Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Novi in 19 let stari mercedes C - kako velik je prepad med bratoma
Strani: 1
sporočil: 967
Zadnja sprememba: anon-304487 04.03.2015 07:03
Mmmmm, klasika....Ta modri iz leta 1996 namreč...
Nikjer ogabne "tačskrin" navlake, pa ročne šipe zadaj, pa prtljažnik z stranskimi okni, ki to res so in ne te majhne linice, skozi katere še pes ne more normalno pogledati ven, pa svetla notranjost iz velurja in ne današnjih ogabnih črnih plastificiranih prevlek...
Mimogrede - je kdo od novodobnih navdušencev nad "tačskrin" povezljivostjo z internetom in bogve s čim še vsem, kdaj pomislil, koliko metrov naredi na slepo po cesti, ko umakne pogled s ceste na te "tačskrin" ekranček, da sploh vidi, kam položiti svoj prstek oziroma podrsati z njim?
Gumb lahko otipaš ali zavrtiš konkretno, ikonco pač ne! Še zlasti pri kakšnih cca 140km na uro!
Če mene vprašate - smrtno nevarno početje, tole drsanje s prstki po ikoncah in menijih, medtem ko drviš po cesti!
sporočil: 457
čas vnosa: 04.03.15 12:59
sem pa zadnji ozil za mercedes E, predvidevam novejšim in sem
mislil da je Hyunadai Elentra. Od zadaj. Vse je ratal nek
''kitajski'' design. Tukaj bi se raje odločil za Audi.
sporočil: 457
čas vnosa: 04.03.15 12:57
klasika in plastik fantastik. imam službeni avto, ni mercedes,
ampak je približno tak notri. Plastik fantastik s polno nekih
igrač. Da ne govorim, da so obvolanske komande na moje drugem, 10
let starem avtu preglednejše.
sporočil: 6.899
Jah, v prtljažnik pač ne more rasti... litri so hvalabogu ostali
litri, za razliko od litron/km, ki so kar nekako dobili čudežne
lastnosti v knjižicah (na cesti pa so razlike minimalne).
Lega na cesti in poskočnost približno enako velikih motorjev pa je precej napredovala, res je. Kar ima tudi svojo vzdrževalno ceno, ki pa si jo danes lahko privoščimo.
Saj v avtih bi teoretično lahko bili tudi vrhunski motorji iz Formule 1, če bi kdo imel več deset tisoč evrov na mesec za vzdrževanje...
Tastari mi je preveč konservativen, tanov pa preveč načičkan. Morda bodo v prihodnje spet zavili malo nazaj.
Lega na cesti in poskočnost približno enako velikih motorjev pa je precej napredovala, res je. Kar ima tudi svojo vzdrževalno ceno, ki pa si jo danes lahko privoščimo.
Saj v avtih bi teoretično lahko bili tudi vrhunski motorji iz Formule 1, če bi kdo imel več deset tisoč evrov na mesec za vzdrževanje...
Tastari mi je preveč konservativen, tanov pa preveč načičkan. Morda bodo v prihodnje spet zavili malo nazaj.
sporočil: 768
Ja staro proti novim! Cena je 2,5 krat večja danes kot takrat...na
žalost, v avtu pa je le nekaj čipov in računalničkov, kar je vredno
1000 EUR! Le vozne lastnosti in pripomočki za vožnjo, ostali "TAČ"
je pa brez veze!
Strani: 1