Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: Grki prodali železnice Italijanom

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2607735] 14.07.16 17:13
Odgovori   +    3
Pa se da, če se želi (ali mora), 2.500 kilometrov železnic bo še vedno ostalo v Grčiji. Zakaj tudi mi ne prodamo naše »svete« železnice Italijanom ali Avstrijcem? Saj jih ne bodo nikamor odpeljali, mi pa bi dobili nekaj denarja in zmanjšali grozeč javni dolg. Grki bodo prodali tudi 648 kilometrov dolgo avtocesto, ki povezuje Grčijo in Turčijo. Zakaj mi ne prodamo svojih avtocest? Tudi s tem bi dobili nekaj denarja in še zmanjšali gromozansko velik javni dolg.
crt sporočil: 27.256
[#2607736] 14.07.16 17:18
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: crt 14.07.2016 17:21
"Without the sale, Trainose would have had to return more than 700 million euros in state aid to the European Union, forcing it to shut." www.ekathimerini.com...r-trainose

(a ce bo prodan, potem pa pomoci cudezno ni vec bilo -- ni razlozeno)
anon-15342 sporočil: 8.014
[#2607740] 14.07.16 17:26 · odgovor na: crt (#2607736)
Odgovori   +    6
[crt]
"Without the sale, Trainose would have had to return more than 700 million euros in state aid to the European Union, forcing it to shut." www.ekathimerini.com...r-trainose

(a ce bo prodan, potem pa pomoci cudezno ni vec bilo -- ni razlozeno)
Saj ti čudeži so v EU stalnica. Bojda jim ful gre za denar davkoplačevalcev, ampak ...
- Republika Slovenija si ni smela izplačati dobička NKBM iz leta 2015, čeprav (1) je nastal v času njenega lastništva pod "njeno" upravo in "njenim" NS in (2) bi seveda to izplačilo koristilo proračunu,
- takoj ko je bila NKBM aprila letos preknjižena na Biser, si je pa ta lahko izplačal dobiček NKBM iz leta 2015, kakopak v Luksemburg, tako da gre dvomiti celo o prilivu iz obdavčitve tega izplačila v slovenski proračun ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2607741] 14.07.16 17:27 · odgovor na: anon-317028 (#2607735)
Odgovori   +    1
[FIN-311684]
Pa se da, če se želi (ali mora), 2.500 kilometrov železnic bo še vedno ostalo v Grčiji. Zakaj tudi mi ne prodamo naše »svete« železnice Italijanom ali Avstrijcem? Saj jih ne bodo nikamor odpeljali, mi pa bi dobili nekaj denarja in zmanjšali grozeč javni dolg. Grki bodo prodali tudi 648 kilometrov dolgo avtocesto, ki povezuje Grčijo in Turčijo. Zakaj mi ne prodamo svojih avtocest? Tudi s tem bi dobili nekaj denarja in še zmanjšali gromozansko velik javni dolg.
Ti si en navaden mečkač, vse bi delal na pol. Če si tako navdušen and prodajo državnega premoženja pa naredi še končen korak, zavzemaj se za PRODAJO DRŽAVE! Bomo imeli vsi korist, pa še v normalnejši državi se bomo znašli, ki bo sicer bolj zadolžena od naše GROMOZANSKO zadolžene.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2607742] 14.07.16 17:27 · odgovor na: crt (#2607736)
Odgovori   +    1
[crt]
"Without the sale, Trainose would have had to return more than 700 million euros in state aid to the European Union, forcing it to shut." www.ekathimerini.com...r-trainose

(a ce bo prodan, potem pa pomoci cudezno ni vec bilo -- ni razlozeno)

Zdi se, da je 45 milijonov kar dobra cena...bog ve koliko so grške železnice dolžne.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2607747] 14.07.16 17:55 · odgovor na: anon-178149 (#2607741)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-317028 14.07.2016 18:02
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> Pa se da, če se želi (ali mora), 2.500 kilometrov železnic bo še vedno ostalo v Grčiji. Zakaj tudi mi ne prodamo naše »svete« železnice Italijanom ali Avstrijcem? Saj jih ne bodo nikamor odpeljali, mi pa bi dobili nekaj denarja in zmanjšali grozeč javni dolg. Grki bodo prodali tudi 648 kilometrov dolgo avtocesto, ki povezuje Grčijo in Turčijo. Zakaj mi ne prodamo svojih avtocest? Tudi s tem bi dobili nekaj denarja in še zmanjšali gromozansko velik javni dolg.

Ti si en navaden mečkač, vse bi delal na pol. Če si tako navdušen and prodajo državnega premoženja pa naredi še končen korak, zavzemaj se za PRODAJO DRŽAVE! Bomo imeli vsi korist, pa še v normalnejši državi se bomo znašli, ki bo sicer bolj zadolžena od naše GROMOZANSKO zadolžene.
S prodajo državnih podjetij bomo, prav nasprotno od tvojega razmišljanja, ohranili državo in če ne prodamo državnih podjetij in ne vrnemo dolga bomo prepustili (prodali?) državo svetovnim financijerjem in postali bomo sužnji. Poglej kaj piše Crt in grški Ekaterimi. Zaradi prevelikega zapravljanja v javnem sektorju, ki jim je pojedel in zapravil državo, Grki niso mogli zbrati 700 milijonov, ki bi jih morali vrniti EU in so morali, poudarjam morali 2.500 kilometrov železnic prodati Italijanom za 45 milijonov (???), tudi avtoceste bodo morali, Luko Pirej so že, več letališč tudi. A veš zaradi česar? Ker so leta in leta živeli na dolg, podobno kot mi, ker so mislili, da jim dolgove ne bo treba vrniti, podobno kot misli naš javni sektor. Vsi moji predlogi za prodajo državnega premoženja izhajajo iz tega, da smo dolžni 35 milijard, če dodamo še državni Dars pa še kaj smo na številki 40 milijard, in plačujemo gromozanske obresti. Če bi bili dolžni 10 milijard ali nekaj več bi se strinjal s tabo, da le norci lahko predlagajo prodajo državnih podjetij.
bc123a sporočil: 48.253
[#2607763] 14.07.16 18:57
Odgovori   +    0
Grske zeleznice so slaba sala, ce gre za upravljanje, ali pa infrastrukturo.
bc123a sporočil: 48.253
[#2607771] 14.07.16 19:09 · odgovor na: anon-317028 (#2607747)
Odgovori   +    3
[FIN-311684]
in so morali, poudarjam morali 2.500 kilometrov železnic prodati Italijanom za 45 milijonov (???)
Ojej. Ti si pa car napacnega razumevanja. Niso prodali nobenih zeleznic.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2607773] 14.07.16 19:20 · odgovor na: bc123a (#2607771)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: anon-317028 14.07.2016 19:33
[bc123a]
> [FIN-311684]
> in so morali, poudarjam morali 2.500 kilometrov železnic prodati Italijanom za 45 milijonov (???)

Ojej. Ti si pa car napacnega razumevanja. Niso prodali nobenih zeleznic.
No ja, kupili so grškega upravljavca železnic TrainOSE, kar je podobno kot da so kupili železnice, kajti železnice bodo "njihove". Če pa jih Grki slučajno niso prodali, jih bodo prej ko slej, podobno kot jih bomo morali prodati mi v paketu z Luko ali brez.
crt sporočil: 27.256
[#2607776] 14.07.16 19:41 · odgovor na: anon-317028 (#2607742)
Odgovori   +    2
[FIN-311684]
> [crt]
> "Without the sale, Trainose would have had to return more than 700 million euros in state aid to the European Union, forcing it to shut." www.ekathimerini.com...r-trainose
>
> (a ce bo prodan, potem pa pomoci cudezno ni vec bilo -- ni razlozeno)


Zdi se, da je 45 milijonov kar dobra cena...bog ve koliko so grške železnice dolžne.
ce ne ves, kako lahko potem govoris o dobri ceni...
FIN-454644 sporočil: 10.933
[#2607779] 14.07.16 20:12 · odgovor na: anon-178149 (#2607741)
Odgovori   +    0
Ce danes preberem clanek v Delu, vidim, da bi mi radi drzavna podjetja z denarjem davkoplacevalcev/drzavnih bank kupili za delavce. Za tiste delavce, ki hodijo po hrano na rdeci kriz zato da prezivijo. Koga mi farbamo? Ko zagledam Slapnika mi res slap(b)o rata. Kako se igramo z denarjem, ni cudno, da gre vse v maloro. Seveda, ne prodajajmo, ampak pametno gospodarimo in ne igrajckajmo se s tujim/nikogarsnjim/NASIM denarjem. Vem, da si ti ljubitelj davkov. Prav. Ampak vazno je, kako se potem davke porabi. Za pametne reci. Ne pa, da gre priviligiran idiot v tujino in pride nazaj: dejmo, se mi, to sem videl. Pa nic razumel. Placamo pa vsi.
bc123a sporočil: 48.253
[#2607780] 14.07.16 20:14 · odgovor na: anon-317028 (#2607773)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: bc123a 14.07.2016 20:21
[FIN-311684]
> [bc123a]
> > [FIN-311684]
> > in so morali, poudarjam morali 2.500 kilometrov železnic prodati Italijanom za 45 milijonov (???)
>
> Ojej. Ti si pa car napacnega razumevanja. Niso prodali nobenih zeleznic.

No ja, kupili so grškega upravljavca železnic TrainOSE, kar je podobno kot da so kupili železnice, kajti železnice bodo "njihove".
Ne bodo.

Tudi slovenske zeleznice niso v lasti SZ, ampak jih ta samo najema.

Tudi pristanisce v Kopru ni v lasti Luke Koper.

Ce ne verjames:

www.mzi.gov.si/si/de...struktura/

Tudi ce bi recimo drzava prodala podjetje SZ-Infrastruktura zasebniku, to nic ne spremeni na lastnini samih zelezniskih prog in ostale infrastrukture - kot lahko vidis drzava sklepa pogodbe o upravljanju za 4 leta:

www.slo-zeleznice.si...ca_jzi.doc

Torej, drzava lahko SZ-infrastruktura proda, potem pa leta 2021 da koncesijo za vzdrzevanje nekemu drugemu podjetju.

Ne vem tocno kako je v grciji, a sklepam da podobno. Zato nizka cena.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2607784] 14.07.16 20:31 · odgovor na: bc123a (#2607780)
Odgovori   +    0
Kratko in jedrnato. Iz komentarjev se da veliko naučiti, le želja za učenjem mora biti.

Strani: 1