pripomočke - recimo avtomatski menjalnik, radarski tempomat, vzratno kamero, DAB radio, navigacijo, pa še nekaj drugih varnostnih pripomočkov si hitro na 25.000 EUR, pri večini znamk na 30.000 EUR.
>
> Da pa kupiš avto za 15.000 EUR, mu pa že v osnovi veliko fali. Ja, je boljši in naprednejši kot je bil stari avto, ampak je hkrati tudi daleč od splošnih standardov, ki veljajo danes.

Kakšni slosni standardi? Se vedno govorimo o "nice to have". Splosne standarde premika prav tako avto industrija, da se folku zazdijo "must have".

Ravno se razgledujem za novim avtom in ker kaj vec kot 15k ne dam za pleh, me zanima, kje bo sfalil pri "splošnih standardih".

Kot jaz razumem, manjkajo igrace, res potrebna osnova pa je postala ze 10 let+ nazaj standard.
Za 15.000 že dobiš soliden varen avto. Sicer pa si vedno kot ženska privoščim nakup avtomobila, kot si ga nobeden moški ne more. To sem ponovila že tretjič!
Vstopim v trgovino in rečem, da hočem beli avto. Pri enem trgovcu so mi pred 15 leti rekli, da belega nimajo, ker jih nič ne prodajo. Saj jih ne morete prodati, če jih nimate! Pri Toyoti je bila prodajalka bolj fleksibilna, takoj je poiskala po medmrežju, kdo ga ima. So mi ga iz Kopra tovorili en mesec. Ampak bil je beli z dodatno varnostno opremo.... skratka sem bila zadovoljna. Letos sem spet v trgovini ponovila isti postopek - hočem beli Nissan, so mi ga dotovorili iz Amsterdama, prvi vtisi - zelo OK. Opreme, da se mi niti ne ljubi vse preštudirati.... Naj se vidi, kaj si blondinke lahko privoščimo.
anon-202165 sporočil: 970
[#2661165] 29.06.17 10:07 · odgovor na: sopranos (#2661128)
Odgovori   +    5
Za 15.000 eur dobiš nov Renault Megane ali pa Fiat Tipo karavan s čisto OK opremo. Meni se zdi to več kot spodoben avto glede na naše prihodke in velikost povprečne slovenske družine. Je pa res, da povprečni Slovenec za ta denar raje kupi 4 leta starega Audija A4.
sopranos sporočil: 11.405
[#2661168] 29.06.17 10:20 · odgovor na: Gustl (#2661129)
Odgovori   +    1
[Gustl]
> [sopranos]
> Koliko enega bluzenja od teh trgovcev.
>
> Če hočeš sodobne pripomočke - recimo avtomatski menjalnik, radarski tempomat, vzratno kamero, DAB radio, navigacijo, pa še nekaj drugih varnostnih pripomočkov si hitro na 25.000 EUR, pri večini znamk na 30.000 EUR.
>
> Da pa kupiš avto za 15.000 EUR, mu pa že v osnovi veliko fali. Ja, je boljši in naprednejši kot je bil stari avto, ampak je hkrati tudi daleč od splošnih standardov, ki veljajo danes.

Kakšni slosni standardi? Se vedno govorimo o "nice to have". Splosne standarde premika prav tako avto industrija, da se folku zazdijo "must have".

Ravno se razgledujem za novim avtom in ker kaj vec kot 15k ne dam za pleh, me zanima, kje bo sfalil pri "splošnih standardih".

Kot jaz razumem, manjkajo igrace, res potrebna osnova pa je postala ze 10 let+ nazaj standard.
Mislim, da sem jih naštel v enem odstavku prej. Da pa kupiš nov avto, zato da dobiš opremo, ki jo ima srednje opremljen avto izpred 10 let, je pa čisto vseeno, če voziš stari avto. Če dam primerjavo s telefoni, nima smisla zamenjati iphone 1 z iphone 2, ce pa je zunaj iphone 7 oz. 8. Potem je čisto vseeno, če ostaneš pri iphonu 1. Kaj ti bo nov našminkan avto, če pa je v osnovi komaj kaj boljši kot 10 let star avto.
pobalin sporočil: 14.456
[#2661169] 29.06.17 10:25
Odgovori   +    3
Pred krizo smo šli v salon s 15 tisoč evri in kupili avto za 18 tisočakov, v mislih smo imeli trivratni avto, odpeljali smo karavana. Danes pa kupci po večini kupijo takšen avto, kot so si ga zamislili, redko zelo dražjega.
Na kratko: bili ste moroni, zdaj ste pa prišli vsaj k osnovni pameti. Človeka prime, da bi izbrskal deset let stare izjave teh trgovcev o "dobro obveščenih, preudarnih, modernih in zahtevnih slovenskih kupcih", pri čemer imajo "pomembno vlogo tudi strokovni novinarji in mediji, ki ljudstvo izčrpno obveščajo in osveščajo".
Tržni deleži so skoraj identični (Citroën 5,5 odstotka, Peugeot 6,15 odstotka), so pa zelo različni kanali prodaje.
Kaj vas je na hrvaškem trgu najbolj presenetilo?
Mogoče to, da bi kakšen hrvaški novinar prepoznal iztočnico "zelo različni kanali prodaje", jo zgrabil in obdelal naprej. Če pa tega ne bi naredil, bi pripombo vsaj vrgel ven pri pisanju članka. Ker je morda toliko brihten, da razume, kakšna vsebinska luknja v intervjuju je to.
Kje pa so centri kupne moči?
Največji je vsekakor Zagreb, nato Reka. Vsi drugi so manjši.
Hm, Reka, ki od leta 1971 očitno stalno izgublja prebivalce? Reka pred Splitom, ki ima še vedno cca 40-50 kiloljudi več, razlika med županijama pa je skoraj 150 kiloduš v prid Splitsko-dalmatinske? Pardon, pozabil sem, da je to rubrika o avtomobilih. :-)
sopranos sporočil: 11.405
[#2661170] 29.06.17 10:26 · odgovor na: anon-202165 (#2661165)
Odgovori   +    9
[bacco979]
Za 15.000 eur dobiš nov Renault Megane ali pa Fiat Tipo karavan s čisto OK opremo. Meni se zdi to več kot spodoben avto glede na naše prihodke in velikost povprečne slovenske družine. Je pa res, da povprečni Slovenec za ta denar raje kupi 4 leta starega Audija A4.
Lej, saj se strinjam s tabo. Hočem samo to povedati, da za ta denar niti približno ne dobiš tega kar ti trgovci oglašujejo. In zato je čisto vseeno, če svoj avto zgonis do konca. Ga imaš 12-15 let. Ga ni treba menjati na 6-8 let.

Slovenci jemo v gostilnah kjer je cena malice cca. 6€. V medijih so pa same ocene restavracij, kjer se malica začnejo pri 20€. Če dam analogijo s temi avti.
anon-202165 sporočil: 970
[#2661171] 29.06.17 10:33 · odgovor na: sopranos (#2661170)
Odgovori   +    2

Slovenci jemo v gostilnah kjer je cena malice cca. 6€. V medijih so pa same ocene restavracij, kjer se malica začnejo pri 20€. Če dam analogijo s temi avti.
Ja, samo s hrano je drugače. Poceni je najboljše, pa pomembno je da so porcije velike. Avto pa mora biti nov. Al pa vsaj nemc :)
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2661172] 29.06.17 10:37 · odgovor na: sopranos (#2661168)
Odgovori   +    3
[sopranos]
> [Gustl]
> > [sopranos]
> > Koliko enega bluzenja od teh trgovcev.
> >
> > Če hočeš sodobne pripomočke - recimo avtomatski menjalnik, radarski tempomat, vzratno kamero, DAB radio, navigacijo, pa še nekaj drugih varnostnih pripomočkov si hitro na 25.000 EUR, pri večini znamk na 30.000 EUR.
> >
> > Da pa kupiš avto za 15.000 EUR, mu pa že v osnovi veliko fali. Ja, je boljši in naprednejši kot je bil stari avto, ampak je hkrati tudi daleč od splošnih standardov, ki veljajo danes.
>
> Kakšni slosni standardi? Se vedno govorimo o "nice to have". Splosne standarde premika prav tako avto industrija, da se folku zazdijo "must have".
>
> Ravno se razgledujem za novim avtom in ker kaj vec kot 15k ne dam za pleh, me zanima, kje bo sfalil pri "splošnih standardih".
>
> Kot jaz razumem, manjkajo igrace, res potrebna osnova pa je postala ze 10 let+ nazaj standard.

Mislim, da sem jih naštel v enem odstavku prej. Da pa kupiš nov avto, zato da dobiš opremo, ki jo ima srednje opremljen avto izpred 10 let, je pa čisto vseeno, če voziš stari avto. Če dam primerjavo s telefoni, nima smisla zamenjati iphone 1 z iphone 2, ce pa je zunaj iphone 7 oz. 8. Potem je čisto vseeno, če ostaneš pri iphonu 1. Kaj ti bo nov našminkan avto, če pa je v osnovi komaj kaj boljši kot 10 let star avto.
Ce kupis 10 let star avto za 15k - ali bolje, kupis ga za 8-10K, ostalo pa rezerviras za servisiranje - se vozis neprimerno bolje kot z novim avtom za 15K.

Denimo en zmogljiv a6 karavan: www.avto.net/Ads/det...%20Tiptron

Ali cisto pravi jeep: www.avto.net/Ads/det...ited%20Avt

Ali pa svedski cabrio z webastom :-))
www.avto.net/Ads/det...20momentum

Lahko pa kupis nov Nissan Juke ali Peugeot 2008... da ti rata slabo vsakokrat ko svoj avto vidis :-)))
Gustl sporočil: 13.631
[#2661173] 29.06.17 10:39 · odgovor na: sopranos (#2661168)
Odgovori   +    3
[sopranos]
> [Gustl]
> > [sopranos]
> > Koliko enega bluzenja od teh trgovcev.
> >
> > Če hočeš sodobne pripomočke - recimo avtomatski menjalnik, radarski tempomat, vzratno kamero, DAB radio, navigacijo, pa še nekaj drugih varnostnih pripomočkov si hitro na 25.000 EUR, pri večini znamk na 30.000 EUR.
> >
> > Da pa kupiš avto za 15.000 EUR, mu pa že v osnovi veliko fali. Ja, je boljši in naprednejši kot je bil stari avto, ampak je hkrati tudi daleč od splošnih standardov, ki veljajo danes.
>
> Kakšni slosni standardi? Se vedno govorimo o "nice to have". Splosne standarde premika prav tako avto industrija, da se folku zazdijo "must have".
>
> Ravno se razgledujem za novim avtom in ker kaj vec kot 15k ne dam za pleh, me zanima, kje bo sfalil pri "splošnih standardih".
>
> Kot jaz razumem, manjkajo igrace, res potrebna osnova pa je postala ze 10 let+ nazaj standard.

Mislim, da sem jih naštel v enem odstavku prej. Da pa kupiš nov avto, zato da dobiš opremo, ki jo ima srednje opremljen avto izpred 10 let, je pa čisto vseeno, če voziš stari avto. Če dam primerjavo s telefoni, nima smisla zamenjati iphone 1 z iphone 2, ce pa je zunaj iphone 7 oz. 8. Potem je čisto vseeno, če ostaneš pri iphonu 1. Kaj ti bo nov našminkan avto, če pa je v osnovi komaj kaj boljši kot 10 let star avto.
Zelo slaba primerjava. Iphone 1 je za to, kar naj bi danes bil phone, neuporaben. Ker se je namembnost spremenila, phone je postal racunalnik, fotkic, navigacija, pisarna...

Kaj pa avto, se je namembnost kaj spremenila v desetih letih?

Tcoja primerjava drzi med Iphone 6 in 7. Ne pa med 1 in 7.

Torej 10 let star avto je Iphone 6, novi avto je Iphone 7. Vsaj jaz ne vidim drugih vecjih razlik.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2661175] 29.06.17 10:42 · odgovor na: sopranos (#2661170)
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: anon-207617 29.06.2017 10:46
Ce bi jaz imel budget za avto 50K, bi se vedno kupil rabljenega. Bi pac bil aston martin ali kaj podobnega :-)

Enkrat se zivi.

(v praksi gotovo nikoli ne bom imel budzeta za avto 50K, ker ce bi res imel, bi 45 zagonil za potovanje, babo in snops, avto bi pa kupil za 5K :-))))

Pozicija: 12 let star Subaru Outback z reduktorjem, strasno ponosen, vcasih se mu mal lucke przigajo :-)... ampak snops mam pa fantasticen, da babe in potovanj sploh ne omenjam :-)
anon-202165 sporočil: 970
[#2661183] 29.06.17 11:17 · odgovor na: anon-207617 (#2661172)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-202165 29.06.2017 11:19

Ce kupis 10 let star avto za 15k - ali bolje, kupis ga za 8-10K, ostalo pa rezerviras za servisiranje - se vozis neprimerno bolje kot z novim avtom za 15K.

Denimo en zmogljiv a6 karavan: www.avto.net/Ads/det...%20Tiptron

Ali cisto pravi jeep: www.avto.net/Ads/det...ited%20Avt

Ali pa svedski cabrio z webastom :-))
www.avto.net/Ads/det...20momentum

Lahko pa kupis nov Nissan Juke ali Peugeot 2008... da ti rata slabo vsakokrat ko svoj avto vidis :-)))
Ja, pri teh naštetih je res fajn imet tisto razliko do 15k na lagerju. Se pa strinjam tudi glede ostalega (tisto o potovanjih, šnopsu...:). Drugače pa tudi jaz vozim 12 let star avto, za trenutne potrebe po skakanju po LJ in okolici je več kot dovolj.
sopranos sporočil: 11.405
[#2661187] 29.06.17 12:02 · odgovor na: Gustl (#2661173)
Odgovori   +    1
[Gustl]
> [sopranos]
> > [Gustl]
> > > [sopranos]
> > > Koliko enega bluzenja od teh trgovcev.
> > >
> > > Če hočeš sodobne pripomočke - recimo avtomatski menjalnik, radarski tempomat, vzratno kamero, DAB radio, navigacijo, pa še nekaj drugih varnostnih pripomočkov si hitro na 25.000 EUR, pri večini znamk na 30.000 EUR.
> > >
> > > Da pa kupiš avto za 15.000 EUR, mu pa že v osnovi veliko fali. Ja, je boljši in naprednejši kot je bil stari avto, ampak je hkrati tudi daleč od splošnih standardov, ki veljajo danes.
> >
> > Kakšni slosni standardi? Se vedno govorimo o "nice to have". Splosne standarde premika prav tako avto industrija, da se folku zazdijo "must have".
> >
> > Ravno se razgledujem za novim avtom in ker kaj vec kot 15k ne dam za pleh, me zanima, kje bo sfalil pri "splošnih standardih".
> >
> > Kot jaz razumem, manjkajo igrace, res potrebna osnova pa je postala ze 10 let+ nazaj standard.
>
> Mislim, da sem jih naštel v enem odstavku prej. Da pa kupiš nov avto, zato da dobiš opremo, ki jo ima srednje opremljen avto izpred 10 let, je pa čisto vseeno, če voziš stari avto. Če dam primerjavo s telefoni, nima smisla zamenjati iphone 1 z iphone 2, ce pa je zunaj iphone 7 oz. 8. Potem je čisto vseeno, če ostaneš pri iphonu 1. Kaj ti bo nov našminkan avto, če pa je v osnovi komaj kaj boljši kot 10 let star avto.

Zelo slaba primerjava. Iphone 1 je za to, kar naj bi danes bil phone, neuporaben. Ker se je namembnost spremenila, phone je postal racunalnik, fotkic, navigacija, pisarna...

Kaj pa avto, se je namembnost kaj spremenila v desetih letih?

Tcoja primerjava drzi med Iphone 6 in 7. Ne pa med 1 in 7.

Torej 10 let star avto je Iphone 6, novi avto je Iphone 7. Vsaj jaz ne vidim drugih vecjih razlik.
Ni se spremenila namembnost, so se pa spremenili pripomočki. Avti so postali večji, veliko se hiti. Zato je vzvratna kamera nuja. Naleti se dogajajo, udobje pri daljši vožnji je večje, če imaš radarski tempomat in zaviranje v sili. Pa recimo digitalni radio itd. Pa še nekaj je takih pripomočkov.

Če je avto za 15.000 dovolj, zakaj predstavljate samo take, ki so toliko morda v osnovi, testna vozila so pa potem hitro 30.000?

Tudi pri stanovanjih imamo čedalje boljše materiale, opremo itd. Ker se standardi in pričakovanja dvigujejo.
sopranos sporočil: 11.405
[#2661189] 29.06.17 12:10 · odgovor na: anon-207617 (#2661172)
Odgovori   +    1
[NemirniTujec]
> [sopranos]
> > [Gustl]
> > > [sopranos]
> > > Koliko enega bluzenja od teh trgovcev.
> > >
> > > Če hočeš sodobne pripomočke - recimo avtomatski menjalnik, radarski tempomat, vzratno kamero, DAB radio, navigacijo, pa še nekaj drugih varnostnih pripomočkov si hitro na 25.000 EUR, pri večini znamk na 30.000 EUR.
> > >
> > > Da pa kupiš avto za 15.000 EUR, mu pa že v osnovi veliko fali. Ja, je boljši in naprednejši kot je bil stari avto, ampak je hkrati tudi daleč od splošnih standardov, ki veljajo danes.
> >
> > Kakšni slosni standardi? Se vedno govorimo o "nice to have". Splosne standarde premika prav tako avto industrija, da se folku zazdijo "must have".
> >
> > Ravno se razgledujem za novim avtom in ker kaj vec kot 15k ne dam za pleh, me zanima, kje bo sfalil pri "splošnih standardih".
> >
> > Kot jaz razumem, manjkajo igrace, res potrebna osnova pa je postala ze 10 let+ nazaj standard.
>
> Mislim, da sem jih naštel v enem odstavku prej. Da pa kupiš nov avto, zato da dobiš opremo, ki jo ima srednje opremljen avto izpred 10 let, je pa čisto vseeno, če voziš stari avto. Če dam primerjavo s telefoni, nima smisla zamenjati iphone 1 z iphone 2, ce pa je zunaj iphone 7 oz. 8. Potem je čisto vseeno, če ostaneš pri iphonu 1. Kaj ti bo nov našminkan avto, če pa je v osnovi komaj kaj boljši kot 10 let star avto.

Ce kupis 10 let star avto za 15k - ali bolje, kupis ga za 8-10K, ostalo pa rezerviras za servisiranje - se vozis neprimerno bolje kot z novim avtom za 15K.

Denimo en zmogljiv a6 karavan: www.avto.net/Ads/det...%20Tiptron

Ali cisto pravi jeep: www.avto.net/Ads/det...ited%20Avt

Ali pa svedski cabrio z webastom :-))
www.avto.net/Ads/det...20momentum

Lahko pa kupis nov Nissan Juke ali Peugeot 2008... da ti rata slabo vsakokrat ko svoj avto vidis :-)))
Ja, vem. Jaz dem bolj to hotel poudariti, da je ogromna razlika med osnovno opremljenim avtom za 15k in 30k kot ga prikažejo trgovci in njihov PR.

Sem recimo gledal Škodo Oktavio. Začne se s 17k. Izbereš nekaj dodatkov si pa na 30k kot bi mignil. Brez nekega preseravanja z gumami, sedeži, strehami itd. Samo take praktične zadeve, ki ti pridejo zelo prav pri vožnji. Vem, ker sem vse to preiskusil in vem kaj se mi je obneslo in kaj bi brez problema pogrešal.
Gustl sporočil: 13.631
[#2661194] 29.06.17 12:31 · odgovor na: sopranos (#2661187)
Odgovori   +    2
[sopranos]
Ni se spremenila namembnost, so se pa spremenili pripomočki. Avti so postali večji, veliko se hiti. Zato je vzvratna kamera nuja. Naleti se dogajajo, udobje pri daljši vožnji je večje, če imaš radarski tempomat in zaviranje v sili. Pa recimo digitalni radio itd. Pa še nekaj je takih pripomočkov.
OK, najbrž se razhajava v tem, na kar sem se jaz obesil -"splošnih standardov, ki veljajo danes".

Kaj je splošno, je raztegljiv pojem. To, kar ti omenjaš, meni ne deluje splošni standard. Tempomat je fajn, ostalo se mi ne zdi nuja ali celo ne vem, kaj je - recimo kaj je to radarski tempomat ali digitalni radio?

Torej mene je samo zanimalo, ali sem kaj pomembnega spustil v razvoju in je danes del splošnega standarda, kot si ga zamišjam jaz, pa vidim, da najbrž ne.

Airbagi, ABS (ali karkoli že sedaj je), servo volan, klima, centralno zaklepanje na daljinca in električne šipe. To je zame splošna oprema. Od vsega, kar sem videl v novih avtih, mi je zanimiva še povezava s telefonom in tempomat. Verjetno bi se navadil tudi na piskanje pri parkiranju, zaenkrat mi gre na živce, če vozim novejši avto.

Če je avto za 15.000 dovolj, zakaj predstavljate samo take, ki so toliko morda v osnovi, testna vozila so pa potem hitro 30.000?
Ne vem, a to se na nanša na članek? Nisem bral. Težko se sprvim brat članke o plehu...z izjemo samovozeče tehnologije, to na en uč spremljam, ker imam očiten osebni interes :) pa je videti, da bom še kar nekaj časa na avtobusih :)
sopranos sporočil: 11.405
[#2661205] 29.06.17 13:24 · odgovor na: Gustl (#2661194)
Odgovori   +    1
[Gustl]
> [sopranos]
> Ni se spremenila namembnost, so se pa spremenili pripomočki. Avti so postali večji, veliko se hiti. Zato je vzvratna kamera nuja. Naleti se dogajajo, udobje pri daljši vožnji je večje, če imaš radarski tempomat in zaviranje v sili. Pa recimo digitalni radio itd. Pa še nekaj je takih pripomočkov.

OK, najbrž se razhajava v tem, na kar sem se jaz obesil -"splošnih standardov, ki veljajo danes".

Kaj je splošno, je raztegljiv pojem. To, kar ti omenjaš, meni ne deluje splošni standard. Tempomat je fajn, ostalo se mi ne zdi nuja ali celo ne vem, kaj je - recimo kaj je to radarski tempomat ali digitalni radio?

Torej mene je samo zanimalo, ali sem kaj pomembnega spustil v razvoju in je danes del splošnega standarda, kot si ga zamišjam jaz, pa vidim, da najbrž ne.

Airbagi, ABS (ali karkoli že sedaj je), servo volan, klima, centralno zaklepanje na daljinca in električne šipe. To je zame splošna oprema. Od vsega, kar sem videl v novih avtih, mi je zanimiva še povezava s telefonom in tempomat. Verjetno bi se navadil tudi na piskanje pri parkiranju, zaenkrat mi gre na živce, če vozim novejši avto.


> Če je avto za 15.000 dovolj, zakaj predstavljate samo take, ki so toliko morda v osnovi, testna vozila so pa potem hitro 30.000?

Ne vem, a to se na nanša na članek? Nisem bral. Težko se sprvim brat članke o plehu...z izjemo samovozeče tehnologije, to na en uč spremljam, ker imam očiten osebni interes :) pa je videti, da bom še kar nekaj časa na avtobusih :)
Se nanaša na članek ja. :) Ampak je to značilnost velike večine člankov o tej temi po vseh medijih.

Če si zadovoljen s tem kar si omenil, potem je seveda najbolje da avto uporabljaš dokler dokončno ne crkne oz. se ga ne splača več popravljati. Potem imaš avto brez problema 15+ let.
igor1976 sporočil: 482
[#2661211] 29.06.17 13:44
Odgovori   +    3
Nekako se zdi, da na trgu ostajajo le pošteni trgovci, prekupčevalci pa izginjajo.

To je pa izjava leta, od kdaj so pa trgovci z avti pošteni, sploh trgovci z rabljenimi avti.
najobj sporočil: 31.987
[#2661260] 29.06.17 15:34 · odgovor na: anon-96546 (#2661145)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 29.06.2017 15:36
[helena45]
> [Gustl]
> > [sopranos]
> > Koliko enega bluzenja od teh trgovcev.
> >
> > Če hočeš sodobne pripomočke - recimo avtomatski menjalnik, radarski tempomat, vzratno kamero, DAB radio, navigacijo, pa še nekaj drugih varnostnih pripomočkov si hitro na 25.000 EUR, pri večini znamk na 30.000 EUR.
> >
> > Da pa kupiš avto za 15.000 EUR, mu pa že v osnovi veliko fali. Ja, je boljši in naprednejši kot je bil stari avto, ampak je hkrati tudi daleč od splošnih standardov, ki veljajo danes.
>
> Kakšni slosni standardi? Se vedno govorimo o "nice to have". Splosne standarde premika prav tako avto industrija, da se folku zazdijo "must have".
>
> Ravno se razgledujem za novim avtom in ker kaj vec kot 15k ne dam za pleh, me zanima, kje bo sfalil pri "splošnih standardih".
>
> Kot jaz razumem, manjkajo igrace, res potrebna osnova pa je postala ze 10 let+ nazaj standard.
Za 15.000 že dobiš soliden varen avto. Sicer pa si vedno kot ženska privoščim nakup avtomobila, kot si ga nobeden moški ne more. To sem ponovila že tretjič!
Vstopim v trgovino in rečem, da hočem beli avto. Pri enem trgovcu so mi pred 15 leti rekli, da belega nimajo, ker jih nič ne prodajo. Saj jih ne morete prodati, če jih nimate! Pri Toyoti je bila prodajalka bolj fleksibilna, takoj je poiskala po medmrežju, kdo ga ima. So mi ga iz Kopra tovorili en mesec. Ampak bil je beli z dodatno varnostno opremo.... skratka sem bila zadovoljna. Letos sem spet v trgovini ponovila isti postopek - hočem beli Nissan, so mi ga dotovorili iz Amsterdama, prvi vtisi - zelo OK. Opreme, da se mi niti ne ljubi vse preštudirati.... Naj se vidi, kaj si blondinke lahko privoščimo.
... evo, zdaj sem se spomnil na sodelavko, ki je kupila novi avto in ko sem jo vprašal kakšnega, mi je rekla da rdečega ...

P.S.: moj avto ni več najnovejši, pa sem rabil več kot pol leta, da sem vsaj približno zgruntal, kaj kateri knof pomeni ... khmm, tričetrt pa jih itak nikoli ne uporabljam, ker preveč rad vozim, da bi se avtu pustil komandirat ...
milos9 sporočil: 1.046
[#2661311] 29.06.17 18:10 · odgovor na: pobalin (#2661169)
Odgovori   +    0
[pobalin]
> Pred krizo smo šli v salon s 15 tisoč evri in kupili avto za 18 tisočakov, v mislih smo imeli trivratni avto, odpeljali smo karavana. Danes pa kupci po večini kupijo takšen avto, kot so si ga zamislili, redko zelo dražjega.

Na kratko: bili ste moroni, zdaj ste pa prišli vsaj k osnovni pameti. Človeka prime, da bi izbrskal deset let stare izjave teh trgovcev o "dobro obveščenih, preudarnih, modernih in zahtevnih slovenskih kupcih", pri čemer imajo "pomembno vlogo tudi strokovni novinarji in mediji, ki ljudstvo izčrpno obveščajo in osveščajo".

> Tržni deleži so skoraj identični (Citroën 5,5 odstotka, Peugeot 6,15 odstotka), so pa zelo različni kanali prodaje.
> Kaj vas je na hrvaškem trgu najbolj presenetilo?

Mogoče to, da bi kakšen hrvaški novinar prepoznal iztočnico "zelo različni kanali prodaje", jo zgrabil in obdelal naprej. Če pa tega ne bi naredil, bi pripombo vsaj vrgel ven pri pisanju članka. Ker je morda toliko brihten, da razume, kakšna vsebinska luknja v intervjuju je to.
O različnih kanalih prodaje zelo jasno govori, rent a car, podjetja, fizične osebe, izvoz, tu ni misterija.

> Kje pa so centri kupne moči?
> Največji je vsekakor Zagreb, nato Reka. Vsi drugi so manjši.

Hm, Reka, ki od leta 1971 očitno stalno izgublja prebivalce? Reka pred Splitom, ki ima še vedno cca 40-50 kiloljudi več, razlika med županijama pa je skoraj 150 kiloduš v prid Splitsko-dalmatinske? Pardon, pozabil sem, da je to rubrika o avtomobilih. :-)
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2661451] 30.06.17 12:05 · odgovor na: igor1976 (#2661211)
Odgovori   +    2
[igor1976]
Nekako se zdi, da na trgu ostajajo le pošteni trgovci, prekupčevalci pa izginjajo.
Prekupčevalci izginjajo v Celje in okolico :-)

Strani: 1