Strani: 1

anon-14900 sporočil: 201
[#5229] 27.09.06 08:11
Odgovori   +    0
Mju ima prav samo v tem, da ne želi leteti z AA. Hitra vaja pa pokaže, da tudi o drugem ne ve dosti. V najbolj frekventno destinacijo, Bruselj, leti iz Ljubljane Wizzair, ki ima napako, da leti zvečer. Vzeli bomo sedem kart (za čez en mesec), kar stane 490 Euro s taksami, prišteli 700 E za dodatno nočitev, zaokrožili na 1200 E in prišli na 4,4 mio E za letenje petek in svetek. Tisto, kar država rabi, pa je pisarna, kjer se naročajo karte, čim bolj pravočasno in strokovno s ciljem najti najboljše cenovne opcije, za celo upravo z občinami vred. Nekoč jo je imela (Kompas Protokol), pa se je s preoblikovanjem pokvarila.

butelj
anon-47403 sporočil: 47
[#5233] 27.09.06 08:32
Odgovori   +    0
dolžina leta je cisto zavajanje.odvisna je od obremenjenosti zracnega prostora. wizz leti na letalice ki je oddaljeno 110 km od centra bruslja. let dejansko traja okoli ure in 20 minut, ostalo je pa cakanje na dovoljenje za vzlet, kjer redni prevoznik IMA prednost. eno je tim. block time drugo pa dejanski cas letenja. to je pa letalska terminologija.
anon-18054 sporočil: 10
[#5324] 27.09.06 12:11 · odgovor na: anon-47403 (#5233)
Odgovori   +    0
Samo v vednost: Wizz Air leti na Charleroi, ki je od Bruslja oddaljen 60 km (in ne 110), kar pa seveda ne pomeni, da ni bolj ugodno glavno bruseljsko letališče, ki je od središča le kakšnih 12 km.
LP, B
anon-77220 sporočil: 3
[#5344] 27.09.06 13:22
Odgovori   +    0
Cas trajanja je res popolno zavajanje! Morda tudi zato omenjeni "strokovnjaki" ne želijo biti imenovani?

Strani: 1