Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nemci pripravljajo pogrebni načrt za klasično avtoindustrijo
sporočil: 48.253
Za sestavljanje avtomobilov z električnim pogonom je potrebnih zgolj približno desetina ljudi, ker imajo precej manj sestavnih delov. Električni avtomobili denimo nimajo cilindrov, svečk ali menjalnika.tega pa absolutno ne verjamem, da je dovolj samo 1/10 delovne sile. Ja, tehnolosko je prenos moci enostavnejsi, ampak potem imamo pa baterije, pa hlajenje baterij, pa tako naprej...
Lahko vir?
sporočil: 11.311
Ja, ce bodo avtomobili sami proizvajali elektriko. Sicer bodo
elektrarne pocepnile.
sporočil: 417
Gre za proizvodnjo in sestavljanje pogonskih sistemov - za te naj
bi bila pri elektriki dovolj zgolj desetina ljudi
www.reuters.com/arti...SKCN1280G7
www.reuters.com/arti...SKCN1280G7
sporočil: 48.253
[Korazijan]ok. to res. ampak to verjetno zato, ker motorje z notranjim izgorevanjem se vedno sestavlja vecina proizvajalcev avtomobilov sama (ker je to kriticni del konkurencnosti), pri elektricnih avtih pa je to vse ena figa, motor (ki je zelo preprost) pac kupis drugje.
Gre za proizvodnjo in sestavljanje pogonskih sistemov - za te naj bi bila pri elektriki dovolj zgolj desetina ljudi
www.reuters.com/arti...SKCN1280G7
kriticna komponentna konkurencnosti pri elektricnih avtih pa ni motor, ampak akumulatorji (tudi zato verjetno tesla postavlja svojo tovarno), tako da se bo samo fokus proizvajalcev premaknil, ce bodo res sli v to - tako kot sedaj tekmujejo v razmerju poraba/moc, bodo pri elektricnih tekmovali z dosegom, in bodo baterije verjetno nacrtovali in sestavljali in-house.
sporočil: 8.528
Papir vse prenese. Tudi stališče, da so elektrikaši bolj ekološki
kot hibridi. Da izdelaš, oddelaš, uporabiš in pravilno zavržeš
(recikliraš?) baterije porabiš en kup elektrike in povzročiš en kup
emisij.
Ampak recimo, da bo tedaj elektrike na trgu "preveč" in da ne bo problem, kot tudi ne s prestacijo baterij; razvoj recimo, da bo kar ekspresen v naslednjih letih.
Ampak recimo, da bo tedaj elektrike na trgu "preveč" in da ne bo problem, kot tudi ne s prestacijo baterij; razvoj recimo, da bo kar ekspresen v naslednjih letih.
sporočil: 5.775
Čestitike Nemcem! Mislim da tako temeljito ni v zgodovini še nihče
politično sesul svoje industrije. Najprej so na rob spravili
elektroindustrijo. Zapirajo 14!!! dobro delujočih atomskih
elektrarn in modrujejo o potrebi za subvencije premogovnih
elektrarn - ker jih je precej v uzgubah. Zeleni so zeleni tudi v
glavah in niso pomislili kdo bo proizvajal elektriko decembra ob
polnoči v brezvetrju.
- Strel v levo koleno opravljen.
Ovezno uvesti el. avtomobile, obenem pa drastično zmanjšati base line load proizvodnjo elektrike. S ČIM PA ZELENI NORCI MISLIJO POLNIT AKUMULATORJE?
- Strel v desno koleno - kmalu.
Če prišteješ še probleme ki jih prinašajo migrantski "doktorji in inženirji", katastrofalno stanje v bankah, zaostajanje na veliko ključnih tehnoloških področjih, pigheaded posiljevanje sosed z imigranti, nenadoma Nemčija postaja rizična dežela za dolgotrajno poslovanje.
- Strel v levo koleno opravljen.
Ovezno uvesti el. avtomobile, obenem pa drastično zmanjšati base line load proizvodnjo elektrike. S ČIM PA ZELENI NORCI MISLIJO POLNIT AKUMULATORJE?
- Strel v desno koleno - kmalu.
Če prišteješ še probleme ki jih prinašajo migrantski "doktorji in inženirji", katastrofalno stanje v bankah, zaostajanje na veliko ključnih tehnoloških področjih, pigheaded posiljevanje sosed z imigranti, nenadoma Nemčija postaja rizična dežela za dolgotrajno poslovanje.
sporočil: 3.523
"Nizozemci in Norvežani bodo še hitrejši, prepoved že leta
2025"
Če bi bili Norvežani zares iskreni v svojem prizadevanju za čistejši svet, bi se odrekli črpanju nafte. Money talks, (eco)bullshit walks.
Če bi bili Norvežani zares iskreni v svojem prizadevanju za čistejši svet, bi se odrekli črpanju nafte. Money talks, (eco)bullshit walks.
sporočil: 167
Norvežani imajo najvišji delež EV, poleg tega pa tudi fosilna
goriva pri njih kljub temu, da jih imajo sami, niso poceni, kar v
primerjavi z Američani pomeni, da so dejansko veliko bolj ekološko
ozaveščeni.
sporočil: 3.523
"Za sestavljanje pogonov avtomobilov na elektriko je potrebnih
precej manj zaposlenih - po nekaterih virih zgolj približno
desetina ljudi. E-avti imajo namreč precej manj sestavnih delov.
Nimajo denimo cilindrov, svečk ali menjalnikov, in seveda nimajo
izpušnih sistemov."
Že vidim naslov leta 2030: država strateško kupila 'Akrapović izpušni sistemi' in ohranila 450 delovnih mest.
Že vidim naslov leta 2030: država strateško kupila 'Akrapović izpušni sistemi' in ohranila 450 delovnih mest.
sporočil: 5.775
Zadnja sprememba: anon-351779 09.10.2016 21:20
IZ UTIČNICE, SEVEDA!Vsak hard core zeleni odmahne z roko, se bodo že nekaj spomnili. Tako nekako razmišlja naša čarovnica V. Bulc. Problem je v tem, da taki tehno-idioti odločajo o tehnologiji in vodijo velikokrat v prepad celo vejo gospodarstva.
Sem nehal spremljati burlesko z nemško energetiko; enostavno NE razumem logike, ker je pač moja fah idiot deformacija: kot inženir, pričakujem v tehniki logiko in racionalne odločitve.
Good luck z logiko pri zelenih talibanih.
sporočil: 5.775
Dobra analiza in spisek norosti. Ali je kdo izračunal koliko je to
že in bo še stalo?? Višek norosti je verjetno bioetanol z zelo
verjetno negativno bilanco.
Tesla. 200.000 milj, eno leto, vožnja po avtocesti z avtopilotom; degradacija baterij 6%. Test od firme, ki uporablja Tesle za luksuz taksi iz Cal v Vegas.
Tesla. 200.000 milj, eno leto, vožnja po avtocesti z avtopilotom; degradacija baterij 6%. Test od firme, ki uporablja Tesle za luksuz taksi iz Cal v Vegas.
sporočil: 3.523
[MF-374088]Še vedno so eden največjih izvoznikov nafte/plina/premoga. Gre za to, da se skrivajo pod pretvezo eko-simpatizerstva, po drugi strani pa so največji vir onesnaževanja. Kot vegani, ki bi veselo klali živali ampak jih ne bi pojedli. Tehnično so še vedno vegani, moralno pa ne.
Norvežani imajo najvišji delež EV, poleg tega pa tudi fosilna goriva pri njih kljub temu, da jih imajo sami, niso poceni, kar v primerjavi z Američani pomeni, da so dejansko veliko bolj ekološko ozaveščeni.
sporočil: 3.523
[johan55]Smo že nekoč izračunali na tem forumu:
in od kje bomo dobili elektriko, da bomo polnili vse avtomobile?
forum.finance.si/?m=...275&single
"Iz tega torej izhaja, da bi se, če bi že jutri vsi osebni avtomobili prešli na el. pogon, poraba el. energije povečala za nekaj več kot 20% (približno toliko je hrvaški delež energije v NEK)."
sporočil: 1.628
Točno tako. Očitno je že hudo prijela Merklova rafiki-fiki namesto
multi-kulti-politik strategija.
Prvo eizodo so odigrali zadnji dan lanskega decembra v Kölnu in nadaljevanka se je začela ....
Prvo eizodo so odigrali zadnji dan lanskega decembra v Kölnu in nadaljevanka se je začela ....
sporočil: 3.600
Končno! Končno se bomo znebili pokalic v avtu, kupa železja pod
pokrovom, obrabnih delov, olja, servisov, smrdenja in
prdenja.
In vsekakor bolje pripraviti pogrebni načrt, kot biti pokopan.
In vsekakor bolje pripraviti pogrebni načrt, kot biti pokopan.
sporočil: 14.456
Samo še 14 let življenja za motorje z notranjim izgorevanjem?Ja, prej se bo človeštvo nehalo vozit na naftne derivate, kot bodo lektorice Financ uspešno izvedle hišni tečaj o razlikovanju med zgorevanjem in izgorevanjem. Pa je vsa ta kunštna znanost samo dva klika stran:
fran.si/iskanje?View...zgorevanje
fran.si/iskanje?View...zgorevanje
sporočil: 167
Se strinjam, ampak s spodbujanjem EV in dragimi fosilnimi gorivi v
lastni državi, pljuvajo v lastno skledo.
sporočil: 723
Zadnja sprememba: anon-266867 09.10.2016 23:39
Strinjam se z obema. Nemci so celo desetletje farbali svet s
čistimi dizli, tole ni nič drugega kot posipsnje s pepelom. Zdaj,
ko jim na drugi strani Atlantika grozijo drastične kazni in
astronomske odškodnine, si pripravljajo olajševalne okoliščine.
Najbolje bo, da se sklicujejo na neprištervnost.Kar se virov za polnjenje baterij EV tiče pa nisem tak skeptik, kot so drugi na tem forumu, stvar bi lahko tekla kot dober smart grid.
Uporabnik bi lahko, na primer, avto zvečer priklučil na usmernik in si sprogramiral samo čas, v katerem naj bi bila baterija (po njegovem) napoljnjena. Potem bi o obremenitvi virov lahko odločal distributor, kar bi moralo vodit v diverzifikacijo cen po načelu: porabimo viške iz razpoložljivih virov in ne delajmo dragih konic. Če bo uporabnik za to, da se baterija lahko polni po možnostih mreže, bi moral energijo dobit po nižji ceni.
Do tega je še preklemano daleč. Dvakrat ali trikrat tedensko puščam avto v tistem koncu Hrastnika, ki se mu po domače se reče Chicago. Za cerkvijo imajo dve polnilni mesti za take reč, pa v letih kar tam stojita še nisem videl, da bi tam kdo polnil EV.
Pri nas na žalost velja tista "Zasavje rules". Bomo vdeli, kako bojo tam z minimalnimi plačami Merklco upoštevali.
sporočil: 5.775
Mislm da je ta ideja o avtomobilih povezanih v smart grid prišla iz
Anglije. Bo pa verjetno potrebno določeno prehodno obdobje, ne z
dekretom in še posebej ne v 13 letih.
Pri Nemcih je problem, da si hočejo odrezat kurac da rob školjke ne bo rumen. Najbolj "zeleni" imajo tudi najdražjo elektriko v EU: Nemčija in Danska. Viri: več nemških online revij.
Poglej "diesel nano carbon particles lung damage". Spet EU lakiranje resnice. Zato nameravata Pariz in kmalu tudi London prepovedati dizle. In spet bo pametna Evropa naredila 1000km ovinek da bo prišla tja, kjer so US že skozi.
Idealisti so pogosto najbolj nevarni fanatiki.
Pri Nemcih je problem, da si hočejo odrezat kurac da rob školjke ne bo rumen. Najbolj "zeleni" imajo tudi najdražjo elektriko v EU: Nemčija in Danska. Viri: več nemških online revij.
Poglej "diesel nano carbon particles lung damage". Spet EU lakiranje resnice. Zato nameravata Pariz in kmalu tudi London prepovedati dizle. In spet bo pametna Evropa naredila 1000km ovinek da bo prišla tja, kjer so US že skozi.
Idealisti so pogosto najbolj nevarni fanatiki.
sporočil: 6.899
[bc123a]Da avtor napiše tako norost, mora biti orenk opran. Pustimo ob strani, da bi to bila katastrofa za lokalne bazene delovne sile - kakšen delež delavcev pa mislijo, da je v celi avtoindustriji vpleten prav v motor?
> Za sestavljanje avtomobilov z električnim pogonom je potrebnih zgolj približno desetina ljudi, ker imajo precej manj sestavnih delov. Električni avtomobili denimo nimajo cilindrov, svečk ali menjalnika.
tega pa absolutno ne verjamem, da je dovolj samo 1/10 delovne sile. Ja, tehnolosko je prenos moci enostavnejsi, ampak potem imamo pa baterije, pa hlajenje baterij, pa tako naprej...
Lahko vir?
Ampak najbrz bodo elektroavti tako čudežni, da bodo prihranki tudi pri delavcih s karoserijo, bremzami in gadgeterijo (ki se edina res spreminja v avtih).
sporočil: 836
V Šoštanju kurimo premog, v Krškem se kopičijo radioaktivni
odpadki, ko pa nekdo kupi električni avto, dobi subvencijo za
zeleno energijo? A njegova elektrika, ni iz Šoštanja in iz
Krškega?
Kar se pa tiče Norvežanov in njihovega opuščanja motorjev z notranjim izgorevanjem - višek sprenevedanja! Če hočejo resnično zmanjšati emisije CO2, naj enostavno nehajo črpati nafto v Severnem morju. To je edini način, da se doseže kakšen efekt. Dokler pa bo trajalo črpranje nafte, plina in izkopavanje premoga, se bo našel tudi nekdo (npr. Kitajska, Indija, Afrika ...), ki bo to skuril.
Kar se pa tiče Norvežanov in njihovega opuščanja motorjev z notranjim izgorevanjem - višek sprenevedanja! Če hočejo resnično zmanjšati emisije CO2, naj enostavno nehajo črpati nafto v Severnem morju. To je edini način, da se doseže kakšen efekt. Dokler pa bo trajalo črpranje nafte, plina in izkopavanje premoga, se bo našel tudi nekdo (npr. Kitajska, Indija, Afrika ...), ki bo to skuril.
sporočil: 349
No ja, nekaj sk pozabli (al pa sn jaz spregledal)
T.i. redke zemlje (glavni dobavitelj kitajska) in silicij (pred kratkim gledal dokumentarec, da je pesek novo zlato)
Pa kak si našinekoteroristi predstavljajo polnjenje vozil, ko pa so po drugi strani proti novim daljnovodom?
T.i. redke zemlje (glavni dobavitelj kitajska) in silicij (pred kratkim gledal dokumentarec, da je pesek novo zlato)
Pa kak si našinekoteroristi predstavljajo polnjenje vozil, ko pa so po drugi strani proti novim daljnovodom?
sporočil: 3.220
[PyotrNovak]Elon Musk je blefer, to se bo kmalu izkazalo, ker stvari ki jih obljublja ne bo izpolnil, ker enostavno še ni in v kratkem ne bo rešitev za baterije. Če se prepoved motorjev z notranjim izgorevanjem res zgodi, je za to moč na cestah potrebno povečat kapacitete proizvodnje elektrike, to pomeni nove termoelektrarne, ker Nemci kao zapirajo jederske elektrarne, fotovoltaika ponoči ne dela, vetrnice pa so odvisne od razmer z vetrom. Rešitev za elektriko je imel Tesla in to ne oni od Muska, pač pa Nikola Tesla.
Dobra analiza in spisek norosti. Ali je kdo izračunal koliko je to že in bo še stalo?? Višek norosti je verjetno bioetanol z zelo verjetno negativno bilanco.
Tesla. 200.000 milj, eno leto, vožnja po avtocesti z avtopilotom; degradacija baterij 6%. Test od firme, ki uporablja Tesle za luksuz taksi iz Cal v Vegas.
sporočil: 349
Thja, kdo bo naslednji potreboval "demokracijo"?
Chile ali Argentina? (oba med največjimi resourci litija takoj za Avstralijo)
Chile ali Argentina? (oba med največjimi resourci litija takoj za Avstralijo)
sporočil: 3.738
ferrari, porsche.....V8..bokser....po letu 2030 le še po surround
sistemu v avtu...konec grmenja po ogaražah, predorih, balzama za
ušesa...kakšna beda...in če bo crknil sistem boš pa kot kako teslo
v tesli...
sporočil: 167
Da bi v trenutku nehali črpati nafto, je tako, kot da bi v trenutku
vsi avti bili EV...enostavno nemogoče, saj prehod na drugačno
infrastrukturo potrebuje svoj čas.
sporočil: 151
Navajam po spominu:
Klasični bencinski/disel avto ima 8000(+-n) sestavnih delov, enakovreden električni pa cca 1/3 manj, t.j. 5400.
Finta je še v tem, da rabiš druge dobavitelje....
P.S: Ne delam v avtoindustriji in mogoče bi kdo iz ta braže lahko komentiral.
Klasični bencinski/disel avto ima 8000(+-n) sestavnih delov, enakovreden električni pa cca 1/3 manj, t.j. 5400.
Finta je še v tem, da rabiš druge dobavitelje....
P.S: Ne delam v avtoindustriji in mogoče bi kdo iz ta braže lahko komentiral.
sporočil: 32.573
Zadnja sprememba: najobj 10.10.2016 09:38
[alek14]
> [bc123a]
> kriticna komponentna konkurencnosti pri elektricnih avtih pa ni motor, ampak akumulatorji (tudi zato verjetno tesla postavlja svojo tovarno), tako da se bo samo fokus proizvajalcev premaknil, ce bodo res sli v to - tako kot sedaj tekmujejo v razmerju poraba/moc, bodo pri elektricnih tekmovali z dosegom, in bodo baterije verjetno nacrtovali in sestavljali in-house.
Baterija da, doseg ne. L. 2018 bodo (predvidoma?) na trgu Li baterije z dosegom 800km/charge v realnih pogojih uporabe (vir MIT - take baterije so že na poskusno za telefone in druge manjše porabnike). Elektrolit teh baterij je solid-state in so torej tudi zelo slabo vnetljive. Probem pa bo še vedno čas polnjenja. Ta bo s časom postal prevladujoč problem (poleg mizerne resale value EV-ja zaradi naraščanja entropije v bateriji). Če bo EV še več pa bo problem tudi infrastruktura. Idje pametnih infrastruktur in distribuirane mikro proizvodnje so nezdružljive z masovno rabo EV, ki potrebujejo hrbtenico iz JE za elektriko ponoči. Alternativno se seveda EV-ji lahko filajo na kolm. :)... čuj, ker imajo švabi očitno tudi ponoči dovolj sonca za zdravju neškodljive sončne elektrarne, mene bolj zanima, kako bodo brez zdravju škodljivih daljnovodov ves ta silni štrom za svoje avtomobile potegnili v središča mest, kjer bi kot danes bencin ali nafto za avtomobile - če zanemarim vprašanje, kako bi na parkiriščih tote tankštele zgledale - lahko natankali štrom, ker da bi zdaj porušili polovico svojih mest, da bi ves potrebni štrom zdravju neškodljivo potegnili pod zemljo, se mi tudi za ekološko osveščene švabe zdi malo pretirano ...
Glede na to, da do sedaj ni šla skozi sito realnosti še nobena nemška ideja, sem zelo skeptičen, da bo tole šlo.
Nemške eko ideje, ki so že na smetišču zgodovine:
- bogoriva 1. gen
- solarno gretje hiš z aktivnimi senčili
- reciklaža plastike
- dizli so čisti
- avtom lahko znižamo porabo (ta je danes za cca. 5% manjša kot pred 10 leti)
Naslednje ideje pa so na dobri poti, da pojdejo na smetišče:
- distribuiran PV, mikro elektrarne, pametna mesta
- Energiewende (je povsem zastal)
- ugašanje JE
- baterijski EV
P.S.: moja gimnazijska fizika je že malo zarjavela, tebi pa ziher ne bo problem izračunati, koliko in kako zmogljive daljnovode za električne tankštele bi rabili švabi v središču Berlina, da bi zadostili potrebam istega števila električnih avtomobilov, kot je danes v Berlinu vseh bencinarjev in naftašev ... khmm, ker da bi se vsi vozili tankat elektriko nekam na periferijo Berlina in se potem vozili nazaj, po mojem glih nima nekega smisla, čeprav pri švabih nikoli ne veš ...