Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Tesla model 3 ima že 400 tisoč naročil!
Strani: 1
sporočil: 524
Zadnja sprememba: anon-130092 20.04.2016 11:13
CEO Fiat Chrysler Automobiles (FCA), Sergio Marchionne je že
napovedal, da so sposobni v 12 mesecih narediti avtomobil od
risarske študije, do serijskega proizvoda, kot odgovor na Teslin
Model III.Toliko o tem, kaj vse se da če se hoče. Na žalost se vse bolj kaže, da so lobiji več kot stoletje umetno držali nazaj razvoj napredejših okolju prijaznejših avtomobilov.
sporočil: 933
Zadnja sprememba: anon-88574 20.04.2016 11:33
[0817Suhad]Fiat ne bo naredil nič, ker nimajo zagotovljene proizvodnje baterij. Kot tudi noben drugi EU proizvajalec ne.
CEO Fiat Chrysler Automobiles (FCA), Sergio Marchionne je že napovedal, da so sposobni v 12 mesecih narediti avtomobil od risarske študije, do serijskega proizvoda, kot odgovor na Teslin Model III.
Toliko o tem, kaj vse se da če se hoče. Na žalost se vse bolj kaže, da so lobiji več kot stoletje umetno držali nazaj razvoj napredejših okolju prijaznejših avtomobilov.
Dinozavri kot so Sergio s svojo MBA izobrazbo, ki ne vidi dlje kot dve četrtletji, so zreli za izumrtje.
sporočil: 524
Tudi Tesla ni imel do pred 4 letih nobenih baterij za model S in X.
Kar se pa tiče Fiata, gre pa tu za princip, predvsem se čaka kako
bodo odgovorili Nemci.
sporočil: 933
[0817Suhad]Ampak za 50k model S letno se je kapacitet baterij na trgu še našlo. Za 500k letno kapacitet enostavno ni, zato tudi nastaja Gigafactory. Kje nastaja taka tovarna v EU?
Tudi Tesla ni imel do pred 4 letih nobenih baterij za model S in X. Kar se pa tiče Fiata, gre pa tu za princip, predvsem se čaka kako bodo odgovorili Nemci.
Ampak EU managarjem to ni jasno, oni so še vedno v fazi zanikanja, kako električnih avtomobilov pravzaprav nihče noče. Bojo raje furali svoje ICE ropotulje do bridkega konca, koga briga trg čez 5 let, njihov mandat ne seže tako daleč.
sporočil: 524
To ni res, pred 4 leti nikakor ni bilo baterij za 50.000 Tesel.
Poleg tega se bo letošnja prodaja Tesel podvojila.
Skratka Tesla je takrat s Panasonicom sklenila sporazum in Panasonic je izdatneje povečal kapacitete za proizvodnjo baterij. Trnutno pa Tesla dela svojo lastno Giga Factory, kjer bodo imeli lastne kapacitete za proizvodnjo.
Skratka če "start up" Tesla med avtomobilskimi proizvajalci lahko zbere sredstva za gradnjo kapacitet, lahko to brez skrbi zgradi tudi koncern VW, Daimler, Fiat, Renault-Nissan itd. samo odločitev je treba sprejeti.
Skratka Tesla je takrat s Panasonicom sklenila sporazum in Panasonic je izdatneje povečal kapacitete za proizvodnjo baterij. Trnutno pa Tesla dela svojo lastno Giga Factory, kjer bodo imeli lastne kapacitete za proizvodnjo.
Skratka če "start up" Tesla med avtomobilskimi proizvajalci lahko zbere sredstva za gradnjo kapacitet, lahko to brez skrbi zgradi tudi koncern VW, Daimler, Fiat, Renault-Nissan itd. samo odločitev je treba sprejeti.
sporočil: 933
[0817Suhad]To gotovo drži. Druga pa je ali so tako odločitev sposobni sprejeti. Z vodenjem kakršnega imajo in tudi lastniško strukturo.
Skratka če "start up" Tesla med avtomobilskimi proizvajalci lahko zbere sredstva za gradnjo kapacitet, lahko to brez skrbi zgradi tudi koncern VW, Daimler, Fiat, Renault-Nissan itd. samo odločitev je treba sprejeti.
Je kar huda odločitev da greš sam sebi zajedati trg. Poglej npr. Kodak, oz. kateregakoli proizvajalca trdih diskov.
sporočil: 14.456
[0817Suhad]Zdaj je minilo že dvakrat po 12 mesecev, pa od Marchionejeve napovedi in njihovega anti-Tesla 3 ni nič, zero, nada, null. Aja, saj tudi Tesle 3 praktično ni za dobit, pa pol milijona kupcev čaka nanje...
CEO Fiat Chrysler Automobiles (FCA), Sergio Marchionne je že napovedal, da so sposobni v 12 mesecih narediti avtomobil od risarske študije, do serijskega proizvoda, kot odgovor na Teslin Model III.
sporočil: 6.715
[pobalin]Saj ni rekel da bodo. Očitno so pravočasno spoznli Muskov blef. Ker njih bi delničarji nagačili če bi imeli smo10% tako slabe rezultate kot Tesla
> [0817Suhad]
> CEO Fiat Chrysler Automobiles (FCA), Sergio Marchionne je že napovedal, da so sposobni v 12 mesecih narediti avtomobil od risarske študije, do serijskega proizvoda, kot odgovor na Teslin Model III.
Zdaj je minilo že dvakrat po 12 mesecev, pa od Marchionejeve napovedi in njihovega anti-Tesla 3 ni nič, zero, nada, null. Aja, saj tudi Tesle 3 praktično ni za dobit, pa pol milijona kupcev čaka nanje...
Strani: 1