Strani: 1

anon-248322 sporočil: 1.501
[#2601738] 16.06.16 07:42
Odgovori   +    2
Kakšen digitalni disruptor neki. SAP je fortune 500 priljubljen, ker je bil med prvimi in ko enkrat naguziš na SAP se ga ne rešiš več, z večino tega SWja je isti drek.
Potem pa naredijo in-memory bazo in bi morali kar vsi okol pasti. MySQL je imel pred skoraj enim desetletjem in-memory bazo in to brezplačno, torej HANA ni neka neka huda inovacija. Dvomim, da ima kateri startup ali hitrorastoče podjetje SAP.
bigl sporočil: 18.363
[#2601739] 16.06.16 07:48
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bigl 16.06.2016 07:58
Človeški možgani so rastli eksplozivno glede na rast ostalih organov. V fizičnem smislu. Glede zmogljivosti pa pravijo, da so izkoriščeni komaj 5-10%. Zakaj to pravim? Ker bo vlaganje v nadaljne procente prineslo še nepojmljive stvari. Ampak zaenkrat nas navdušuje to kar je:-). In ker smo že drugi dan nezadovljni s tem, se išče in razvija naprej.
Hardwer možganski (hardwerske funkcije) pa je star toliko kot je staro življenje na zemlji, tega ne pozabit. Zato je spoznati"ekosistem" pred izivati ga, kajti on izivanja vrne kruto. El Ninjo, recimo. Lep dan
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2601759] 16.06.16 09:47
Odgovori   +    1
Microsoft je dobrih 26 milijard dolarjev odštel ne le za podatke, temveč za sam kontekst. Pridobil je kakovostne informacije o več sto milijonih strankah v poslovnih okoljih. Družabno omrežje Facebook ima povsem drugačen kontekst. Microsoft z LinkedInom kupuje vsebino, zbrane podatke bodo skrbno analizirali in uporabili za poslovne zmage.
M$ se je pri večini svojih akvizicij zaje***. Tudi tokrat dvomim da jim bo uspelo, malo so pozni, Linkedin namreč postaja II Facebook.

Strani: 1