Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Daimler po težavah VW preveril odnose s svojimi dobavitelji
Strani: 1
sporočil: 3.698
Torej, pri Mercedesu imajo skritega tudi kup dreka. So pa glede
morebitnih problemov zelo dobro seznanjeni, saj so posodili svojo
zaposleno v VW, da počisti drek. Takrat so v izjavi za javnost
napisali, da odstopajo svoj vrhunski kader za dobrobit nemške
avtomobilske industrije. Samaritanci pa taki.
Torej, kaj poteza Mercedesa pomeni? Pomeni, da se bojijo, da bodo tudi njih dobili na kakšni nečednosti, ki jih bo dosti stala. In seveda tudi oni preverjajo, kako se bodo odzvali dobavitelji, če bodo strošek čiščenja dreka hoteli prevaliti na dobavitelje.
Torej, kaj poteza Mercedesa pomeni? Pomeni, da se bojijo, da bodo tudi njih dobili na kakšni nečednosti, ki jih bo dosti stala. In seveda tudi oni preverjajo, kako se bodo odzvali dobavitelji, če bodo strošek čiščenja dreka hoteli prevaliti na dobavitelje.
sporočil: 3.220
Nemci cvikajo, ker večino delov proizvajajo v low cost državah za
mizerne cene. Veliki proizvajalci pa pobirajo smetano. Ko
dobavitelj dobavi proizvod ali polproizvod je njegova vrednost
limitirana proti 0, če greš ta isti del kupit kot rezervni del je
vrednost ogromna. Tisto kar se dobavlja kot prvo vgradnja je le 5
do 10 % cene v after marktu(rezervni deli).
sporočil: 48.253
Predvsem naj oni preverijo svoje poslovne modele, ki so sploh
pripeljali do tega, da jih je Hastor zgrabil za jajca. Sometimes
you win, sometimes you lose.
sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 10.09.2016 12:39
James Robert Liang je za VW delal od 1983, okrog leta 2008 je
prisel v ZDA in sodeloval pri prevari z izpusti NOx.Nekaj dni nazaj se je pogodil za petletno zaporno kazen s priznanjem krivde za prevaro ameriskih regulatorjev in potrosnikov.
Lepa grafika o glavah, ki jim grozi zapor: ftalphaville.ft.com/...engineers/
US department of Justice: www.justice.gov/opa/...ions-tests
Pogodba o priznanju krivde: www.justice.gov/opa/...6/download
V Evropi imamo zgolj Hastorja.
Strani: 1