Strani: 1

0531Agenc sporočil: 254
[#2508178] 18.03.15 11:46
Odgovori   +    5
kaj če bi od prihranka pri porabi goriva odštevli še strošek najema baterij. ali bi ugotovili, da je avto na bencin cenejši?
anon-191845 sporočil: 961
[#2508191] 18.03.15 12:47
Odgovori   +    6
čas vnosa: 18.03.15 11:57
za primerjavo, vozim MB E240 V6 bencinski motor + plinska zasnova proizvajalca G1. ko porabim, na relaciji LJ-BG-LJ (cca. 1.100km) 10 litorv plina/100km in ne več kot 1,0 litra bencina za celo pot me ne bo prepričala nobena investicija v elektro avto, saj na omenjeni relaciji bi moral polniti avto vsaj 7* če ne celo 8*. Jaz tankam enkrat v Lj in drugič v Beogradu, in še cena za 100km vožnje po današnjih cenah energentov = cca. 6,60€... se pa strinjam da naj da kar Francija za svojega proizvajalca subvencijo v Sloveniji in ne nas 1.999.999 državljanov, ki s takim avtom nimamo nič...razen nekaj napihnjenih srečnežev....
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2508366] 19.03.15 07:37
Odgovori   +    1
Renault želi z velikimi koraki elektrificirati Slovenijo

Kaj bodo naredili elektrarne in postavili daljnovode po Sloveniji? Trenutno bo prej to, kot pa da bodo prodali ne vem koliko električnih avtomobilov. So pa ti korak v razvoju , pa katera koli tehnološka varianta bo potem že zmagala.
igor1976 sporočil: 482
[#2508442] 19.03.15 09:52
Odgovori   +    0
Pol tale twizy ni ravno za zimske mesece, če nima stranskih šip niti za doplačilo.
anon-191845 sporočil: 961
[#2508514] 19.03.15 11:21
Odgovori   +    0
čas vnosa: 19.03.15 11:19
pa si zamislite za TWIZY-ja dostavno službo (obstaja verzija CARGO) po Ljubljani, vsaki 2.uri menjava baterij in še stroškovno se ne obnese. sem pa na You tubu opazil izredno veliko obrabo gum v vožnji na krog in izrabo zavornih ploščic, kar prah leti naokrog potem pa me naj toži še kakšna lepotica da sem ji umazal bele hlače. tale reč ni tako nedložna. torej z dostavno služnbo ne bo nič ker je zraven še en kup stroškov ki jih proizvajalec skriva.

Strani: 1