Strani: 1

anon-106712 sporočil: 3.698
[#2615013] 06.09.16 13:37
Odgovori   +    2
Torej, pri Mercedesu imajo skritega tudi kup dreka. So pa glede morebitnih problemov zelo dobro seznanjeni, saj so posodili svojo zaposleno v VW, da počisti drek. Takrat so v izjavi za javnost napisali, da odstopajo svoj vrhunski kader za dobrobit nemške avtomobilske industrije. Samaritanci pa taki.
Torej, kaj poteza Mercedesa pomeni? Pomeni, da se bojijo, da bodo tudi njih dobili na kakšni nečednosti, ki jih bo dosti stala. In seveda tudi oni preverjajo, kako se bodo odzvali dobavitelji, če bodo strošek čiščenja dreka hoteli prevaliti na dobavitelje.
anon-154710 sporočil: 3.220
[#2615023] 06.09.16 14:45
Odgovori   +    0
Nemci cvikajo, ker večino delov proizvajajo v low cost državah za mizerne cene. Veliki proizvajalci pa pobirajo smetano. Ko dobavitelj dobavi proizvod ali polproizvod je njegova vrednost limitirana proti 0, če greš ta isti del kupit kot rezervni del je vrednost ogromna. Tisto kar se dobavlja kot prvo vgradnja je le 5 do 10 % cene v after marktu(rezervni deli).
bc123a sporočil: 48.253
[#2615701] 09.09.16 15:11
Odgovori   +    0
Predvsem naj oni preverijo svoje poslovne modele, ki so sploh pripeljali do tega, da jih je Hastor zgrabil za jajca. Sometimes you win, sometimes you lose.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2615787] 10.09.16 12:37
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-207617 10.09.2016 12:39
James Robert Liang je za VW delal od 1983, okrog leta 2008 je prisel v ZDA in sodeloval pri prevari z izpusti NOx.

Nekaj dni nazaj se je pogodil za petletno zaporno kazen s priznanjem krivde za prevaro ameriskih regulatorjev in potrosnikov.

Lepa grafika o glavah, ki jim grozi zapor: ftalphaville.ft.com/...engineers/

US department of Justice: www.justice.gov/opa/...ions-tests

Pogodba o priznanju krivde: www.justice.gov/opa/...6/download

V Evropi imamo zgolj Hastorja.

Strani: 1