Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Renault želi z velikimi koraki elektrificirati Slovenijo
Strani: 1
sporočil: 254
kaj če bi od prihranka pri porabi goriva odštevli še strošek najema
baterij. ali bi ugotovili, da je avto na bencin cenejši?
sporočil: 961
čas vnosa: 18.03.15 11:57
za primerjavo, vozim MB E240 V6 bencinski motor + plinska zasnova
proizvajalca G1. ko porabim, na relaciji LJ-BG-LJ (cca. 1.100km) 10
litorv plina/100km in ne več kot 1,0 litra bencina za celo pot me
ne bo prepričala nobena investicija v elektro avto, saj na omenjeni
relaciji bi moral polniti avto vsaj 7* če ne celo 8*. Jaz tankam
enkrat v Lj in drugič v Beogradu, in še cena za 100km vožnje po
današnjih cenah energentov = cca. 6,60€... se pa strinjam da naj da
kar Francija za svojega proizvajalca subvencijo v Sloveniji in ne
nas 1.999.999 državljanov, ki s takim avtom nimamo nič...razen
nekaj napihnjenih srečnežev....
sporočil: 2.117
Renault želi z velikimi koraki elektrificirati Slovenijo
Kaj bodo naredili elektrarne in postavili daljnovode po Sloveniji? Trenutno bo prej to, kot pa da bodo prodali ne vem koliko električnih avtomobilov. So pa ti korak v razvoju , pa katera koli tehnološka varianta bo potem že zmagala.
Kaj bodo naredili elektrarne in postavili daljnovode po Sloveniji? Trenutno bo prej to, kot pa da bodo prodali ne vem koliko električnih avtomobilov. So pa ti korak v razvoju , pa katera koli tehnološka varianta bo potem že zmagala.
sporočil: 961
čas vnosa: 19.03.15 11:19
pa si zamislite za TWIZY-ja dostavno službo (obstaja verzija CARGO)
po Ljubljani, vsaki 2.uri menjava baterij in še stroškovno se ne
obnese. sem pa na You tubu opazil izredno veliko obrabo gum v
vožnji na krog in izrabo zavornih ploščic, kar prah leti naokrog
potem pa me naj toži še kakšna lepotica da sem ji umazal bele
hlače. tale reč ni tako nedložna. torej z dostavno služnbo ne bo
nič ker je zraven še en kup stroškov ki jih proizvajalec skriva.
Strani: 1