Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Mladi Hrvati bodo lahko vozili avte z več kot 109 konji
Strani: 1
sporočil: 2.264
Če bi bilo državam res karkoli za varnost v prometu - saj vem da
jim ni, gre samo za posredni davek - bi že zdavnaj prepovedale
vožnjo vsem avtomobilom brez ABS in dveh zračnih blazin (izjema
certificirani starodobniki z omejitvami dnevov vožnje in št.
kilometrov).
sporočil: 3.152
[dz1975]In v čem bi bil smisel te dodatne birokracije? Kolikokrat se povprečen Slovenec v življenju znajde v situaciji, ko res potrebuje to dvoje?
Če bi bilo državam res karkoli za varnost v prometu - saj vem da jim ni, gre samo za posredni davek - bi že zdavnaj prepovedale vožnjo vsem avtomobilom brez ABS in dveh zračnih blazin (izjema certificirani starodobniki z omejitvami dnevov vožnje in št. kilometrov).
sporočil: 1.214
mal si poglej različne kreš teste. pri kolikih gre glava mimo
zračne blazine, pri kolikih ob povratku udari v "b"
stebriček.
kaj ti bo abs, če se špara pri gumah, ker so si pač moral kupit čist prevelke lite feltne.
da o nori glavi, kjer je pomemben gas do asfalta, i-book ob ušesu, da o rdečih bikcih in čim močnješem v riti sploh ne govorim.
kaj ti bo abs, če se špara pri gumah, ker so si pač moral kupit čist prevelke lite feltne.
da o nori glavi, kjer je pomemben gas do asfalta, i-book ob ušesu, da o rdečih bikcih in čim močnješem v riti sploh ne govorim.
sporočil: 2.264
Za vse ki mislite, da je vseeno ali se zaletite z Yugotu ali z
novim avtom:
www-nrd.nhtsa.dot.go...811825.pdf
pri čemer statistika upošteva samo rezultate nesreč, ne pa tudi manjšega števila nesreč kot posledica tehničnega napredka skozi par desetletij.
www-nrd.nhtsa.dot.go...811825.pdf
pri čemer statistika upošteva samo rezultate nesreč, ne pa tudi manjšega števila nesreč kot posledica tehničnega napredka skozi par desetletij.
Strani: 1