Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Jasovnik: Vas zanima, zakaj ni dvosmernega prometa skozi delujoč predor? Tu je odgovor!
Strani: 1
sporočil: 11.404
Obstoječi sistemi v trojanskih predorih niso prilagojeni za
dvosmerni promet (video nadzor, video detekcija, sistemi
prezračevanja, požarni algoritmi)".
Če voziš z leve proti desni je predor ok, če pa z desne proti levi je pa zadeva skrajno nevarna.
Požarni detektor zazna dim samo če pride z leve strani, če pride z desne, detektor požara ne zazna.
Podobno je s prezračevanjem, slednje deluje samo, če avtomobili v predor vstopajo s pravilne smeri, drugače se ventilacija avtomatsko ustavi.
Carji, ni kaj. Sedaj pa še ena študija za recimo 100.000 EUR kako bi lahko ta problem rešili. Nato pa nekaj milijončkov, da se zadeva tudi realizira.
Če voziš z leve proti desni je predor ok, če pa z desne proti levi je pa zadeva skrajno nevarna.
Požarni detektor zazna dim samo če pride z leve strani, če pride z desne, detektor požara ne zazna.
Podobno je s prezračevanjem, slednje deluje samo, če avtomobili v predor vstopajo s pravilne smeri, drugače se ventilacija avtomatsko ustavi.
Carji, ni kaj. Sedaj pa še ena študija za recimo 100.000 EUR kako bi lahko ta problem rešili. Nato pa nekaj milijončkov, da se zadeva tudi realizira.
sporočil: 648
Da dvosmerni promet ni bil predviden pri izdelavi prometa in
pridobitvi uporabnega dovoljenja je malomarnost čez vsako mero.
Nerazumno, idiotsko in škodljivo. Odgovornost? Neeee, to je vendar
SLO, tukaj nihče ne odgovarja za nič.
sporočil: 4.080
To ne gre spet samo pri nas?
V Italiji te spustijo na napol zgrajeno avtocesto ali objekt na avtocesti.
Po potrebi sicer za opozorilo včasih zakurijo tudi le kakšno oljenko (niti ne poštene luči, ampak le ogenjček na oljni lučki). :-)
Zanimivo tudi, da v Italiji ni nobenih posebnih hitrostnih in podobnih omejitev skozi tunele. Pa da ne bo kdo mislil, da je tunelov malo in se zato lahkomiselno lotevajo te problematike.
V Italiji te spustijo na napol zgrajeno avtocesto ali objekt na avtocesti.
Po potrebi sicer za opozorilo včasih zakurijo tudi le kakšno oljenko (niti ne poštene luči, ampak le ogenjček na oljni lučki). :-)
Zanimivo tudi, da v Italiji ni nobenih posebnih hitrostnih in podobnih omejitev skozi tunele. Pa da ne bo kdo mislil, da je tunelov malo in se zato lahkomiselno lotevajo te problematike.
Strani: 1