Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagen: z ukinitvijo različic in oprem do dveh milijard evrov letnega prihranka
Strani: 1
sporočil: 4.276
Celoten strošek vpoklica Skupine Volkswagen zaradi afere z dizelskimi motorji je ocenjen na 8,7 milijona evrov.Milijoni, milijarde, bilijoni... vse isto :/
sporočil: 768
Potem moj naslednji avto ne bo več VW, ker mehiškega pač nikoli ne
bom kupil. Si bom izbral avto, ki je zagotovo izdelan v EU! Tudi do
sedaj sem vedno kupoval take avtomobila. Zato, da prispevam kos
kruha evropskemu, ne pa korejskemu ali nekemu mehiškemu delavcu!
sporočil: 2.264
Se pravi bodo naredili to, kar ameriški in azijski proizvajalci
delajo že zadnji 20 let: par nivojev opreme (s konkretnimi
razlikami v ceni) in omejenim število opcij za izbiro. Nič več
"odprtih" konfiguracij. Sicer tako že sedaj VAG, BMW in MB
prodajajo vozila v ZDA.
sporočil: 967
čas vnosa: 30.11.15 15:28
Ideje sploh niso slabe.
Polo v limuzinski različici je nedvomno veliko bolj racionalna odločitev kot polo s tremi ali petimi vrati, ki niso ne tič ne miš, sploh pa so strahotno nepraktični.
V kolikor kdo pozna Fiesto v limuzinski različici (zelo priljubljena v ZDA, celo z ročno klimo in brez litih platišč, pa seveda brez tiste ogabne črne notranjosti, ki jo imajo sedaj že skoraj vse evropski vozeki - torej lične in svetle beš notranjosti!), bi jo tudi veliko raje kupil kot to neracionalno tri oziroma petvratno kombilimuzino. V katero seveda ne spraviš nič pametnega...
Tudi mali opli so bili v limuzinski različici veliko bolj uporabni, ne pozabimo na dacio, ki je v petvratni kombilimuzinski različici "kr neki", limuzinska verzija pa je veliko bolj čedna. Da ne govorimo o karavanski, seveda, ki pa je sploh najbolj simpatična in racionalna.
Morda pa prebivalci (kupci) iz t.i. držav v razvoju le niso tako zaostali in so takšni kupci v razvitem svetu. Ti raje kupujejo male kombilimuzine, v katere nato ne morejo nič pametnega spraviti (vsi poudarjajo le velikost ko podrejo sedeže - ampak, a takrat se potniki na zadnjih sedežih peljejo na strehi?)
Skratka, pametna odločitev!
Polo v limuzinski različici je nedvomno veliko bolj racionalna odločitev kot polo s tremi ali petimi vrati, ki niso ne tič ne miš, sploh pa so strahotno nepraktični.
V kolikor kdo pozna Fiesto v limuzinski različici (zelo priljubljena v ZDA, celo z ročno klimo in brez litih platišč, pa seveda brez tiste ogabne črne notranjosti, ki jo imajo sedaj že skoraj vse evropski vozeki - torej lične in svetle beš notranjosti!), bi jo tudi veliko raje kupil kot to neracionalno tri oziroma petvratno kombilimuzino. V katero seveda ne spraviš nič pametnega...
Tudi mali opli so bili v limuzinski različici veliko bolj uporabni, ne pozabimo na dacio, ki je v petvratni kombilimuzinski različici "kr neki", limuzinska verzija pa je veliko bolj čedna. Da ne govorimo o karavanski, seveda, ki pa je sploh najbolj simpatična in racionalna.
Morda pa prebivalci (kupci) iz t.i. držav v razvoju le niso tako zaostali in so takšni kupci v razvitem svetu. Ti raje kupujejo male kombilimuzine, v katere nato ne morejo nič pametnega spraviti (vsi poudarjajo le velikost ko podrejo sedeže - ampak, a takrat se potniki na zadnjih sedežih peljejo na strehi?)
Skratka, pametna odločitev!
sporočil: 14.456
Optimizacijo tovarn na globalnih lokacijah, volkswagna tiguan in golf bodo v prihodnje izdelovali v MehikiSamo v Mehiki, tudi v Mehiki, namesto v ZDA v Mehiki, namesto v Wolfsburgu v Mehiki...?
Strani: 1